{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.947 visninger | Oprettet:

levering fra hongkong {{forumTopicSubject}}

goddag folkens.

hvor lang tid tager det og få en pakke sendt fra hongkong af?? har bestilt en på ebay for 19 dage siden, og den er stadig ikke kommet, kan selvfølgelig ikke fpå fat i sælger. så har han taget røven på mig eller tager det bare så længe. var heldigvis kun en pakke til 250 kr, så ikke det vildt store beløb jeg måske mister

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  levering fra hongkong
  • #1   14. aug 2010 købte et kåbeglas til min cbr på ebay også hongkong, der gik lidt over 2 uger..

• #2   14. aug 2010 Skriv til ham at du ikke ønsker tingene og at du kalder pengene tilbage.
    Så får du svar hurtigt, har prøvet det flere gange det virker.

• #3   14. aug 2010 der er store chancer for at pakken ligge hos post DK (skat) og venter på dommen over hvor meget du skal betale for at få den udleveret.. smiley

• #4   14. aug 2010 den er blevet sendt til tyskland, så den ligger ikk ved post dk smiley

• #5   14. aug 2010 En pakke til 250 kr blver normalt sendt som "gift" og undgår derfor skat og told. SKal dog så siges at tit og ofte tager tingene længere tid end forventet. Men den greb jeg købte (som var forkerte) var her på 4 dage. De nye greb jeg så har bestilt har været undervejs i 14 dage nu.

• #6   14. aug 2010 Har lige bestilt nogle stumper i HongKong.
    Fik dem sendt med EMS Express. Det skulle tage 4-7 dage.
    Efter 6-7 dage kunne jeg se på t&t at den lå i tolden uden faktura!
    Sendte faktura i fredags fra HK-firmaet, men har lige opdaget, at de sikkert har fusket med den ifht. oversigten fra banken (sat lavere værdi), så har lige sendt en ny og original kvitt. fra PayPal. -Så håber jeg bare de får det behandlet hurtigst muligt og smidt de "falske" papirer væk og at jeg ikke skal høre mere for dem.
    Er det en almindelig forsendelse, så skriver det firma jeg har handlet med, at der kan gå op til 30 dage.

• #7   14. aug 2010 jeg købte et cykelstel i hongkong det kom til danmark på 3 dage men det tog post danmark 3 uger før jeg havede det

• #8   14. aug 2010 som søren A

har jeg oplevet at post danmark ikke kunne finde min adresse fordi by navnet var stavet forkert og selv om postnummert var korekt.

måske min fejl havet naturligvis brugt æ og ø og det kunne de ikke klare i honkong.

• #9   14. aug 2010 købte for 3 mdr siden et sæt støddæmpere dernede fra, det tog dem 3 dage at komme dernede fra og herop til efter købet, men det tog også her post danmark næsten 14 dage før jeg fik dem, så du må nok væbne dig med lidt tålmodighed lidt endnu smiley

• Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Emner: 22 Svar: 806
    #10   17. aug 2010 Glæd dig til told, og moms af told når de spørger hvad varen er værd. Man kan jo dirigere sin fak. omkr. word inden man udskriver den...

• Helena R
    Helena R Tilmeldt:
    okt 2018

Svar: 1
    #11   24. okt 2018 Har bestilt en pakke for en måned siden, og den er ikke kommet endnu :))
    Kan man undersøge, om den ligger hos Told?

Kommentér på:
levering fra hongkong

Annonce