1.228 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Ny MC :o) Ny MC :o)

Så fik jeg endelig en TransAlp

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=36017

Den har dog en lille bule i tanken + to ridser i tanken.
Er der en nem måde at løse bule problemet på?
(og ridserne for den sags skyld, så ikke den ruster)

Jeg har ikke liiiige råd til at få den malet p.t

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny MC :o)
  • #1   3. sep 2010 Det kommer an på bulen.. men nogle bløde buler kan Pustes ud ved at sætte tryk på tanken.. Ridser er jo bare at male??

• #2   3. sep 2010 Styling på billede 3 kan fikses med en våd klud smiley

• #3   3. sep 2010 Hehe ja, det er også planen at den skal præsenteres for en spand vand og en klud i weekenden.

• #4   3. sep 2010 Det er to ridser af en 4-5 cm længde det drejer sig om. Søren - det lyder nu meget smart og som en billig midlertidig løsning.

• #5   3. sep 2010 Høhø Søren B *Århus*:
    "Jeg skal bare ha en blå neglelak tak.. Det er til en motorcykel!.."
    Ekspedienten(inden) tænker: .oO( mmhmmm.. Riiiiight!)
    ;P

• #6   3. sep 2010 Hehe tænker da at det bliver VILDT sjovt...."Jooooh en blå neglelak - det er til damen udenfor....."

• #7   3. sep 2010 Ellers kan du ved almindelige autodele firmaer købe en "neglelak" med rigtig maling i de fleste farver.. smiley

• Rasmus m
    Rasmus m Tilmeldt:
    nov 2009

Følger: 3 Følgere: 3 Svar: 4
    #8   3. sep 2010 prøv at tjekke det firma der hedder nopaint ( www.nopaint.dk) De er rimelig dygtige men ved ik helt med prislaget, men til enhver en tid billigere end en omlakering..

• #9   3. sep 2010 Der er allerede kommet ideer til at fjerne ridser.. Jeg har dog aldrig haft brug for at gå i matas.. smiley

Jeg har fjernet flere ridser ved simpelthen at gøre området rent- derefter slibe det meget let med en ultra-fin sandpapir (kort 800-1000). Så fylder jeg lidt maling i ridsen- afhængig af størrelse skal man lige finde noget der passer. Nogle gange kan man bruge en fin pensel eller en nål.. find på noget.. Lad det hærde og slib det igen med en ultrafine sandpapir så ridsen "falder i med omgivelserne" . Processen kan gentages indtil man har det ønskede resultat og når man synes det er godt kan man give det lidt klar lak hvis resten af cyklen også har det.. på den måde kan man skjule meget..

smiley

Kommentér på:
Ny MC :o)

Annonce