{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
588 visninger | Oprettet:

Cidric T
Cidric T
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 12

Billige Banedage {{forumTopicSubject}}

Med tilladelse fra "Hjælpe-administrator" Sajmon bringes dette indlæg. Tilladelsen er givet i anden tråd under samme overskrift (da jeg er simpel bruger her i forummet og har intet at vinde ved dette indlæg).

Jeg faldt forleden over en udbyder af banedage som havde restpladser på tilbud. Det drejer sig som søndag den 15. august på Sturup Raceway lidt uden for Malmø. Prisen er 800 gode danske kroner, det er sgu da et godt tilbud.

Udbyderen er MCracing eller w www.mcracing.dk

Det kan være vi ses!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billige Banedage
  • #1   26. jul 2010 fedt for dem der meldte sig til for en mdr siden og betalte 1000kr, totalt sløjt det der....

• #2   26. jul 2010 HØRT!

• Jesper  H
    Jesper H Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 38
    #3   26. jul 2010 Det jo så som så, bestiller du din flybillet i god tid, vil den også altid være dyrere, ind dem som får restpladserne.

• #4   26. jul 2010 Glæder mig til at møde Lars H og Hellerup-VVS Jacob på Sturup, ærgerligt at de har måttet af med 1000 kr, for at få garanteret plads for en måned siden, men hvorfor ikke lade os få det bedste ud at det.

Vi ses deroppe aftenen før, så jeg gi'r sku en dåsebajer eller to :o).

Hilsen
    JLL

• #5   26. jul 2010 det kan vi sagtens tage en cola over, respektere din holdning er dog ikke enig.. syntes bare at det er en kedelig tendens. sæt nu du købte et fuldsystem til din 999s til 20k, så var du også blevet lidt muggen hvis du kunne få det for 15k 3 uger efter ( tænkt ex)

• #6   26. jul 2010 Jeg har (langt tidligere) meldt mig som søndags-flagpost, og udvidet turen til en ferie i Sverige i ugen op til... smiley
    Men ja, vi ses fredag aften!

[OT: At sætte prisen ned synes jeg ikke er sløjt; man risikerer da i så mange andre sammenhænge at ting kommer på udsalg! Hvis man gambler og venter på dét, løber man omvendt risikoen for at varen er udsolgt...]

• #7   26. jul 2010 Det er sku da normal forretningsgang inden for alt. Udbud og efterspørgsel styrer prisen.
    Såkaldte afbudsrejser som ingen ved om der egentlig er meldt afbud til eller om det bare er for at komme af med de sidste.
    Føtex hvor jeg bor sætter deres kødvarer ned til ½ pris kl 16 om lørdage, hva med ham som lige har betalt fuld pris 2 minutter før.
    Men ja, det er træls for dem som har givet fuld pris, men så ha is i maven og vent med at bestille til sidste øjeblik næste gang !

• #9   27. jul 2010 OK Lard H: så bliver det en Cola i stedet ;o)

Vel er det da surt hvis man har betalt fuld pris, og ting kommer på udsalg. Efter min mening er det bare normal praksis, hvis man har en vare man ikke har fået solgt, at man sætte den på "udsalg".

Personligt synes jeg da det er federe med en dag med en masse hyggelige mennesker end at køre med halvtomme hold, så jeg kan kun glæde mig over at der er flere der får muligheden, selvom jeg personligt har smidt flere penge på min lørdagsbanedag.

Hilsen
    JLL

• #10   27. jul 2010 Uarghhhhhhhhhh den stavning ...... Lars H naturligvis :o)

Kommentér på:
Billige Banedage

Annonce