1.353 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 27 Svar

Så sluttede min sæson for i år Så sluttede min sæson for i år

Så skete det for mig. Måtte her til morgen ned og kysse asfalten på vej til arbejde. Som alle ved så havde det regnet meget i går og lidt i nat. Besluttede mig dog for at køre på arbejde alligevel. Holder ved et T-kryds til en rimelig befærdet vej. Der bliver et hul i trafikken, som jeg vil udnytte til at komme ud. I det jeg skal til at køre er motoren ved at gå ud, så jeg giver lidt mere gas. Dette resultere i at baghjulet skrider under mig pga. den fugtige vej.
Cyklen ryger et bar gange rundt på den ene side og jeg selv også et par gange. Resultatet af dette bliver en godt ridset højre kåbe et bremsegrab der er ridet, en styrende der er ridset, en fodhviler og bremsepedal der er ridset/bøjet et kåbeglas der ikke har det så godt og muligvis et skævt styr.
Jeg selv har lidt hudafskrapning på højre knæ og lidt ondt i den ene balde, så jeg er heldigt sluppet (kørte i cowboybukser, men ellers med alt andet udstyr)

Er der nogen der har en idé om hvad sådan en reperation af cyklen vil koste på et værksted (jeg har ikke kasko)??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så sluttede min sæson for i år
Kommentér på:
Så sluttede min sæson for i år

Annonce