853 visninger
|
Oprettet:
dækvalg {{forumTopicSubject}}
hey mcg.
jeg har overvejet meget kraftigt at sætte de nye pirelli diablo dæk på min z-750 nogen der kender dem og fordele og ulemper ved dem.
har bare læst i de forskellige blade at de får super gode anmeldelser.
jun 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 20 Svar: 250
mar 2006
Følger: 20 Følgere: 17 MC-er: 3 Emner: 117 Svar: 392
Har lige fået et sæt hjem fra mynetmoto. Til 177 euro for et 120/160 sæt tænkte jeg de skulle prøves. De er ikke smidt på endnu, så ingen brugererfaring endnnu.
Køre normalt Michelin Power, som af udseenede ser noget mere sporty ud. Diablo ser ud til at have dybere mønster og mere gummi. Desuden ser profilen højere og smallere ud. sammenlignet med power.
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 1.153
Vær sikker på hvilke Diablo du vælger eller læser tests om - Pirelli har flere modeller som alle begynder med Diablo ... Hvilken model taler du om?
Jeg ville selv vælge et sæt Michelin Pilot Power (de er billige og står rigeligt fast til 99% af MC-galleri's brugere og profilen er ok sporty). Evt. smide et Michelin Pilot Road 2 bagerst. Det vil holde meget længe.
Ellers er der Pirelli Diablo Strada, Metzler Z8/Z6 eller M3 for sport, eller Bridgestone BT-023 ... Det er et personligt spørgsmål - test dem alle eller benyt det første som du stoler på og er glad for.
dækvalg