{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.747 visninger | Oprettet:

Mc klub navn?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa mennesker. Er der nogen Database/register over Mc klub navne i DK der er brugt?

Og hvordan er reglerne på dette område? Kan man bare finde på et navn og starte en klub sammen med en håndfuld gutter(inder) eller hvordan er det?

Håber der sidder nogle kloge åger derude, der lige ligger inde med svarene.

Mvh Jimmy

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mc klub navn??
  • #2   28. jul 2010 Jeg har også engang hørt det med at hvis man vil køre med rygmærke skal man lige omkring HA først men ved ikke om det passer. ellers kan i hvis kalde jer hvad i vil smiley

• #3   28. jul 2010 Rygmærker skal godkendes via bikerfonden hvis man vil være på den sikre side og undgå nogen form for ballade. Navnet er der vist ingen retningslinier for, dog er der for skrifttegn og farvekombinationer, hvor det igen skal via bikerfonden. Eksempelvis vil man få afvist rød skrift på hvid baggrund, da dette forbeholdes HA , ligeledes med rød skrift på gul baggrund, da dette forbeholdes Banditterne

• #5   28. jul 2010 Jeg har sgu aldrig hørt af kriminelle grupper skulle godkende rygmærker.

• #6   28. jul 2010 Hvis du ikke får det godkendt både med hensyn til logo og farver kan du risikere ballade når du møder bestemte mennesker...

• #7   28. jul 2010 Prøv at søg på dkmc.dk her finder du de fleste klubber i dk.
    Mht rygmærke, så har jeg hørt at det en god ide at skrive til "scanbike" hvis der skal stå" Danmark" på ryggen.

• #8   28. jul 2010
    Kigger lige med her smiley

• #9   28. jul 2010 det skal forbi det der hedder biker fonden, hvor der er representeret div klubber, og så kigger de på om det kan forveksles med andre og farver.

men henhold til navne er de fleste klubber på dkmc.dk

• #10   28. jul 2010 Der er så vidt vides ikke love/regler mht. bikerklubbers navne og mærker.
    Men som mange skriver er der nogle uskrevne regler inden for de kredse.
    Det er lovligt men nok ikke smart at kalde sig Helges Engle, Bandaleros, eller lign.

• #11   28. jul 2010 www.DKMC.dk der er en rimlig god klub oversigt. (så man kan se hvad der er taget) smiley

• #12   28. jul 2010 Bikerfonden skal godkende, om i kan li det eller ej...

Fremvis lige den lov i dansk lovgivning der giver dem retten til dette, ellers kan de hoppe i dammen med deres godkendelse.
    Forudsat man ikke er så dum at kopiere et andet klub mærke, så kan man lave lige præcis det mærke man vil, der er IKKE nogen der lovmæssig kan kræve at godkende nogens mærke.
    At mange klubber vælger at gøre det er en anden snak, men "bikerfonden" har ikke en skid at komme efter lovmæssigt!
    Fanden stå i det om jeg skulle have noget som helst godkendt af HA, Bandidos det er sgu da ironi over norm!

• #13   28. jul 2010 Jo det er nemlig et frit land, så der er sgu ikke nogen selvudnævnt "bikerfond" der skal komme og udøve selvjustits nogen som helst steder!
    Og slet ikke den del af slænget der ikke selv fatter at overholde dansk lovgivning!

• #16   28. jul 2010 Hvem fanden gider dog også køre med rygmærke?

• #17   28. jul 2010 Men, klart folk blir sure når mærkerne ligner hinanden.

De andre kællinger blir jo også knotne når de tropper op i ens kjoler...

Kør en tur for fan.

• #20   28. jul 2010 Så for pokker der var da en tosset dansker der følte sig trådt på..

Dane, dane dane...

Jeg hopper lige ned på dit nivau for at du fatter det:

Læs for fanden hvad jeg skrev i den tråd eller klap i.
    Du viser tydeligt at du enten kun har læst det halve eller ikke er klogere!
    Jeg orker ikke at bøje det i neon eller skære det i pap så selv du fatter det. Jeg kan kun konstatere at er skide ligeglad hvad du eller han mener om den gamle lorteknallert jeg skrev om. Det var slet ikek budskabet...

Og, jeg slår sgu ikke på andre der møder op i samme crossbukser som mig.. Beklager..

Ignorant.

• #21   28. jul 2010 PS.. .skulle nok have brugt smilys i de 2 første indlæg kan jeg godt se.. men jeg skulle mene at det var ret indlysende alligevel...

• #23   28. jul 2010 Til lægger mig lige den spydige mine...
    Det du siger Crazy Dane er at hvis jeg fik lyst til at stifte en mc klub med dertil hørende rygmærke.
    Så skal jeg have den godkendt hos "bikerfonden" hvoraf en del er organiserede kriminelle, der skider højt og flot på dansk lovgivning og de regler landet er bygget på, OG de forventer vi følger DERES uskrevne regler?!
    Fuck mig i høet de er til grin!

Nej jeg ville aldrig nogensinde kopiere en anden klubs rygmærke eller komme tæt på at ligne!
    Skulle jeg få lyst til et rygmærke skulle jeg nok sørge for at det distancere sig kraftigt fra HA, bandidos og lign kriminelle "bikere" da jeg på ingen måde ønsker at blive forbundet med dem.
    Den dag de dropper deres kriminelle levevej, bliver den dag jeg ville overveje at få godkendt et rygmærke hos dem.
    Indtil da skal de bekæmpes mad alle lovlige midler!

• #25   28. jul 2010 Barske og barnlige toner/sprog i bruger i denne tråd... Iøvrigt er der rigtig mange ting i forbindelse med rygmærker, som kan give hovedpine - een af de hyppigste er vel opførslen/attituden ? derefter kan nævnes tømmremænd m.m.
    Behold nu en pæn tone istedet for at slynge om sig med skældsord - det sgu' for nemt via pc'eren - hvis dette sprog blev brugt "face to face" var der helt sikkert nogen som fik hovedpine - lynhurtigt !

• #26   28. jul 2010 Så er der pudekamp mellem nisse og troldestuen smiley

Iøvrigt er jeg 100% enig med "Crazy Dane"

Mvh Jacob (Som kører med rygmærke)

• #27   28. jul 2010 Vi må kun få saftevand og grovboller... smiley

• Las N
    Las N Tilmeldt:
    mar 2015

Følger: 1 Svar: 1
    #28   10. mar 2015 årh for pokker, hygger mig godt nok ved at se at der er så mange fordomme om klubber med rygmærker og lig. Og oftest kommer fordommene fra dem uden og ikke omvendt. Tænk lige over den, kan godt være der er enkelte kriminelle imellem de forskellige klubber, men de dømmer sku sjældent andre på den måde som jeg høre moral prædikerene på debatter allr vegne. Men ikke alle kan se udover fordommene smiley

Kommentér på:
Mc klub navn??

Annonce