{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Start af roadracing som nybegynder ?
  • #1   4. aug 2010 En YSR 80 .. Hurtig nok til begyndere .. Kan du først køre hurtigt på dem , kan du køre hurtigt på alt .. Plus at det er billigt at komme igang og billig ved vedligholdelse !

Bare spørg Robin Harms, Valentino Rossi og Rasmus T smiley

• #2   4. aug 2010 Kig efter en 400 eller 600... Der for du rimelig meget sjov for få penge...

Jeg ville nok starte på en 400ccm hvis det kun er trackday i starten... Men hvis du er en høj gut kan den godt blive for lille til dig...

/ Bülow...

• #3   4. aug 2010 okay, jeg er næsten 1.90 høj, har kigget på nogle cbr 600 sys ikke det er galt i priserne. men hva koster det at køre med til trackdays osv ?

• #5   4. aug 2010 jeg kan se du kommer fra sønderjylland og det er jo tæt på padborgpark. . en dag der nede koster 1200 men mad og drikke hele dagen. . jeg kommer fra århus og jeg plejer og sige en dag på padborg for min koster 2200 men brændstof dæk transport osv (uden styrt) en cbr 600 er da en fin cykkel men skulle jeg vælge ville jeg klart tage en zx6r smiley

• #6   4. aug 2010 Der er flere gode eks. i markedet..
    Jeg vil nok anbefale dig at vælge en 600ccm.. Den er riglig fin til de "nærmeste" baner Knutstorp/Anderstorp/Sturup mv...

Nu skriver du godt nok "Roadracing" mener du så som deltager til DM.. Eller "bare" som hobby racer..??

/Rass

• #7   4. aug 2010 tak for svarene smiley

Ja bare hobby racer smiley

Kommentér på:
Start af roadracing som nybegynder ?

Annonce