1.390 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Forsikring til den yngre gruppe Forsikring til den yngre gruppe

Nu har jeg brugt 2 dage på at finde "billige" forsikringer til mit nye legetøj. Og har skrevet det hele ned så jeg ville lige dele det med jer som er på udkig efter en kasko til jeres cykel.

Det er så en Suzuki Gsx-R 600 Årgang 2000 jeg har efterspurgt på. Så alt i den klasse som går ind under SuperBike er samme pris/svar.

Skal lige siges det er første cykel jeg skal have og er 23år.

Gjensidige forsikring aka Fair
Alka
Codan
Mondux
Tryg
IF Suzuki forsikring- min 30 år og 5 års Anciennitet
Tre krone forsikring -24000
Alm. Brand - 36000
Ai-Gf
Aros- 37500
Østjysk Forsikring - 18400 (I sammearbejde med TopDk)
Dansk Forsikring
Bauta Forsikring
Runa Forsikring

Alle dem jeg ik har skrevet noget ved er fordi de slet ik vil have mig ind. Nogle af dem vil godt lave en ok billig ansvar.

Mangler svar fra GF af i nu

Men ellers er Top Danmark vejen frem.
Hvis man er medlem af Mc-Touring så får man 20% rabat på deres motorcykel forsikringer. Men den endelige pris jeg fik fra dem er 17100 om året, og det er det billigste jeg har kunne finde ud af de 16 forsikrings selskaber jeg har ringet til.

Hvis der er nogle som har noget input, så skriv endelig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring til den yngre gruppe
  • #1   14. jul 2010 Vr Gruppen : 18200 med fuld kasko (Periode forsikring)

• #2   14. jul 2010 Fyda, det er dyrt at være i den aldersgruppe smiley

• #3   14. jul 2010 Tankevækkende indlæg. Din metode er eneste vej frem, og selvom det ender med at blive dyrt, kan du trøste dig med, at det ikke fåes billigere. Tidligere har det dog været sådan, at provisionslønnede assurandører havde lov at give et par præmietrin i konkurrencens navn. Hvis du har mere energi kunne du kontakte et af de selskaber som er tæt på at være konkurrencedygtige og høre om de vil give et samlet tilbud på alt hvad du har behov for, indbo, ulykkesforsikrng, hundeansvar og hvad du ellers har smiley Held og lykke

• #4   14. jul 2010 Tvivler stærkt på at du kan få ret meget andet en ansvar på den....

• #5   14. jul 2010 ^ Altså medmindre du vil betale en krig smiley

• #6   14. jul 2010 prøv ETU forsikring. ved ikke om de måske kan gøre det bedre.

• #7   14. jul 2010 > MKB < Hehe ja det er ik helt billigt smiley
    Sjyp Yeah skide god ide prøver jeg lige i morgen, kan jo være heldig.
    - Stenskrog - Ik for sjov jeg skriver priser =). Det er med fuld kasko de priser jeg har skrevet, så jou kan godt få andet end ansvar =)

• #8   14. jul 2010 nøjes med ansvar!!

• #9   14. jul 2010 GF kan du godt glemme, de kasko forsikre ikk under 30år uanset anciennitet

• #10   14. jul 2010 Ja, eneste vej frem for at finde noget "billigt".. Vil dog mene, at man kan købe meget plastik mv for 17100kr.. smiley Eneste minus er så, hvis lortet bliver stjålet, men vil jeg nu mene man godt kan gardere sig imod.. smiley

• #11   14. jul 2010 Tjek lige her engang...

http://magacin.dk/motorcykler/artikler/vis.php?elementID=1445

Søren

• #14   14. jul 2010 Hver opmærksom på at disse priser kun gælder dig. For i prissætningen indgår bl.a. også din bopæl. Går ikke ud fra at alle i Danmark bor hvor du gør smiley

• #15   14. jul 2010 Hold op Christian, du skal ik bilde mig ind der vil være en forskel på 5000kr fra hvor jeg bor og længere ud på landet. Der vil da være en lille forskel men vi snakker håndøre.

Men ellers keep em coming girls =). Det er nyttig info til andre som leder efter forsikrings selskaber også.

• #16   14. jul 2010 hvorfor tager du ikke bare en ansvar hos gf til 2500,-
    også putter du 15.000 ind på en konto hvis uheldet skulle være ude.

efter 1½ år, kan du købe en cykel uden afgift, og flytte det hele over..
    det havde jeg klart gjort.

• #17   14. jul 2010 GF tager da ikke mere end et par tusind for en helårs forsikring ? det er dog unde kasko.

• #18   15. jul 2010 Jeg ville klart nøjes med ansvar hvis ikke du finder det billigere. Hvis den endelig bliver stjålet eller du smadrer den, skal du kun gå 4 år før det er tjent hjem på sparret forsikringspræmie. Gør som Mikkelgade ! siger, læg pengene tilside i stedet. Efter 4 år hvor du så alligevel ikke har haft brug for din kasko, har du 65 jern til at gøre godt med. tje-tjiiing!!

• #19   15. jul 2010 Kan godt følge jer, men fandme også surt hvis det nu skulle gå galt efter 14 dage, eller den bliver nakke. Fandme surt og skal gå og betale af på noget man ik har.

• #20   15. jul 2010 René C - helt enig. Jeg synes dog generelt det må være surt at gå at betale af på "unødvendigt legetøj", men det er da endnu mere nederen hvis det er stjålet eller smadret...

Men køb nogle ordenlige låse/gps'tracker mv. Det kan vel gøres for ~4.000 kr i alt? Og så nøjes med ansvar...Og så ellers ta den så'n forholdsvis med ro? Alt er selvfølgelig relativt... Men det er jo heller ikke meget ved at få en ny mc af forsikringen, hvis man har smadret den anden godt og grundigt pga. total hasarderet kørsel... Så man selv sidder i rullestol...

• #21   15. jul 2010 Etu forsikring
    Købstadernes forsikring
    Nykredit
    Alle 3 skulle man have noget anciennitet af en art

• #22   15. jul 2010 Gf - Mim 30 år før de tilbyder kasko forsikring

• HNG .
    HNG . Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Svar: 27
    #23   15. jul 2010 Christian K

Prøvede lige at ringe ind til GF for at høre om ansvarsforsikring til en lign. mc som Renes. Det blev så 5.500 kr. for mit tilfælde (Fra storkøbenhavn, 24 år gammel). Helt billigt er det ikke hehe.

• #24   15. jul 2010 Unødvendigt legetøj hehe. Yeah det er jo så det men man skal aldrig sige aldrig, og man kan ik forud sige ting desværre. Vil hellere være 100% sikker på jeg er dækket hvis der nu skulle ske noget. Men kan godt følge din point Stenskrog.

Men har sat mig på Top Danmark og betaler de 17100, falder 2.2 kilo om året på den. Godt være i syntes jeg er ondsvag men vil fandme hellere være sikker. Og fik rykket min anciennitet fra bil over til mcén så det er altid noget =)

• #25   15. jul 2010 Jeg synes det er rigtig fornuftigt. Også selvom præmien dækker værdien af cyklen efter 4 år. Du kan jo træffe en anden beslutning om et eller to år. Jeg tror at risikoen er allerstørst det første år.

• #26   15. jul 2010 Jeg synes nu også der er lidt fornuft i det, men dyrt er det godt nok smiley

Du kan få den over i mit navn hvis du slår min plæne 2 gange i ugen her i sommer, hehe! Kører alligevel med forsikring uden "nedrykning" ved skade

• #27   18. jul 2010 Hehe 2 gange om ugen er satme meget, selvom der kommer godt med vand og sol. 1 gang hver uge, og så tager vi en kold over det smiley

Kommentér på:
Forsikring til den yngre gruppe

Annonce