{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.479 visninger | Oprettet:

Satans vejsvin... AARRGHH...! {{forumTopicSubject}}

Nu kan jeg bare ikke holde mig tilbage mere....

Var en tur på fyn i weekenden og blev på det nærmeste
Lettere ophidset over alt det Mac-Donalds-PIS der flyder i grøften og på alle parkeringspladser så snart man nærmer sig en by med en Mac-Donalds biks....

Det kan sku da ikke passe at idioterne der køber det bras, ikke ka' finde ud af at komme det i en skraldespand, eller i det mindste ta' det med hjem og smide det i deres egen have...
Hvad hulen er det for en indstilling ???? smiley

DER SKULLE FANDME PANT PÅ DET LORT...!!!

Hvis der er en i din omgangskreds der smider affald i naturen,og det er lige meget hvad det er, så giv lige vedkommende en ordentlig skideballe fra mig... smiley

STRAM OP for fanden....!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Satans vejsvin... AARRGHH...!
  • #1   14. sep 2010 Enig

• #2   14. sep 2010 Hørt!

De små rotter i deres corolla'er med T.Svansen fælge skulle fandeme tvinges til at feje 10 km vej af med en tandbørste, hvis de bliver knaldet i sådan noget svineri!

Helt seriøst, så er det simpelthent for fattigt, at man ikke kan slæbe sit skrammel med sig hjem! Desværre er der ingen tegn på, at det skulle blive bedre, da de små vejsvin jo formerer sig og derved udklækker flere små vejsvin.
    Men gud nåde trøste dig, hvis du smider et bolsjepapir i deres forhave. Så vanker der!

• #3   14. sep 2010 Syntes det er nok med cigaret skoder, er specielt trælst om aftenen hvis man køre bagved en bil og de smider sådan et ud på vejen, så man tror det er et dyr eller sådan noget der kommer løbende

Men ja man burde gøre et eller andet ved MacD papiret, så man kunne få penge for det, så ville folk ikke smide så meget.

• #5   14. sep 2010 Nå ja... X-D
    Købte engang en King-Cab af en "børnefamilie"...
    Da jeg syntes at lugten i bilen var lidt underlig, ville jeg lige gi' den en ordentlig tur i kabinen...
    UNDER opbevaringsrummet på kardan-tunlen var der fyldt op med Mac-Donalds affald.... Inklusive en halv burger og fritter og det hele...????

Men så smed de det da ikke i naturen... smiley

• #6   14. sep 2010 det er et stort problem, har faktisk set at her i århus har de opsat skraldespande ved de omkringliggende busstoppesteder, men ALLIGEVEL så ligger der mere mac DAKA skrald ved siden af, end i den dertilhørende spand

jeg bliver SÅ harm når jeg ser hvor ligeglade folk er med alle andre, og vores natur

bevares, jeg smider da også noget ud af vinduet på bilen, såsom æble/pæreskrog og bananskralde

det forgår jo på ingen tid, og det er HELT ud i rabatten med det...

så har man jo samtidig muligheden for at tyre en bananskrald i fjæset på lærlingen, shit happens you know

er det dobbeltmoralsk?

• #7   14. sep 2010 jeg er helt enig.. er selv kunde hos macD og spiser tit i bilen, ved deres små holde pladser lige væk.., der står skralde spande som ofte blir tømt, men alligevel ligger der en masse affald både på pladsen og i en god afstand der fra, det skal lige siges at man NEMT kan køre hen til skralde spanden, rulle vinduet ned og smide det ud, så ingen gang den dårlige undskyldning kan bruges..

• Claus L
    Claus L Tilmeldt:
    aug 2006

Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 233
    #8   14. sep 2010 Enig med Kasper..

Brænd de skide rotter og deres Corola'er..

• Daniel R
    Daniel R Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 84
    #9   14. sep 2010 hvis dit største problem i livet så klare du dig nok smiley

• #10   14. sep 2010 så prøv lige og bo i nærheden af mac d,jeg har klaget til dem over affald foran mit hus,men det koster 5000kr pr skraldespand og det har de ikke penge til.så jeg er godt træt af mac donalds

• #12   14. sep 2010 fatter ikke det er lovligt at producere alt det unødvendige affald, tænk på al den co2 produktion... når vi bygger huse og køber biler skal alverdens underlige krav overholdes. underligt

• #13   14. sep 2010 Jeg kunne aldrig drømme om at spise det billige lort!

FØJ FOR SATAN noget hundeæde..

http://www.youtube.com/watch?v=j-ljW5YEdao
    http://www.youtube.com/watch?v=4IGtDPG4UfI

• #14   14. sep 2010 >Jesper N
    Så tager du bare, og skovler alt deres affald op i en sæk, hvorefter du hver den første søndag kører ned på den lokale McBræk og tømmer sækken inde i butikken!

Husk at sige "tak for lån"!

• #15   14. sep 2010 Nu er det jo nok ikke dem der kommer i Thansen der konstant og altid smider det lort på vejene. Det er som ofte hr og fru jensen der ikke gider have rodet i bilen så ud af vinduet! Jeg kørte for en måned siden bag en stor volvo V70 og ud af vinduet kommer der en hel McD menu inklusiv servietter og meget andet. Mere mangel på respekt skal man sgu lede længe efter. Og det var en lille familien Danmark der sad i den bil!

• #16   14. sep 2010 100 % enig at sådan noget er svineri! Dog synes jeg ikk danskere er så slemme til det.. Men ja skideballer det virker!

• #17   14. sep 2010 Tja jeg var ude og trille en tur med knægten bag på igår og midt i et blødt sving ligger der en halvstor beton flise??
    Så vi måtte tilbage og sparke lortet ind til siden, den havde været fin at kører over, især med nedlægning og god fart...

Men ja det er røv irretenende at folk ikke goder ryde op efter sig selv, og generalt bare er lige glade

• #18   14. sep 2010 Det undre også mig, hvad der får folk til at smide deres affald ude på vejen eller i naturen!!?
    Hvor svært er det lige at bruge en skraldespand på benzinstationen når man alligevel tanker eller når man kommer hjem?

• #20   14. sep 2010 Go stil der Brian, burde gøres oftere, af ALLE.. smiley

Ellers hvis man har mulighed for et kamera og tage et billed samtidig med folk ulovligheder når de smider noget ud og så melde folk for at smide affald i offenligt rum, så får de en fin lille bøde, vist nok kun på omkring de 500kr, men igen så kan de måske lære ikke at smide deres affald.. smiley

• #21   14. sep 2010 Hov hov. Jeg har faktisk lige købt en gammel Corolla til datteren som fyldte 18 igår og bestod køreprøven idag. (til bil).
    PS: Ingen i familien smider ting ud af vinduet

• #22   14. sep 2010 Så skal i prøve at bo med en mcD i baghaven :-)..

Det flyder med lort hvergang det bare blæser en lille smule..

De har sat extra skralde spande op osv.. Men folk kører i driven sidder på P-pladsen spiser deres mad og kører lige forbi skraldespandene og dumper det så i min have eller på vejen så fugle og andet utøj kan boltre sig i det..

Har selv arbejdet ved en McD og der blev vi sku sendt på gaden for at samle skrald op 1 km i hver retning af restauranten..

• #24   15. sep 2010 Uhh, jeg er da helt afslappet. Lidt mere afslap og jeg skider i sofaen, og gu' vil jeg da røv komme med nogen skide undskyldning! smiley

• #25   15. sep 2010 sidate år kom jeg kørende efter en gammel bimmer med et par fyre der ikke var alt for smarte. i ved omvendt kasket og det hele. der er ikke mulighd for at overhale på den vej vi kører på. der ryger alt muligt ud af vinduet. først et cigaret skod. siden mc d poser og til sidst en øldåse som jeg er tæt på at køre over. jeg holder ind og samler dåsen op. og ved næste røde lys kører jeg op på siden af den og gør tegn til de skal rulle vinduet net. de spørger hvad mit problem er og jeg smider så bare dåsen ind gennem vinduet. de blev sgu noget lange i ansigterne.

• #26   15. sep 2010 He he. God stil claus J

Kommentér på:
Satans vejsvin... AARRGHH...!

Annonce