{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.183 visninger | Oprettet:

Konkurence: mest pinlige MC oplevelse {{forumTopicSubject}}

Hey kære med MC'ister.....

I lyset af at de fleste af os herinde i nogen grad (ingen nævnt ingen glemt) kan fremtone en anelse "selvfede" til tider, hvad så med at få lorten på bordet og indrømme de værste af de værste MC pinligheder smiley

Jeg starter:

Jeg var 25 år, havde (endelig) fået mit MC pap og min første MC.... En gammel, men fin Yamaha RD 125. Jeg var skide stolt, og fræsede rundt på den, indtil en skæbnessvanger onsdag aften. Jeg var ude på en lille aftens tur, og "knallerten" manglede brændstof. Ind på Q8, og på den anden side af den stander jeg havde parkeret ved, holdt en gut på sin CBR 1000. Jeg gav et lille anerkendende vink med hovedet til ham da vi jo begge stod og tankede "vores" kværne, da han pludselig, uden at blinke udbrød: når din bliver stor vil den også være sådan en her (og pegede på sin CBR)..... Damn hvor blev jeg flov...... her 15 år efter kan jeg næsten se det sjove i det smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Konkurence: mest pinlige MC oplevelse
  • #1   13. aug 2010 PS. Hvis vi får kåret en vinder, sender jeg sgu 1 liter Carlsberg som præmie smiley

• #2   13. aug 2010 Det er da ikke en pinligt for dig at ham på hondaen er en klaphat er det ???

• #3   13. aug 2010 har da set en del pinligheder til div. træf. når folk er stive og skal køre mc i græsset som laver en 180'er og lander på røven foran 200 mennesker det må satme være pinligt ;O)
    nogen der har prøvet det ???

• #4   13. aug 2010 Hvad med den gang hvor man knækkede nøglen nede i tank låsen, 100 km. hjemmefra.
    Hvor en flink biker så hjælper med at fiske nøglestumpen op og få lavet en kopi i nærmeste by.

Ak ja, jeg har stadig den gamle knækkede nøgle, som en lille reminder.

• #5   13. aug 2010 Jeg kan love dig for jeg var pinlig i situationen (jeg kunne have krøbet i et hul) Han var nu ikke et dumt svin, han sagde det med et glimt i øjet, så ikke noget der... det pinlige bestod vel i at jeg troede jeg var en fandens karl på min RD125 smiley

• #6   13. aug 2010 fuld skrue afsted på min gamle cb 750 indtil første kurve , hvor gnisterne står op ad venstre side , cyklen hopper afsted jeg bremser , og får styr på den imens de biler jeg lige har overhalet ,hovedrystende kører forbi ! jeg tænker " hvad fanden skete der , og ser støttebenet er nede "

• #7   13. aug 2010 Jeg har endnu ikke oplevet noget der var vildt pinligt.. Men mon ikk det kommer, indtil da vil jeg læse om andres pinligheder smiley

• #8   13. aug 2010 Jeg overhalede engang en hel række biler i shorts og t-shirt (ja det var dumt men det gider vi ikke diskutere nu), 500 meter længere henne får jeg en hveps ind under shortsene som stikker mig lige på låret, jeg skynder mig at hoppe af og står der i vejkanten og danser for at få resterne af hvepsen ud, alt imens alle de biler jeg lige havde overhalet triller fordi mens de bare kigger underlig/sure på mig smiley Det var sku en smule pinlig

• #9   13. aug 2010 Jeg lagde ud med at købe en GSX 600 F SUZUKI !!
    Så behøver vi vist ikke snakke mere om det da jeg stadig bliver pinlig berørt over det.

• #10   13. aug 2010 Første år jeg havde mc skulle jeg over og åbne bakken. holdt på motorvejsbroen med dullen bagpå, og ville så køre ned. da jeg skulle starte den ville den bare ikke, pis pis, hvad kunne der være galt. ringede til min mekker han havde ikke lige et svar. men han spurgte så om jeg havde trykket på dødmandsknappen, hmmm måske, og lortet kunne jo så starte

• #11   13. aug 2010 Hehe jeg har præsteret på langtur at glemme mit støtteben ikke en - ikke to men ca 7 gange ( vi indførste til sidst at ét dyt betød at René lige sparker støttebenet op) selvsamme tur mistede jeg 2 møtrikker på batteriet så jeg konstant og hele tiden måtte banke på højre sideskjold for at få forbindelse - dette kostede et par ture i nødsporet på motorvejen- flovt? ja...især når man er den ældste på turen...

• #12   13. aug 2010 Måske ikke så pinligt - og dog.....
    Var til åbent hus hos Horsens Low Rider Club, og da havde jeg parkeret min VFR på fortorvet lige foran alle de fede biler som var udstillet.
    Så da jeg skulle hjem stod der vel nok 10-15 mennesker og kiggede på min VFR..så kom jeg jo som den stolte ejer...på med hjelmen, handskerne og startede VFR'ern - indtil en gut prikkede mig på skulderen og spurgte om jeg ikke skulle låse min skivebremse lås op... 'Gæt hvem der havde røde kinder....

• #13   13. aug 2010 Husker osse en gang, hvor jeg havde glemt at spænde min taske fast på bagsædet, så tasken røg af og lavede ravage på vejen med cola flasker, madpakke og æbler..hehe...

• #14   13. aug 2010 Tilbage i start 90'erne havde jeg lige fået monteret fuldkåbe på min gamle zuki GS450S fra '85, den var piv fræk, og da jeg står og fumler med central støt benet, og knas siger det da den vælter over i en mur smiley

• #15   13. aug 2010 Til Søbytræf var en gut som ivrigt gjorde opmærksom på sig selv ved at gasse sin lowrider af en SkruSuCki op gentagne gange. Da han satte igang med fuld gas skød cyklen frem. Om han ville lave en "brænder" i græsset eller bare ønskede at komme hurtigt ud af starthullet, ved jeg ikke, men resultatet var, at han ike kunne styre cyklen med det resultat han kørte direkte ind i siden på en anden cykel.
    Denne anden cykel stod - tilfældigvis - for enden af en række cykler, som nu på bedste vis illustrerede den såkaldte "Domino"-effekt. Pinligt - ja i høj grad.
    Nogen af ejerne af de væltede cykler var nogen store brød! Det så du som om de var de glade ejere af et par af de nedlagte cykler...... nemlig de to der stod HD på tanken

• #16   13. aug 2010 KLART til Skagen træf, hvor jeg engang er væltet.

Ikke beruset men som samarit. Vi skulle køre noget hygge patrulje rundt på campen sent om eftermiddagen. Jeg hopper på kværnen som holder lige foran samarit teltet, som igen står foran det store telt.

Jeg gasser op imens jeg holder i min militær uniform med et rødt kors på siden, og I min kådhed vil jeg trække en lille grus-streg efter biken. Dog laver jeg klassikeren og glemmer alt om skivelåsen der sidder foran... Så jeg præsterer at lave streger med begge hjul før jeg lander på røven i gruset, foran små hundrede mennesker smiley

Jeg manglede helt klart et musehul...

• #17   13. aug 2010 Skulle flytte min 2. md gamle Bird op i et Skur hvor der var en lille hældning opad. kører den stille og roligt op mod skuret og lige før skuret for jeg overbalance og den ligger sig ned på siden og mig oven på....
    Heldigvis kom min nabo og hjalp med at få den op igen... Kostede lige et par øl som afbetaling......

• #19   13. aug 2010 Jeg har nu siddet og stirret på denne tråd i 15 min.........der er simpelthen så mange pinligheder at jeg slet ikke ved hvor jeg skal begynde`?????

Men jeg vender stærkt tilbage.

• #20   13. aug 2010 Underlig tråd, vi normale har jo ikke mulighed for at vinde den øl.....
    VI laver jo aldrig fejl!!! OG slet ikke pinlige!!!! det er FACTS!!!

OG når nu vi lige er enige om det.... Så var der en VEN / BEKENDT der SELV syntes hans første mc var sej.. husker jeg rigtigt, var det i 1995, og cyklen var en 1978 MZ150es1.. (Minderne vælter frem...)
    Fjolset kunne jo både få den på baghjul og altmuligt. han var nærmest sej.. OG skulle da også lige ind på Rådhuspladsen en fredag aften, med vennerne, og se på de store biler.. SÅ kom der en "lille" mc. en 250cc racer suzuki, og hyggetalte med vennen. OG det endte med at de da lige skulle køre om kap, på "striben" foran Tivoli..............

HAN var da klar over han ikke vandt, så i stedet, ville han da køre på baghjul der ned af.. (han var jo ikke dum vel!!!!!!) SÅ han sætter sig op på sin MC, og sætter i gang, op på baghjul, og ned igen....... der var ikke mere benzin på, og den måtte trækkes ind til siden... DER stod vel kun en 500 menesker og grinte af en.......... SÅ måtte han ringe efter en anden kammerat, som kunne komme med benzin til ham! ØV BØV...
    NØØØJ der var mange der klappede grinene, og mange der mobbede, imens man venter på en trailer... (og indtil flere, der tilbyder at skubbe en ned til lydskrydset, så man har gennemført!!!!)
    Glad for at man var en af de nørder, der betalte 5000 for en mobil, og 5 kroner i minuttet for samtale!!! ellers skulle man også ud og finde en telefonboks!!!

• #21   13. aug 2010 Kom engang ud fra butikken på en tank og der stod en flok jeg kendte og smart som jeg var på min første cykel en honda cb 450s lægge fra land på fuld skrald . For lige at spille bred . Men det resulterede i at forhjulet lettede og jeg kunne jo ikke styre lortet og røg ned på siden og kurede lige ind i en pige på cykel . Der skete heldigvis ikke hende noget men dem fuldkåbe jeg havde på (fra en gs 500) var helt smadret og jeg havde brækket skinnebennet...

• #22   13. aug 2010 Ha ha ha ha

• #23   13. aug 2010 Skæg ide:-)

Jeg har tre selvlavede:

I min helt grønne ungdom kørte jeg Triumph. En dag fik jeg øje på et par piger jeg kendt lidt, og så skulle jeg selvfølgelig vise mig, så rundt om et hjørne, fuld nedlægning og fuld skrue - men - højre fodhjiler gik lige i asfalten, og den var fast monteret. Jeg satte nu rekord i pirouetter med Triumph og endte på asfalten!!! Aldrig har noget samlet en MC op så hurtigt, for at køre den anden vej!!

Så for nogle få år siden kørte jeg tur med min datter. Vi skulle på Lnagelinie en torsdag aften og spise is. Da vi ankom hoppede hun af, og vi sludrede mens jeg bakkede knallerten ind på plads. Alt gik fint, indtil jeg stod af uden at have slået støttebenet ud - foran nok 100 motorcykleister og jeg ved ikke hvor mange turister!

For et par år siden på en MOTOBORNHOLM tur, havde MOTO og jeg aftalt, at jeg iført min skriggule vest skulle køre bagest - så var der en der var let at se, og en rimeligt rutineret til at samle op - bid mærke i det sidste! Da jeg som sidste mand skulle køre fra hammershus opstod der en gang kommunikativt kludder mellem en norsk kvindelig bilist og undertegnede. Resultatet var, at jeg endte på granitten, og flokke kørte uden den rutinerede bagstopper. Jeg vidste selvfølgelig hvor næste stop var, så jeg kørte dertil, for at opdage, at flokken først savnede mig, da de kom frem. De havde sendt et par stafetter tilbage for at finde mig, men dem havde jeg ikke mødt, så de vendte noget blegnæbbede, men derefter lettede tilbage.

• #24   13. aug 2010 Den klassiske med skivebremselåsen på min gamle SVer. Men det blev gjort med manér på parkeringstaget på Fisketorvet. Der var nemlig pæne høns i nærheden, så jeg havde travlt med at komme op på cyklen, få den startet osv. Glemte selvfølgelige skivebremselåsen, så da jeg satte fra med megen vrid på rullen, stor selvfedhed og opmærksomheden rettet mod hønsene gik der kun et par cm. før jeg ikke var så sej mere. KNAS sagde forskærmen og cyklen væltede mod venstre men HELDIGVIS er sådan en SVer ikke verdens tungeste ged, så jeg nåede at få foden i jorden og holde cyklen med ca. 10 cm. luft mellem kåben og jorden. Fik hoppet af cyklen mens den næsten lå nede på jorden. Op med den igen, af med låsen og så afsted mens kinderne var ved at brænde op af skam inde under hjelmen :..(

• #25   13. aug 2010 Ja, man har gennem tiden, været glad for fuldface hjelmens, evnet til at skjulde de røde kinder!!! smiley

• #26   13. aug 2010 Lige købt min første MC jakke - Og da jeg så nu sidder og kigger efter et par bukser der passer til opdager jeg det en pige model - Kunne de da godt lige ha sagt i butikken smiley

• #27   13. aug 2010 1. For nogle år tilbage var jeg ude på en mindre aftenstur. Cyklen får lidt gas ud af nogle snoede veje som jeg kender ret godt. 1 et skarpt 90 graders sving kommer en modkørende bil som er en af mine kamerater, jeg har så travlt med at hilse at jeg ikke når at tage farten af inden svinget. Jeg ser min eneste mulighed er at holde cyklen oppe og forsøge at bremse så meget jeg kan, mens jeg styrer lige mod en hæk. Cyklen holder stille da jeg holder med ca. halvdelen af mc'en igennem en legusterhæk. Selvfølgelig sidder der 6-8 mennesker og griller, som alle ser lige chokerede ud. Jeg åbner visiret, råber velbekomme og triller stille og roligt derfra.

2. jeg skulle gennem betalingsanlæget ved storebæltsbroen, men havde glemt at min pung lagde i bukselommen under alt min påklædning, så der går lidt stress i mig da jeg holder og skal betale. Da jeg endelig får afregnet har jeg så travlt med at komme afsted at jeg glemmer at lukke min tanktaske og kort efter blæser det meste af indholdet ud over motorvejen

3. Nok den mest pinlige.
    havde lagt en længere strækning på motorvejen med en fart på mellem 150-160. på vej op af en afkørsel ser jeg i sidespejlet at en mc betjent ligger lige bag mig. Han holder mig ind til siden med et stort smil. og fortæller han har lagt bag mig ca. 20 km, hvilket jeg overhovedet ikke havde bemærket. han havde en god dag så jeg slap med en bemærkning. Den dag havde jeg ikke mine støvler på men bare kondisko. Så da jeg stiger på cyklen sidder snørrebåndet fast i gearpedalen, hvilket resulterer i at jeg er ved at smide mc'en da jeg stiger på, jeg får lavet et mindre stunt og klemmer betjentens hånd mellem min styrende og kåben på hans bmw. Og for lige at trumfe det hele hilser jeg lige på en modkørende scooter da jeg kører derfra.

4. Jeg havde netop fået et vinterprojekt køreklar og ville lige prøve en lille tur, jeg overhaler ca 10 biler på en landevej og når ca 300 m. forbi den forreste i rækken hvorefter der kommer en by og jeg sætter farten ned for derefter et løbe tør for benzin og se alle bilerne komme forbi. Selvfølgelig er der jo noget torvedagshalløj i den by så flere 100 mennesker kan få glæde af at grine af mig

• #28   13. aug 2010 for et par år siden var min kærete og jeg til træf på rømø. der var mange mcer dernede og alle blev frarådet at køre ned på stranden. det menter jeg jo ikke de skulle bestemme så selvfølgelig skal vi da derned. det går egentlig også ok. men da jeg vil op igen glider forhjulet åbenbart i sandet og så ligger vi der og glor, knap 1 meter fra asfalt igen. havde fået sat farten rimelig ned men det går galt da jeg er nødt til at dreje for at komme op på asfalten igen jeg havde på det tidspunkt ikke haft min fj så længe og havde ikke prævet at skulle rejse den op igen. efter lidt asen og masen kommer den på højkant igen uden større skremmer. men som jesper l s siger så er fullfacen god til at skjule de røde kinder. specielt når der står ca 25 mcister lidt derfra med hver deres store grin på.

• #29   13. aug 2010 LOOOOL Manny ...... Din nr. 3 er sgu min favorit pt smiley

• #30   13. aug 2010 Hehehe

Kørte op til en butik og sad tilpas længe nok på cyklen til at glemme alt om støttebenet. Lidt dumt at lægge sin mc ned med vilje, hvilket det kan ligne smiley

• #31   13. aug 2010 En krøllet motiv lakeret forskærm på en hammer hammer fed Harley Davidson. Er det mest pinlige jeg har set (har ikke selv Harley)
    Men i min gymnasie tid var der en gut i klassen der efter et ophold på college i USA havde den mest fede Harley med hjem. Han brugte den til og fra skole og en fredag hvor næsten alle fik fri satte han sig op på sin fede Harley og startede den op (min gamle CB500 F var misundelige !!! ) og satte igang så alle kunne høre det. Ja en glemt kædelås i forhjulet satte hurtigt en stopper for hans kørsel. Resultat en krøllet motiv lakeret forskærn, lidt ridser i tanken og på siden samt et par eger der var bukkede samt en gymnasie elev med røde øre.

• #32   13. aug 2010 Nu vil jeg jo ikke kun udlægge andre så her er mine egne.

En lukket benzinhane og en kammerart der skubbede mig ca 500 mtr en varm sommerdag Downtown Blokhus. Ja det giver sig selv.... en kvaje bajer eller to.

Sidst men ikke mindst en ordenligt klat spyt der skulle ud af hjelmen dog med visiret lukket. Det var sgu ikke forheldigt. for hele hjelmen var sprøtelakeret med spyt.. Forsat god fredag til alle.

• #33   13. aug 2010 Kristian, rofl den med snotklatten kan jeg huske fra tiden på scooter, fuck det var klamt mand smiley På vej i skole.. lol

• #34   13. aug 2010 Kim fra Videbæk. Der er efterhånden gået et par timer siden dit indlæg. Enten så har du glemt tråden eller så er din historie virkelig værd at vente på ;o)

• #35   13. aug 2010 Efter lidt eftertænksomhed så må jeg hellere bekende mine pinligheder.

Tilbage i 1993 da jeg var grøn mc-ist var jeg en kort periode indehaver af en helt ny CBR600 F2 som jeg yndede at køre hele "verden" rundt på.
    Og selvfølgelig skulle jeg da også et smut til lukning af bakken og holdt der sammen med 3 noget ældre mc-ister.
    Desværre sker der det at jeg kommer til at læne mig op af bagenden på min cykel og skubber den fremad, med det resultat at den jo kører af støttebenet og smider sig på venstre side........klapsalver og tilråb var der nok af og det blev ikke mget bedre da jeg jo med lynets hast får mig rejst op og straks tager i cyklen for at få den relst op, med det resultat at jeg stærkt overvurderer vægten af cyklen og får den væltet over på den højre side som endnu ingen skade havde taget..................................................................................jeg kan ikke huske om der kom tårer....men jeg græd helt sikkert indvendigt og i kan tro der var langt hjem til det mørke jylland.

For et par år siden lykkedes det mig også at komme pinligt afsted fordi jeg absolut skulle spille pralhals foran 65 kollegaer. Vores personaleforening havde planlagt en 2 dages overlevelsestur og vi skulle mødes på firmaets p-plads. Jeg havde taget mc'en derud og på ringvejen foran fabrikken synes jeg lige en 500 meters 3 gears wheeliie var på sin plads og for sådan lige at sætte prikken over i'et så mente jeg i et øjebliks ubetænksomhed også at det lige var på plads med en seriøs stoppie inden jeg svingede ind på pladsen.
    Nu tænkte alle så nok at det endte i et mega styrt................men desværre så var det meget være end det. For til min store forundring så er der faktisk ikke ret mange af mine kollegaer der ser ud til at være særligt stolte af min bedrift hvilket bli til fornuft ca 15 sekunder efter jeg har taget hjelmen af og indser at arrangøren af vores overlevelses arrangement er en af os lokale særdeles godt kendt motorcykelbetjent som bruger hans fritid på at arrangere ture.
    Jeg mindes ikke, selv ikke i min skole eller læretid at jeg har fået sådan en skideballe !!!! Og under hele turen var han efter min røv i en sjælden grad.

• #36   13. aug 2010 Allan H > kanon ide med sådan en tråd - mange grineren oplevelser folk har udsat sig for smiley

Her er så én af mine egne :

Stor familiefest med mange mennesker. Dagen går på held og det er tid til at køre hjemad. Min kone er kørende i bilen med ungerne.
    Far her havde taget sin ( dengang ) nyligt indkøbte R1'er ( RN12 ) derud - stolt var jeg jo af den, da det er en røvpotent maskine.
    Jeg har alt gearet på og starter dyret der jo naturligt nok vækker alles opmærksomhed da de åbne oplagte Akrapovic potter brøler noget heftigt, selv i tomgang når den er kold.
    Jeg smækker svinet i gear og kobler til - og så døde den bare.
    Jeg tænkte, det kan fan'me ikke være rigtigt så jeg startede igen, satte i gear med samme resultat til følge.
    Én gang mere for prins Knud - samme udfald, nu ialt 3 gange før det gik op mig at støttebenet ikke var slået op..........

Der sidder jo kontakt på!!
    Puha for en "sveder", der var nemlig 28 grader den dag så temperaturen i hjelmen var langt over kogepunktet og folk fik sig et billigt grin *G*

• #37   13. aug 2010 Kim ,videbæk : den med turen på baghjul gav mig det største grin længe smiley hold kæft det er sjovt , har vi ikke alle spillet smarte og opdaget at man var i et helt forkert forum smiley

• #38   13. aug 2010 Hmm hvis der bare ikke havde existeret kvinder .....

12 år et par piger fra klassen er kommet forbi....
    Jamen så skal Peter vise sig ,op på baghjulet på Kawa 80eren... ca 3 meter senere sad jeg på rumpetten og cyklen kørte "mindst" 50 meter længere i lodret position før den lagde sig på siden -> greb osv selvdestruerede.

Stadig omkring de 12 sikkert de samme dumme tøser der er kommet forbi...stadig 80er crosser. Fordi pigerne fra klassen kiggede fik den lige 25% xtra gas ud over det af EUpallerhjemmebryggede flyvehop. Og fuck hvor jeg fløj... eneste problem var at eneste kontakt med cyklen var mine hænder på styret... fusserne var smuttet af fodhvilerne....
    Cyklen landede HÅRDT med mig sidden på tanken.... kan stadig smage mine løg i munden.

Mange år senere holder ved kantsten et sted i Århus... på min funklende KAWA 600... Et par duller går forbi... mit hoved er monteret på kuglelejer jeg skal jo lige vurdere om de har den rette fedtfordeling, fødedygtige hofter er tyregale osv.
    Så jeg må ha glemt at sætte fødderne ned.... for pludselig ligger jeg på fortovet og roder rundt med cyklen som dyne...
    Behøves jeg nævne at dullerne ikke ænsede mig de sidesteppede bare udenom mig på fortovet. Spurgte ikke engang om de skulle hjælpe eller om jeg ikke skulle med dem hjem og have trøst (og bryst).
    Nå cyklen så lidt slukøret ud med et brækket sidespejl der sad og dinglede.. det så jo nederen og asymetrisk ud så jeg rykkede det andet af også...
    Så blev jeg stoppet af politiet som havde kørt efter mig 20 km fordi 0 spejle og ørepropper, ja så opdager man dem ikke. 4000 kr ikke mine bedste uge.

Sidder og nydder en Cola og en pizza på en fortovs cafe agtig ting..
    Min Makker siger "Peter der sidder en fuld kælling kælling på din Honda"
    Og jaja der sad en storbarmet storrøvet stiletiført kvinde og sagde VroommVromm mens hun flåede i gas og styr...

Hva gør man så? Råber man? Så vælter hun sq nok eller ridser noget med de der xx cm hæle..
    Nå fuck det..... jeg SKREG eder og forbandelser så alle i gaden gloede.
    Kvinden var kun fuld ikke døv... Så hun lignede noget der fik stød og hun fløj af min CBR. Hun kun da godt have inviteret på noget kompensation.... men tror hun blev lidt småbange for ham den Krebsefarvede mand.

Kvinder er noget bras.

• #39   13. aug 2010 For en del år siden, kom jeg kørende på min RD 350 da jeg opdagede, at pigerne fra handelsskolen havde middagsfrikvarter. Kæk som man jo er, vippede jeg den op på baghjulet og kørte hen af nygade på et hjul, mens jeg vinkede til de søde piger med den ene hånd ( den venstre, hvis nogle skulle være i tvivl )! Men ak, 100 meter længere nede af gaden stod der pludselig en Harry Haps, i ecco sko og på citronmåne razzia, og gjorde tydelige tegn til, at han absolut ville snakke med mig!
    Eftersom at han stod og fyldte det meste af gaden, kunne jeg jo ligesom ikke gøre andet end at stoppe, men jeg gruede for når pigerne ville komme forbi.
    På min forespørgsel på, om vi ikke lige kunne smutte ind i den nærliggende baggård og ordne papirarbejdet der, mente Harry'en, "at vi vist stod udmærket her og få så den hjelm af"!
    Om jeg havde røde ører, da pigerne kom forbi igen? Oh yes!

• #41   13. aug 2010 Da jeg LIGE havde købt min nuværende BMW, indså jeg pludselig hvor tung sådan en er, da jeg skulle tanke den...

Jeg kørte ind på tanken, stod af og skulle så have den op på centerbenet.... Det gik galt, og cyklen væltede i modsatte retning af mig... LIGE ud foran en, som var på vej hen til den modsatte stander for at tanke (i bil)... Bilen stoppede med det samme (og lavede den fantastiske WHIN-bremselyd, så ALLE på tankstationen vente sig om og kiggede efter os)... Føren hoppede dog hurtigt ud af bilen, kiggede bare på mig, sagde ingenting, men hjalp mig op med cyklen igen... Smilede til mig, og gik så ind i min egen bil igen... Jeg fik lige råbt et tak, inden jeg kørte afsted og fandt en anden tank smiley

• #42   13. aug 2010 19 år gammel, tidlig morgen, på vej til skole. Går ud i forældrenes grusbelagte indkørsel for at starte min Kawa Z1R. Får den rejst af støttefoden, min fod glider i gruset og jeg lægger Kawaen ned. Nu er det bare sådan at jeg som 19 årig var ret splejset, så jeg kan ikke rejse den op igen - den glider bare sidelæns gennem gruset og det lyder ikke spor rart! Til sidst må jeg bide i det sure æble og ind og hente min mor, der iført tøfler, morgenkåbe og papilotter må ud at rejse knægtens kværn. MEEEEGA pinligt!

• #43   13. aug 2010 Skulle have en rigtig sød pige bagpå min grønne ZX6R.
    Kommer ud af nogle meget krogede små landeveje. Pludselig ligger der korn over det hele, i et lidt skarpt sving. Bremsede alt hvad jeg kunne/turde, men jeg kunne se at jeg ikke kunne komme langt nok ned i fart, til at komme igennem svinget/kornet sikkert.

Jeg valgte derfor at rette cyklen op, og "hoppe" ned på stubmarken..... Da vi holdt stille, hoppede hun af og nægtede at køre videre med mig.

Jeg så hende aldrig igen....

• #44   13. aug 2010 Jeg var ansat i den børnehave jeg selv gik i dag jeg var knægt, børnehaven ligger ca. 500 meter fra hvor jeg bor.
    Men Børnene sagde jo de så gerne ville se motorcyklen, man ville jo lige vise den frem.
    Det resulterede i at da jeg skulle hjem hang alle børnene op af hegnet, for at se mig køre afsted, uhadada nu skal de lige se hvor farlig en karl man er.
    Jeg sætter af efter ca. ½ sekunds forsinkelse siger det swup forhjulet er blokeret, fordi jeg har glemt skivebremselåsen.
    Da jeg ligger under cyklen alle børnene kigger på mig, så kommer der en mor med tørklæde og det hele.
    Hun står over mig kigger ned på biken og mig og siger, har du brug for hjælp ?
    Ligger neden under biken og tænker bare fuck, får da biken op heldigsvis ingen store skader og jeg køre hjem med en skadet selvtillid.

Mvh Rune

• #45   13. aug 2010 1.
    prøvede engang midt i myldretiden hvor jeg kom kørende i et dejligt solskinsvejr, så det generede mig egentlig ikke at der var kø hele tiden, men så ligepludeligt fløj der sku en hveps ind i min hjelm og stak mig lige ved øjet, fuuuuck jeg gik i panik, ikke nok med at det gjorde herre nas og jeg bare skulle ha den hjelm af hurtigst muligt, ja så holdte jeg sku også ned af en bakke, så da jeg endelig ku få holdt i dyret uden at den begyndte at skride frem ad og hjelmen kom af, skreg jeg som en sindsyg,, får så kigget mig lidt rundt (kun med det ene øje, det andet gjorde herre nas) og ser at folk bare holder og glor på mig og dytter pga at jeg har skabt trafikprop.... det var sku lidt en pinlig situation smiley

2.
    har også prøvet på scooter engang, hvor jeg tænkte at jeg lige var smart hvis jeg hev lidt op i hjelmen så ku jeg lige tage en tår cola, men problemet ligger i at jeg så intet udsyn har smiley nå, men koncentrerer mig så om at holde balancen samtidig med at drikke cola og indser pludselig at jeg er ved at gå i stå. vil så lige tage foden ud for at holde stille men min fod sad sku fast i sideskjoldet, så jeg vælter med 0 km/t og ikke nok med det så hører jeg en udrykning tæt på mig,, får så hjelmen sat på plads igen og ser så at jeg er væltet lige ved ambulance indgangen og derved spærrer for ambulancen,, det var satme pinligt ihvertfald :-)))
    Go weekend derude smiley

• #46   13. aug 2010 Som lærling lånte jeg af mester en gammel MZ150 til påskedagene, da min egen mc ikke var klar endnu. Jeg kørte hen til nogle kammerater, fik et par kopper kaffe og hele slænget blev enige om at køre ind til byen. De var en billfuld i en Corolla og mig på mc, så vi jokede lidt om hvem der kom først. Jeg startede `Spjætten` op - hvad pokker, omdr.tælleren duede ikke - sikkert et sprunget kabel - ladelampen lyste - mystisk, da alt var ok på vejen dertil. Nå, jeg skulle ikke komme sidst, så vilddyret fik lidt gas, kom i 1`ste gear og BAKKEDE lige ind i en mur, så baglygte sprøjtede til alle sider. Motoren var gået i gang baglæns og derfor duede omdr.tælleren og ladeanlæget ikke. Makkerne i Corollaen så det ske, og var flade af grin. Tændingstidspunktet blev indstillet, og motoren gik MEGET bedre.

• #47   13. aug 2010 På min "gamle" xt 250 Skulle jeg igennem en lille rundkørsel,i sneglefart, og ville et gear længere ned, og giver gas for at komme ud af rundkørelslen, da den røg i frigear.

Jeg tror det så sjovt ud da mit ene ben røg i jorden og løb hurtigere end turbo Ben med en raket i nummeren.
    Men jeg hamre den i gear imellem trinene,og får med møje og besvær rettet den ind igen,
    så jeg tog lige en ufrivillig ekstra runde for publikums skyld.:-)

• rasmus t
    rasmus t Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 346
    #48   13. aug 2010 Da jeg for længe siden, som 18 årig sku have kørekort, skulle vi udenfor og se hvordan sådan en motorcykel så ud, kørelæreren gav så cyklen til mig, og da jeg tog den, havde han bragt den så meget ud af balance væk fra mig, at jeg lagde mig langsomt ned sammen med MZern, til stor moro for resten af holdet smiley

• #49   13. aug 2010 hahaha fuck den her tråd er guld værd, historierne bliver bare bedre og bedre smiley

Er er selv et par fra min side.

1)
    Bakkenlukningen 2007, min første sæson med kort og min nye SV650S
    Turen er fantasktisk og får parkeret på bakken og smutter ind og får lidt mams.
    På vej ud går jeg i panik, for mine nøgler er væk. Får venner og familie til at hjælpe med at lede alle steder hvor jeg har været på bakken, i buske, krat osv.
    for jeg var sikker på at de var tabt.

Næsten tudefærdig må jeg give op og går med de andre ud til min cykel, hvor nøglerne så fint sidder i tændingen smiley

2)
    Stoppede ved et kryds hvor der stod en flok unge, en anden cykel kom op på min side, og vi besluttede at give dem et lille ræs frem til næste lysstop.
    Lyset skifter og ham den anden farer af sted, hvorimod min egen dør midt i gearskiftet, med biler holdende bag ved og publikum på siden, får jeg startet cyklen igen og tøffer af sted. Hurra for mørkt visir smiley

• #50   13. aug 2010 Allan H.

Der er mange kompetente og super gode historier.
    Vi får vel en update på hvem der løber afsted med din præmie.
    God underholdning som jeg lystigt har linket til andre.

• #51   13. aug 2010 omkring 1995 trænede jeg i et fitness center på østerbro .jeg ankom på min sprit nye kawazaki zxr750r hev sædet af ,låsen frem ,sædet på ,låste og gik ind og trænede. jeg sad og trænede ryg da jeg blev prikket på skulderen...af HA rockeren blondie....min første tanke var at jeg havde taget hans "spot" og at mine dage var talte .....han spurgte om det var min kawa udenfor og om jeg var glad for den .og det kunne jeg jo kun svare ja til...syntes du så ikke det var en god ide at tage tændings nøglerne med dig når du forlader den og rakte mig mine nøgler.....

• #52   13. aug 2010 Nåja Runes børhavehistorie mindede mig om en mer...

Tror jeg er Ole Olsens og Erik Gundersens kærlighedsbarn og bare den nye Dohan (ja det var før Rossi)
    Så på vej ind i et regnglat sving laver jeg simultant en flok kørefejl og slask CBRren laver en 3dobbeltsalto med lut.
    Shit jeg har lige overhalet bussen og biken ligger midt på vejen i svinget.(eller i hvertfald det meste af den)

Så jeg hopper op og løber hen for at samle den op.... hvorved jeg konstaterer at det kan jeg ikke da min skulder er gået af led. Nu begynder det så også at gøre nas....

Med tårene pressende på (smerte, ærgelse og hissighed) går jeg til det nærmeste hus og ringer på......

Peter: "æhh godaw jeg er væltet på motorcykel er din far eller mor hjemme???"

Drengen: " MOOOOOOOOAAR DER STÅR EN DRENG DER ER VÆLTET PÅ SIN KNALLERT"

EN anden gang var jeg og makkeren kørt på MCD og står og ser noget så rå ud i Dainesse, SIDI, Alpine star og hele gøje møjet.....
    Min makkers dragt er der noget orange gult halløj på.....

Så derfor spørger en meget skuffet 3-4 årig dreng ham......
    "DU ER DA IKKE DEN RIGTIGE RONALD MCD KLOVN??"
    Han ærgerge sig over at man ikke måtte kvæle børn og jeg rullede rundt på gulvet af grin.

• #53   13. aug 2010 Ikke min oplevelse men fået den fortalt.
    Manden køre mc, med kone bagpå. Han ser så den her fugl der har retning lige mod hans hjelm. Han når lige at dukke hovedet og køre så videre, mærker godt nok konens små slag i siden, men nå ja.
    Da de kort efter holder ind var hendes visir ikke lukket og hun havde fjer i hele ansigtet.

• #54   13. aug 2010 HeHe:

Det fede ved det her er, at nu fortæller mange om deres egne klovnestreger, de streger man ellers udråbe andre til at være idioter på grund af:-)

Vi laver dem jo allesammen:-)

• #55   13. aug 2010 1. Var på tur med tøsen bagpå, en rigtig varm sommerdag, til Rømø. Vi skulle da lige en tur ned på stranden, så jeg kører der ud af indtil jeg kørte ud i noget blødt, tørt sand og jeg begynder at slingre, for tilsidst at ligge den ned, med højest 5 km/t. Vi lå bare begge to og grinede, imens der kom en masse tyskere forbi og spurgte om vi havde det godt. Vi fik bakset mc´en op igen og ser at der ikke var sket noget med mc´en andet end en masse sand i kæden, som blev renset da vi kom hjem.

2. Skulle hjem fra mit daværende arbejde, en af lærlingerne var ved at køre en bil på plads, men køre lige hen forbi mig for at høre når jeg starter mc´en op. Jeg starter den og giver den lidt gas, sætter i gear og kører en halv meter, med brænder i noget sand på fliserne, fordi min skivelås stadig sad på, hvorefter jeg må ligge den ned på sidden. Skete heldigvis ikke andet end at mit speedometerkabel til 70 kr bliver rykket af. Men havde da lidt røde øre !

3. Holder ved min mormor og morfar, har ikke haft mc´en særlig lang tid og tænker ikke over hvor jeg parkerer. går ind og får kaffe med bedsteforældrene og mine fætre er også kommet forbi. Da jeg skal til at køre, har jeg parkeret med snuden tæt på et plankeværk og med baghjulet ned i et hul ved et brøndæksel, så jeg kan ikke få den skuppet tilbage og er nød til at spørge min mormor på 82 år om hun vil trække mig tilbage i håndtaget bagpå, temmelig pinligt når alle ens fætre står og ser det, med et kæmpe grin på krødderen. :oD

• #56   13. aug 2010 Joh Doe: Den historie læste jeg i et svensk bike blad for nogle år siden. det var konen der skrev læserbrevet da hun syntes hun ville advare andre om ikke at have ruden oppe på full face hjelmen eller endnu være køre med åben hjelm. Hun skrev det som en alvorlig advarsel, men jeg græd af grin da jeg læste den. Det var en due hun tog skraldet fra, og havde to blå øjne og en brækket tud.

Kristian A: Jo men jeg havde håbet vi på en eller anden måde kunne stemme om den bedste, jeg kan sgu ikke afgøre hvis der er bedst, der er rigtig mange sjove smiley

• #57   13. aug 2010 Haha det er sku' god humor at læse denne tråd, jeg glæder mig nærmest til at dumme mig eftertrykkeligt fremover smiley
    og rart at se at selv alle de "fejlfri" garvede MC'ere har været begyndere engang ( selvom mange har lykkeligt glemt det)

• #58   13. aug 2010 Dan S:

Jeg vil vædde på at flere af os laver de her ting mere end en gang - også efter mange år:-)

• #59   13. aug 2010 Af hjertet tak, allesammen! For det første for nogle gode grin, men også for den trøst der ligger i at vide at man ikke er den eneste der har lavet pinlige ting og som kan krympe sig over dem i årevis bagefter.

Jeg har ikke lavet noget der er ligeså sjovt som jeres historier, kun væltet adskillige gange på skolecyklen ved ca 0 km i timen og med en rødglødende kørelærer i øresneglen. Den ene gang fik min handske kilet sig fast ved gashåndtaget og jeg river armen til mig i panik, så jeg udover at vælte også gasser åndsvagt meget op imens jeg vælter, naturligvis med en flok hovedrystende vejarbejdere som tilskuere.. SUK.

Og så var der da jeg havde fået min egen lille nye maskine og får den parkeret på et åbenbart for skævt underlag, imens jeg liiiige skulle lukke en låge op. Oh den smerte af lyden bag min ryg, da den hoppede ned af sidestøttebenet og ramte fliserne. Avs. Totalt dum fejl og lidt pinligt, men mest af alt "smertefuldt"...

• #61   13. aug 2010 Hahaha det er fanme god underholdning, takker for et godt grin... God tråd.... smiley

• #62   13. aug 2010 Oh kommer lige i tanker om en gang jeg havde kørt på SVeren til noget grøn koncert med en tøs bagpå. Da vi skulle afsted derfra kunne jeg ikke finde mine nøgler. Begyndte at svede. Ledte efter nøglerne i alle mine lommer 2-3-4 gange og gik rundt og ledte i græsset de 2 steder vi havde siddet mens det mere og mere føltes som om jeg havde cement i maven. Shit! De nøgler var bare væk. Svedte ret meget. Så efter 3 kvarter eller måske en times eftersøgning gav jeg op og begyndte at gå tilbage mod kværnen for at se om jeg måske havde tabt nøglerne i nærheden af den, da vi parkerede... eller om de stadig var i tændingslåsen. Nå men vi kom tilbage til cyklen og der var ingen nøgler i tændingslåsen. Jeg sveder som et svin og er rockerirritabel nu; ryster som en terrier og søger som en sporhund rundt i græsset omkring motorcyklen, roder i alle mine lommer for 10. gang og der er stadig ingen nøgler. Sveden hagler ned af ansigtet. Frygt og vrede! Nogen har fundet nøglerne og taget dem! Helvede! Står og bander, men der er jo ikke andet at gøre end at tage bussen hjem og hente ekstranøglen. Hjelmen er låst fast til motorcyklen men jeg vil tage mine handsker op af hjelmen, de får fandme ikke handskerne, de skide tyveknægte - hjelmen er jo låst fast så den kan jeg ikke få med. Og når jeg så tager handskerne op af hjelmen finder jeg nøglerne liggende i hjelmen der har siddet låst fast til cyklen under hele koncerten.

• #63   13. aug 2010 Oh my God C&A... det minder mig om min absolut mest pinlige optræden EVER.....jeg havde lykkeligt glemt den.....

Ok, lorten på bordet: Jeg havde engang en 1987 FZR 1000.... i diciplinen "point and squirt" var den helt vild, alstå sagt med andre ord, den kunne bare ligge fra land BIG TIME! En dejlig aften efter optankning på en tankstation som vi lader være unavngiven (mest for at undgå hade breve og trusler) skulle jeg til at køre. Der står et par knallert rødder og er helt oppe at køre over fars kværn. Da jeg har fået hjelmen på står drengene og hujer mens de siger FYR den af PLEASE FYR den nu af..... og det gjorde jeg så, og endda med lakrids rullen helt omkring (jeps jeg er et kvaj).....for satan den skød frem, med det resultat at forhjulet lettede lige nøjagtig nok til at det steppede hen over asfalten med +100 km/t og styret tæskede fra styr stop til styr stop som en beton hammer, og når det sker kan man altså ikke slippe gassen, tvært om. Hvordan jeg blev hængende på den er mig stadig en gåde, og jeg kan hilse og sige det var der jeg fik bevis for at adrenalin ER brunt og lugter grimt.

• #64   13. aug 2010 fed tråd drenge.....

vil så lige komme med en a mine smil...
    skulle have min makkes cykel i skole da der var en syns hal ved siden a skolen og jeg havde hentet den hjem fra tyskland for ham og hentet prøveplader og var klar til syn... dog da jeg skulle afsted om morgen ville den ikke starte.. for den startet ned og tanke... slukker og tænker fuck nu kan jeg da vist ikke startet.. og NEJ det kan jeg ikke pis... ringer til kæresten hun lige skal komme med bilen så vi kan få start kabel på svinet.. vi får den startet og jeg kører en længere tur. hjem igen og slukke den.. lader den stå og 5 min efter prøver jeg om den vil tænde.. det gør den fint så afsted i skole med mig... jeg viser min klasser kamerater hvor fin den er og det hele.. vi går til time. og da vi er færdige og jeg skal til og hjem går jeg ud og skal starte den op... men den vil bare ikke starte.. heldigvis var jeg selv... så tænker pis ikke mere strøm igen. så jeg trækker hen til syns hallen og spørger om de har lidt størm så de kan syne den. de finder sådan en strøm ting frem og vi prøver at starte den... den vil stadig ikke pis... tænker jeg... så siger syns manden.. har du tjekket dødmands knappen.... gæt selv hvad der var sket smil.....

den blev synet og jeg ringede til en fra klassen om selv havde mc.... og et frækt grin kom det bare fra ham... hehe ups...

• #65   13. aug 2010 og jeg kan hilse og sige det var der jeg fik bevis for at adrenalin ER brunt og lugter grimt.........................................................

jeg tørrer stadig cola af mit tastatur !!!!!

• #66   13. aug 2010 kom lige til at vægge konen-... hun spørger græder du skat.... ja a grin....

og jeg kan hilse og sige det var der jeg fik bevis for at adrenalin ER brunt og lugter grimt.........................................................

hehehe alt for fedt

• #67   13. aug 2010 ha ha ja, men det er nu sandt nok smiley

Der er godt nok mange skide sjove historier her i tråden. Pt er jeg helt pjattet med Manyy der klemte strømerens finger da han væltede med gearpedalen i snørrebåndet. Knuds piruette med triumphen LOL, den ville jeg godt have set, og helt i top er ogsp Poul A der BAKKEDE en mz ind i en mur med publikum på, og Kim videbæks fumlen rundt 2 GANGE ved bakkeåbning med publikum, og...... jeg kan fandeme ikke vælge en enkelt ud, i må hjælpe til gutter og gutinder

• #68   13. aug 2010 ok jeg stemmer på :
    at Allan H drikker sin carlsberg selv efter hans fantastiske historie om tankstationen , og hans definition på adrealin smiley og forøvrigt også hans initiativ der gav mange af os en masse godt grin .

• #69   13. aug 2010 LOOOOOOOOL C& A tog du kværnen med i toget smiley PRICELES

• #70   15. aug 2010 Island denne sommer.

Kører ud af et 4x4 spor (så ikke skiltet) for at se nærmere på en gletcher. Mig på Kawasaki Versys, min far på Suzuki Bandit - ægte "off-road" cykler eller noget...

Pludselig er der på vejen et stort hul med meterdyb flyve-aske fra vulkanen. Både min far og jeg selv (på næsten blankslidte gadedæk) kører med nød og næppe op fra hullet, trods vi begge synker helt ned til kæden i den løse aske. Tænker at den bliver sjov på tilbagevejen, hvor vi skal køre ned af bakke gennem asken og de spor vi selv lige har lavet.

Kører i forvejen for at stå klar med kameraet i tilfælde af at min far på hans noget tungere Bandit skal vælte i asken. Kører så selv direkte ned i det spor/hul jeg har gravet på vejen ud og ligger Versysen ned på siden, så dækkene stritter nærmest lige op i luften.

Nå men jeg var ok, så jeg finder kameraet frem i tilfælde af at min far skulle lave samme stunt. Men nej, han kører da bare helt ude i siden hvor underlaget er meget fastere og virrer på hovedet af knægtens tossede stunt.

I kan tro det så godt ud på videoen. Versysen der ligger ned med dækkene nærmest lige op i luften, min far der kører på helt fint underlag imens jeg råber "farten ned!, farten ned!" til min far der kører forbi som var det på nylagt asfalt imens han virrer på hovedet.

Asken var som en blød dyne, så ikke en ridse ud over på stoltheden.

Og NEJ jeg uploader IKKE videoen!

• #71   15. aug 2010 JOJO op med den video!!!

• #72   30. sep 2010 jeg var ude og køre her i sommers med veninden bag på, på lånt maskine, vi skulle kører fra Kalundborg til København, så der skulle da lige tankes noget benzin på kværnen. Inde på tanken står ham som ejer stedet jeg lige havde været i praktik i og jeg hilser og vi snakker lidt, da jeg sætter mig op på maskinen og skal starte, gider den ikke tænde, jeg kigger lidt på den og undre mig meget..
    Så kigger han over, peger, smiler og siger så " du har dødsmandsknappen til". Doh! Det var sgu pinlig..:P

• #73   4. mar 2011 Nå må hellere smide et bidrag :

Sommeren 2003-4 stykker på stranden og aftentur med en date på bagsædet parkerede vi på stranden for lige at stabilisere sidebenet i sandet måtte lommen til skivebremselåsen lægges i som underlag , låsen på skivebremsen , efter en kort gåtur på Løkken-Blokhus strand skulle vi så afsted igen ... skivebremselommen tilbage under sædet og os ombord på kværnen , starte huske støttebenet osv.
    Vi nåede vi ca.1meter så slog yamaha en kolbøtte og vi fløj forover og varevognen som var parkeret ved siden af så vi lige over taget et sekund ...
    og pigen fløj endnu højere smiley
    der skete dog hverken noget med hende eller mc ... men føreren i varevognen som ellers havde nydt udsigten udover vandet , lignede en der nær var død af grin smiley
    troede ikke stoppie var muligt i sand , men jo og det var min første ever !
    og bruger ikke skivebremselås mere !

• #74   4. mar 2011 Sikke en sommer det havde været! Godt tøffetræf, masser af kørte kilometer, første overnatning på Touringcamp og verdens bedste roadtrip hjem fra Skagen langs vestkysten, så alt i alt en tilfreds biker.
    Så det var i højt humør jeg pakkede madpakken i tasken, nøssede konen farvel, op på dyret, starte og klaske i gear. og SÅ lave en kontrolleret "nedlægning"! Intet blev skrammet og jeg fik trykket på dødmandsknappen og stod så mentalt måbende over det skete - det forbandede perlegrus! Tilhører desværre den stillesiddende pasta-generation så konen måtte hjælpe med at få dyret rejst op igen. Trægt begyndte tandhjulene bag brillerne at køre rundt og jeg huskede pludselig mit 15årige scooterfjæs af en søn, stikke hovedet ind i soveværelset for at fortæller, at en bande af sydlandsk herkomst huserede i området - SÅ HAN HAVDE LIGE LAGT EN KÆDE RUNDT OM FORHJULET...
    Cyklen slap fra det uden en skramme, konens grineflip gav hende (heldigvis) ondt i maven og jeg skal have gjort noget ved den Alzheimer-light jeg åbenbart har ranet mig til! -Q

• #75   5. mar 2011 Den her tråd er efterhånden blevet meget lang. Men den er stadig værd af læse af og til.
    Johndoe historie er sgu en af de bedre, selvom der er mange der er en øl eller to værdie.
    Forsat god lørdag til alle og til alle Jer der allerede har været ude og få luft i håret med mc. Jeg er misundelig, men VFR og jeg er ikke enige om hun skal luftes eller ej. Indtil nu har hun vundet. Tror dog det ændre sig når hun får et frisk batteri på ,O)

• #76   4. feb 2013 Havde købt mig en GSX750F dengang de var seje (jowjooow..). Og for at gøre legetøjet komplet kom der selvfølgelig en fin potte på så den kunne høres og en alarm med fjernstart.
    Alarmen kunne starte motorcyklen på ret imponerende afstande faktisk, og legen gik hurtigt fra at starte motorcyklen på vej hen mod den for at imponere tøserne til at starte den langt væk fra for at så dreje rundt om hjørnet 10 sekunder senere og se folk stå at undre sig - og så køre væk.
    Bare totalt pinligt jeg så en dag efterlader motorcyklen i gear for at den ikke skal trille fremad og vælter den med fjernstarten!! Mindre sjovt at komme rundt om hjørnet til 5-6 folk der står og glor på en dæmonbesat motorcykel der har startet sig selv og nu ligger med åben potte og larmer i tomgang med baghjulet i fuld sving smiley

• #77   4. feb 2013 Skivebremselås seancen på blokhus strand med en date på bagagebæren , troede faktisk ikke noget 2 hjulet køretøj kunne lave en stoppie i strandsand !
    hun blev losset hen over min ryg og jeg blev revet med , der lå vi begge så i forlængelse af hinanden ....
    Varevognen ved siden af med 2 ældre pensionister måtte holde pause i deres isspisning af bare grin ,-

• #78   5. feb 2013 Ej, den her tråd er da alt for sjov til den skal stoppe nu.. :O)

• #79   5. feb 2013 væltede på skolens p-plads lige i mødetid og knækkede et sidespejl...

• #80   6. feb 2013 En morgen på vej i skole kl 8.05 lige ude foran den tekniske skole jeg gik på. hvor man møder ind kl 8.10 kommer jeg kørende stille og roligt med 30-40 km/t.
    der er en masse små indkørsler til skolen med 20-30 meters mellemrum.
    jeg skulle ind af den sidste men kaster lige et blik ind af den 2 sidste for at se hvem der var kommet fra klassen (vi havde et bestemt sted morgen smøgen blev røget)
    Idet jeg kigger frem igen holder den store sorte stylede bmw stille og er ved at dreje ind til skolen. jeg når kun lige at trække bremserne før jeg smækker op bag i ham. tror der stod omkring 10-15 mennesker 3 meter væk der lige var stået af bussen mens der var 20 elever der gik rundt oppe på skolen.
    shit det var pinligt heldigvis var fyren i bmw'en mega flink og kom løbende ud for at se om jeg var ok. der røg lige et sidespejl og mit bagblink blev lidt bugget han fik lidt ridser og en flækket skørtelæbe (eller hva det hedder)

og nårh ja så mistede jeg min tommelfinger negl.

• #82   6. feb 2013 Havde lige været ude og køre cross ATV have nogle problemer med at gå ud hele tiden så jeg havde starte den mange gange i løbet af dagen. Da jeg skulle hjem kørte jeg på min motorcykel. Jeg kommer så til et stort kryds i aarhus og holder for at dreje, jeg ved at ved det lysekryds skal man holde i langt tid for rød så jeg sætter mc i N og læner mig tilbage og kigger mig omkring. Pudseligt opdager jeg at vi havde få grøn og panikken griber mig og jeg jokker på gear skifteren ned i 1ste gear så den går ud. Da mine kontakter på min ATV sidder omvendt end af min mc trykker jeg på hornet istedet for start knappen og bliverhelt forvirret og kigger ned og prøver igen prøver et par gange for at finde udad det er omvendt køre så. Meget hurtig der fra;)

• #83   7. feb 2013 For en del år siden lavede jeg et pinligt trick på min gamle CB 500 F (første mc)
    Ved sen aftenstid i Blokhus foran værtshuset Peter Wessel.
    Der stod en kæmpe flok fulde unge mennesker og skulle ind. Jeg kom trillende på min (synes jeg selv) seje MC. Da jeg var lige før værtshuset skulle den have en ordentlig gang håndtag. Det eneste problem var bare at jeg trillede i frigear og kom ingen vegne. Jo der blev vendt hoveder og de smilede alle sammen og jeg kom hurtigt i 2 gear og tøffede hurtigt derfra. Forsat god dag til alle og tænker på de 21 dage der er tilbage til sæson start. ;O)

• #84   7. feb 2013 Ved ikke hvad der var mest pinligt..

At jeg væltede på min spritnye MC fordi jeg ikke havde styr på den (jeg holdt næsten stille på en skrå vej, men satte min fod ned på den forkerte side).... mit ene ben landede under cyklen, men jeg kom ikke nævneværdigt til skade.

.... eller at forbipasserende bare gik grinende forbi uden at hjælpe mig, eller spørge om jeg i det mindste var OK... Nå, men nu ved jeg, at jeg selv kan vrikke mig ud og derefter rejse cyklen op igen.

• #85   9. feb 2013 Prøvekørte engang en HD!

Kommentér på:
Konkurence: mest pinlige MC oplevelse

Annonce