{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.117 visninger | Oprettet:

SV1000SK7 Limed" Fordele/Ulemper??? {{forumTopicSubject}}

Hey som sagt er jeg meget lun på Sv1000sk7 limed og de andre.. men det undre mig at suzuki kun vælgere at bygge 1000cc med 2 cylindre.. er det dårligt? nu når yamaha og honda og de andre vælgere 4 cylindre.. jeg er en mand med fart og benzin i blodet derfor skal jeg have noget hurtig fra 0-150 men må også godt være pæn... Men hvordan er sv'eren så skal man hele tiden køre i høje omdrejningere for at den gider og komme frem af ved lave km/t ??

Som jeg kan se det har sv'eren kun 2 ulemper:

1: INGEN ABS. (fået dog i den nye sv600cc limed")
2: "Kun" 2 cylindre ? er det et stort minus???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SV1000SK7 Limed" Fordele/Ulemper???
  • #1   12. jul 2010 Glemte og sige jeg har ikke råd til nogle racere.. da forsikringerne er for dyre jeg er 22 år..

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
    #2   12. jul 2010 Suzuki laver da en GSXR1000 som har 4 cylindre?

De lavede jo netop SV'eren for at erobre markedet med billig, solid power til små penge - og at den så tilmed er billig at forsikre, er jo kun vand på deres mølle.
    Der mangler aldrig kræfter, og de bliver leveret på en meget kontant måde, som netop kendetegner en V2's karakteristik kontra en 4 cylindret rækkemotor. Sådan en har en lidt mere blid og vibrationsfri måde at opføre sig på.

Tro mig - du skal prøvekøre den.

• #3   12. jul 2010 nemlig som sajmon siger en herlig grov kornet mc på den gode måde har efter hånde kørt på en del sv1000 og lavet utalige service på dem køre herligt det enste de er lidt hårde imod er gummiet og kæde og tandhjul men ik meget være end så mange andre 1000ccm

• #4   13. jul 2010 "2: "Kun" 2 cylindre ? er det et stort minus???"

Spørgsmålet er snarere, om det overhovedet ER et minus. Mange af os synes nemlig, det er et plus. smiley

• #5   13. jul 2010 Plus er da at der kun er 2 tændrør, 2 karbur og færre ventiler at stille!

• #6   13. jul 2010 "Men hvordan er sv'eren så skal man hele tiden køre i høje omdrejningere for at den gider og komme frem af ved lave km/t ??"
    Du har ikke meget forstand på hvordan en MC trækker. Få kortet og prøv nogle forskellige typer mc'er. Så har du et bedre udgangspunkt til dine spørgsmål.

• #7   13. jul 2010 2 karbur ?? hvor er det nu lige de sidder :=))
    tror de har glemt dem på min , men den kører også underligt ...

• #8   13. jul 2010 Enig med Kwak , køb en N den er sjovere og koster det ½ i forsikring

• #9   13. jul 2010 Til KWAK og Junior... hvorfor købe en sv1000N sys ikke det lige et mig.. den skal da have købe på.. det er der den bliver fed. SV1000S smiley

• #10   13. jul 2010 Michael H: På S modellen sidder man mere anstrengt, og kåben har alligevel ikke den store betydning. Den bedre siddestilling og vægtfordeling gør N modellen lettere at håndtere og dermed også sjovere.
    Men husk lige at de lim. modeller der er, er årg. 2007. Der findes et hav af brugte til billigere penge.

• #11   13. jul 2010 Bare det at den koster det ½ i forsikring er da nok for mig + som Jesper siger N er klart sjovere , men prøv nu dem begge ...

Kan kun sige min N er IKKE til salg :=))

• #12   14. jul 2010 Hvor koster en S'er det dobbelte i forsikring? Hos f.eks. if kan alle forsikre S-modellen til præcis det samme som N-modellen.

• #13   14. jul 2010 · Snetyven ·
    ja nu er det jo selvfølgelig længe siden jeg købte min men dengang kostede S modellen ca de dobbelte hos Top danmark og Tryg ...

• #14   14. jul 2010 Jeg har lige kigget, og N-modellen ER faktisk også billigere hos if, men det er ikke meget.

SV1000N:

3.694 - 4.925 kr. per år, afhængigt af postnummer.

SV1000S:

3.879 - 5.172 kr. per år, afhængigt af postnummer.

Begge:

Anciennitet er irrelevant. Til priserne skal lægges: 100% hvis kunde 18-25 år, 50% hvis kunde 26-30 år, 15% hvis kunde 31-35 år.

(link fjernet)

Så det højeste, det kan blive, er 494 kr. mere per år for S-modellen, hvilket er for en kunde på 18-25 år.

Kommentér på:
SV1000SK7 Limed" Fordele/Ulemper???

Annonce