588 visninger
|
Oprettet:
Billige Banedage {{forumTopicSubject}}
Med tilladelse fra "Hjælpe-administrator" Sajmon bringes dette indlæg. Tilladelsen er givet i anden tråd under samme overskrift (da jeg er simpel bruger her i forummet og har intet at vinde ved dette indlæg).
Jeg faldt forleden over en udbyder af banedage som havde restpladser på tilbud. Det drejer sig som søndag den 15. august på Sturup Raceway lidt uden for Malmø. Prisen er 800 gode danske kroner, det er sgu da et godt tilbud.
Udbyderen er MCracing eller w www.mcracing.dk
Det kan være vi ses!
okt 2006
Følger: 78 Følgere: 74 MC-er: 5 Emner: 23 Svar: 115
apr 2006
Følger: 35 Følgere: 46 MC-er: 7 Emner: 247 Svar: 1.770
feb 2007
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 38
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 1.035
Vi ses deroppe aftenen før, så jeg gi'r sku en dåsebajer eller to :o).
Hilsen
JLL
okt 2006
Følger: 78 Følgere: 74 MC-er: 5 Emner: 23 Svar: 115
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 53 Svar: 379
Men ja, vi ses fredag aften!
[OT: At sætte prisen ned synes jeg ikke er sløjt; man risikerer da i så mange andre sammenhænge at ting kommer på udsalg! Hvis man gambler og venter på dét, løber man omvendt risikoen for at varen er udsolgt...]
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 2.856
Såkaldte afbudsrejser som ingen ved om der egentlig er meldt afbud til eller om det bare er for at komme af med de sidste.
Føtex hvor jeg bor sætter deres kødvarer ned til ½ pris kl 16 om lørdage, hva med ham som lige har betalt fuld pris 2 minutter før.
Men ja, det er træls for dem som har givet fuld pris, men så ha is i maven og vent med at bestille til sidste øjeblik næste gang !
mar 2007
Vel er det da surt hvis man har betalt fuld pris, og ting kommer på udsalg. Efter min mening er det bare normal praksis, hvis man har en vare man ikke har fået solgt, at man sætte den på "udsalg".
Personligt synes jeg da det er federe med en dag med en masse hyggelige mennesker end at køre med halvtomme hold, så jeg kan kun glæde mig over at der er flere der får muligheden, selvom jeg personligt har smidt flere penge på min lørdagsbanedag.
Hilsen
JLL
mar 2007
Billige Banedage