{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.200 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang Suzuki Bandit {{forumTopicSubject}}

Hej forum.

Jeg er rimlig ny indenfor mc verdenen og søger derfor lidt vejledning.

Om ca 2 uger skulle jeg gerne have erhvervet mig det lille mc-kort hvis alt går vel. Og så er jeg på udkig efter en mc. Som overskriften hentyder er jeg faldet lidt for en suzuki bandit, men ved ikke hvilken en jeg skal vælge, for der er vist forskellige størrelser og nogle gange hedder de ikke bandit men noget andet??

Kan i hjælpe mig med at forklare nogle ting om cyklen, om hvordan den kører osv. Hvor meget den maks må have kørt og hvor gammel i maks syntes den må være i jeres øjne..

Kan man forresten købe en bagkåbedel så den ikke har et dobbelt sæde?

Ps. Den skal neddrosles til 34 hk pga min alder.

Hilsen Hønse.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ang Suzuki Bandit
  • #1   18. apr 2006 Suzuki har lavet Banditten som 250ccm 400ccm 600ccm 750ccm og 1200ccm
    De hedder alle GSF for antallet af kubik. Er der et "S" bagved er det med halvkåbe.
    Det er kun 400/600/1200 modellerne der er blevet solgt i DK.
    De 2 små modeller er vandkølet, de andre er oliekølet. Bandit 400 er også lavet som en Limeted edition, som heller ikke kom til landet.

Til 600/1200 kan man godt få en skal hen over bagsædet, som dækker det af.

/
    Jesper

• #3   18. apr 2006 Tak for hjælpen jesper!

Nu har jeg siddet og kigget lidt på dba efter dem, men syntes de lige er et par tusinde for dyrer til min pengepung, efter hvad jeg har på nuværende tidspunkt (ca 30.000)

Hvor meget skal man ca regne med i forsikring for sådan en?

• #4   18. apr 2006 Også tak til dig Johan p;-)

• #6   18. apr 2006 Det var 400 modellen jeg har fundet mest med, og det er nok den der tiltaler mig mest. Hvad skal jeg være særlig opmærksom på hvis jeg er ude og kigge efter en? Er det nogle specielle ting som man som man bør checke før et evt køb?

• #7   18. apr 2006 hey jacob du kan prøve at se min profil den er droslet til 34 HK og det billigste jeg kan finde med kasko er ja nu er den lige stegen til 8700 med omkring 4200 i ansvar mener jeg... min msn er ma007007@hotmail.com

• #9   18. apr 2006 Koster den virkelig 4200 i ansvar?

Er der ellers andre mc'er a la den her som kan anbefales?? Tænker sådan lidt over i streetfighter looket?

• #10   18. apr 2006 Hej, jeg har en suzuki bandit 400, kan kun sige den kører godt, jeg har haft den i snart 1,5 år den har kørt ca. 16.000 km efter spedo. Jeg har her i påsken skiftet den ene tændspole, men ellers har den bare kørt. Den kører ca. 18 km/l. Jeg har desunden fået skiftet bagdæk, kædekit, udstødning og bagbremseskrive, så nu er den rigtig klar.
    Jeg giver små 1600 i ansvar om året ved gf-forsikring...

• #11   18. apr 2006 4200 det var i selvrisiko det er bare mig der ikke kan stave rigtig.... UPS.

• #12   18. apr 2006 Okay, bare i orden;-)

• #13   19. apr 2006 var det ikke noget med en street fighter smiley

• #14   19. apr 2006 var det ikke noget med en street fighter smiley

• #15   19. apr 2006 Søren F: Hvilken streetfighter?:D

• #16   19. apr 2006 kig på min profil så kan du se den

• #17   19. apr 2006 Den er ellers rigtig lækker:) Meeen tror ikke du vil af med den, for det som jeg har at købe motorcykel for.. Desværre

• #18   21. apr 2006 Giv et bud på min, jeg fylder snart 21 og vil ud og have noget større. Ps. den kan køres med lille kort da den har drosling...

• #19   21. apr 2006 Steffen K: Nu ved jeg ikke om jeg er forkert på den, ved at skrive til dig her unde rmit indlæg?? Men er ikke lige helt med hvad jeg ellers skal.

Men syntes det er lidt svært at give et bud, for har jo hverken set eller prøvet den, så vil hellere i stedet for spørge dig om hvor meget du regner med?

Skal også lige hører om hvor du bor henne af, for jeg bor selv i Esbjerg og det skulle helst ikke være alt for langt væk..

Hvor langt har den gået??

• #20   22. apr 2006 Hej, du kan klikke dig ind på mit billede og se flere billeder og skrive til mig derinde men her er også fint. Jeg bor imellem ejby og assens på fyn, motorcyklen har efter spedometeret kørt knap 16.000 km, jeg fik sidste vinter stillet ventiler på den, her sagde mekanikkeren at det så iorden ud i motoren. Som du nok kan se er der monteret fuldkåbe som ser hamrende godt ud til den, kåben har dog revner hist og her. Den har i de sidste 2 måneder fået skiftet kædekit (o-ring), bagbremse skive og klodser, ny udstødningspotte, nyt bagdæk, skiftet olie samt filter, synkroniseret kapurator og en anden tædspole. Jeg regner med en pris til at starte med på 40.000,-

• #21   22. apr 2006 Hej, jakob jeg kommer ikke på nettet de næste par dage, du kan kontakte mig på 61461222 for yderligere
    mvh steffen

• #22   22. apr 2006 Den er ellers rigtig fin, men det med revner i kåben gør heller ikke noget, for vil gerne have et streetfighter look, så den skal temlig sikkert af. Men prisen er dog for høj for mig, desværre..

Kommentér på:
Spørgsmål ang Suzuki Bandit

Annonce