{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
982 visninger | Oprettet:

Lasse K
Lasse K
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Forsikring {{forumTopicSubject}}

hey folkens..

Har lige købt en Yamaha r6 og har lige fået en regning fra mit forsikringsselskab på 20620 kr , synes det er lidt i overkanten...

nogen der har et forslag til et forsikringsselsskab.
Jeg er 25 år og har lige fået kortet

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring
  • #1   22. aug 2010 -Lasse K
    Så kan man lære at undersøge forsikringspriser inden man køber. Du får nok svært ved at finde en kasko til rimelig penge, når du har en racer som nybegynder. GF har ansvarsforsikring til relativ få penge.

• Lasse K
    Lasse K Tilmeldt:
    jun 2010

#2   22. aug 2010 Ja man lære af sine fejl.. det er 20620 kr for ansvar med selvrisiko på 4000

• #3   22. aug 2010 daaamn:-/
    jeg giver 970 for ansvar... vild forskel

• #4   22. aug 2010 Hvor meget har den R6'er kostet dig, hvis den ikk har kostet dig mere end 80k, så fuck den kasko forsikring, den årlige præmie + selvrisikoen udgør 25.000, for de penge kan du hente en donor cykel uden afgift hvis uheldet skulle være ude..

(så er der selvf tyveri, men så må du gøre op med dig selv hvor "sikkert" du bor..)

• Lasse K
    Lasse K Tilmeldt:
    jun 2010

#5   22. aug 2010 Jan L : ja det må du nok sige... vil helst beholde cyklen så jeg må ringe rundt.

Er der ik selskab der har samarbejde med yamaha??

• #6   22. aug 2010 det er sku da for sindsygt,,,,,,,,,,,,,,,,,,

(godt man efter hånden er et gammelt røvhul)

der må da være nogle der vil forsikre til billigere penge,prøv at ringe rundt,har du ikke andre forsikringer du kan tilbyde de skal forsikre samtidig,,,,,,,

• Lasse K
    Lasse K Tilmeldt:
    jun 2010

#7   22. aug 2010 Mirza A: Prisen er kun for en ansvarsforsikring. cyklen kostede 65000 kr og det er ik meningen der skal kasko på den

• #8   22. aug 2010 Det må være med Kasko.. Har sq ikke hørt om at man har selvrisiko på en ansvarsforsikring

• #9   22. aug 2010 Ring til GF forsikring det koster omkring 2800 i ansvarsforsikring for din cykel..

Mvh. Mathias

• #10   22. aug 2010 selvf er der selvrisiko på en ansvarsforsikring, du kan jo ikke bare køre ind i folk og køre det over forsikringen uden at betale!

Lasse K, ingen problemer, du ringer til GF og får den forsikret, det koster 2400kr UANSEThvor mange ccm eller hk den har (op til 999ccm)

min ven har en 2007 GSXR 600 og giver 2400 i ansvar..

• #11   22. aug 2010 tja.. kan også kun bede dig om at ringe til gf.. 2800 bliver prisen der..

• #12   22. aug 2010 Gf er vejen frem ca 2300kr for nye ved Gf.

Jeg gir 1800kr på min R1'er i ansvar smiley Og er kun 23år

• #13   22. aug 2010 der er IKK fast pris ved GF. da jeg skulle forsikre min gsxf 600 skulle jeg give 28xx kr. og så faldt den self hvert år.
    men ring til GF de kan ansvarforsikre den til ufatteligt billig penge.!

• #15   22. aug 2010 og hvis du gør det inden 14 dage fra forsikringstart er det noget nemmere at skifte selskab.

• #16   22. aug 2010 topDK var også langt billigere for mig end GF... trods at jeg bor på bøhlandet smiley

• #17   22. aug 2010 Køber en R6'er uden at tjekke forsikringspriser først, så har man hørt det med !
    Men jeg kan da heldigvis se på ovenstående svar, at der er fornuftige muligheder. Så på med vanten og få kontaktet et andet selskab inden fortrydelsesretten udløber. Alene at skulle betale for en ekstra måned, det er jo næsten 2000,- damn !

• Daniel R
    Daniel R Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 84
    #18   22. aug 2010 bare vær glad for du er 25 jeg er 24 og kan ikke blive forsikret med kasko hos nogen på en kawa zx6-r 08 og dog codan og topdanmark var så flinke at give et bud men 40.000 om året er også en anden måde at sige fuck af smiley

• #19   22. aug 2010 hehe, jeg mener at der er en lov om at de ikke MÅ afvise kunder.... så ja, 40k er en anden måde at sige det på

• Daniel R
    Daniel R Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 84
    #20   22. aug 2010 De må godt afvise kunder. Stort set alle forsikring selskaber vil ikke forsikring unge under 25 med kasko og slet ikke i superbike kategorien

• #21   22. aug 2010 Hey Lasse,

Som alle andre siger, prøv at ringe til GF. Ellers er TopDanmark også rigtig gode - husk at spørge hvad prisen er hvis du er medlem af magasinet "touring nyt" idet det giver 20% rabat på din forsikring. Ellers er der Modux (tidligere Rasmussen Assurance), de har samarbejde med bl.a. Yamaha, men er ikke sikker på du er så godt stillet når det er en R-model du har og er under 30. Men prøv ad.

Held og lykke, og tillykke med MC'en.

//Blå

• #22   22. aug 2010 I.f. forsikringsaftaleloven har du 14 dages fortrydelsesret ved en nytegnet forsikring. Det beløb du nu bliver afkrævet for en ansvarsforsikring, er helt hen i hegnet efter min opfattelse. Som der er skrevet før; prøv GF og TopDanmark ( der giver 20 % rabat, hvis du er medlem af touringklubben.) Jeg har godt nok mange års skadefri kørsel på kontoen, men kan nøjes med at betale kr. 870 for 9 måneders forsikring hos TopDanmark.

• #23   22. aug 2010 Mondux - mener at det var deres beregner som jeg prøvede, hvor prisen var yderst god, når man rundede 25 - og har erfaring.

• #24   22. aug 2010 Hos Mondux forsikring skal man min. være 25 år og have 5 års ancinitet.

• #25   23. aug 2010 GF kan lave ansvar for ca 2000 kr ...

• #26   23. aug 2010 Husk at spørge om de vil give rabat, hvis du får en gps tracker på også.
    Nogle gange har forsikringsselskaberne også tit et samarbejde med nogle sikkerheds virksomheder.
    Jeg fik et rabat på 1500kr om året ved at få GPS på min cykel.
    Held og lykke med det hele.

• Lasse K
    Lasse K Tilmeldt:
    jun 2010

#27   23. aug 2010 Har lige snakket med GF de skal have 1800 kr om året , men de ville have jeg skulle rykke bilen over også og der var de 5000 kr dyrere end If som jeg er ved nu.

• #28   23. aug 2010 Lasse K.. de må de IKKE bede dig om, ansvar er en lovpligtg forsikring, som ingen forsikringsselskaber må sige nej til..

så ring du roligt igen og fortæl dem det, og hvis du bliver afvist så sig du melder dem, det gjorde jeg og det virkede!!

men nu har jeg alle mine forsikringer hos dem fordi de ER billige!

Kommentér på:
Forsikring

Annonce