Til den dem ikke vil snydes!!! {{forumTopicSubject}}
LÆS dette link der er til gavn for alle der ikke vil tages i R.... http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=145594
Hallo hvad fanden sker der nu lige her... Jeg er åbenbart ikke den eneste der er blevet taget for hårdt i rø.... Havde et styrt i på en cykel i Ungarn, hvor jeg blev lovet at jeg ville få dækket alt mit udstyr pga. manglende kontrol af cyklen, som var ejet af arrangøren. Der havde ingen teknisk kontrol været på cyklen, hverken før første tur den havde på banen, eller efter de to styrt jeg så fandt ud af, den havde haft, inden jeg som nr 3 styrtede på den. Det havde han åbenbart "glemt" at fortælle mig!!!??? Det gælder åbenbart ikke for arrangøren selv at hans cykler skal igennem teknisk kontrol, på trods af de er smæk fyldte med fejl og mangler....Det er kun os andre der skal igennem teknisk kontrol, hvilket i øvrigt sikre vores alle sammens sikkerhed på banen, så meget mærkeligt han ikke støtter op om det!!!
Men men men man får bare den besked at han ikke gider sponsorere mit styrt,det var op til mig selv lige at se cyklen efter inden man køre på en evt cykel som man skal prøve/købe.... Jeg havde ikke skrevet under på nogen frasigelse af ansvar og jeg gik ud fra cyklen havde været igennem kontrollen, det skal alle jo. Siger ikke noget andet end det er rigtig dumt at løbe fra en mundtlig aftale som mange andre Track Day kørere har hørt blive aftalt... Men jeg har jo efterfølgende fået fortalt mange historier om hvad han har lovet andre og det fandme skræmmende, utroligt at hans forretning stadig eksisterer!! Jeg lægger ikke så meget som en 25 øre i hans biks, jeg vil kraftigt advare andre i mod det også, man får kun tomme løfter og cykler der ikke kan køre eller går i stykker. Han leger med ens liv og førlighed....!!!! Og han er tilsyneladelnde pisse ligeglad desværre...
jul 2007
Følger: 49 Følgere: 48 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 353
er sku glad for du skriver dette indlæg... så andre kan spares for en så uheldig oplevelse,,,, dette er jo ikke kun snyd med penge... men at lege med andres førlighed
maj 2006
Følger: 81 Følgere: 76 MC-er: 7 Emner: 59 Svar: 2.984
Det kan godt være at manden klynker.. Men hvis det kan "fralse" bare en, for at stå med håret i postkassen.. Så er det vil det værd..??
Måske du har læst indlæget tidligere.. Hvorfor så ikke bare "lade det glide forbi".. c",)
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 35 MC-er: 5 Emner: 62 Svar: 542
det er hvis noget med han bar er kok
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 19 MC-er: 3 Emner: 10 Svar: 68
Tænk, Tast, Tal..... Dette er er sku for at folk ikke må glemme det. og så stå sammem og handle et andet sted der er Rigtig mange andre gode forhandler der om ikke kan gøre det meget beder end dem ude på (Marielundvej) men jeg håber du har læst hele tråden så du rigtig er inde i snakken og kan sprede den tak...
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.302
at man så i det her tilfælde lader en udhængning af en forhandler køre videre forstår jeg ikke, men det er vel dobbeltmoralen der viser sig fra MCG side, må være noget med at hænge ud med de rigtige for at kunne hænge ud.
og så lige et spørgsmål, hvad var årsagen til dit styrt det fremgår ikke ret tydeligt, men det må være en fejl på maskinen eller hvad, det hører vel med til historien hvis den skal være bare lidt troværdig
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 21 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 41
Folk skal huske at det firma udlejer cykler der ikke er iorden, og i værste fald kan folk komme rigtig galt afsted ved uheld,
jul 2007
En Bremseslange der var stribset fast til forgaffelben og der for førstegang du tog bremsen gik ned i dækket og dermed blokeret forbremsen.Og så og så og så...
jul 2007
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.579
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.579
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.405
okt 2006
Følger: 78 Følgere: 74 MC-er: 5 Emner: 23 Svar: 115
jul 2007
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.302
jul 2007
okt 2006
Følger: 78 Følgere: 74 MC-er: 5 Emner: 23 Svar: 115
så var jeg også med på den tur og det var vidst kun fordi en bestemt here holdte hånden over ham at der ikke skete mere, for havde claus ikke kørt varme i dækkene og fyret den af ned af langsiden og rørt bremsen der, ja så vil jeg ikke vide hva der var sket..og det ska IKKE ske for andre for det er ikke sikkert at de er så heldige som Claus B...
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 35 MC-er: 5 Emner: 62 Svar: 542
hvad er det med forhandler i Ølstykke..
jan 2005
Følger: 23 Følgere: 25 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 135
Mener bestemt Claus skal holde fast i sit og gå efter at de må som minimum erstatte udstyret som er blevet ødelagt ved styrtet, hvordan skal de ellers tage ved lære af hele sagen ???
dec 2008
Følger: 25 Følgere: 29 MC-er: 9 Emner: 25 Svar: 257
jul 2007
maj 2009
Følger: 16 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 89
Ville det ikke være en idé hvis alle dem der har haft en dårlig oplevelse fra denne forhandler oprettede det på www.trustpilot.dk så kan vi alle læse om det og man kan se hvor man skal handle for ikke at blive snydt.
Det lyder som nogle grumme skræk historier. Jeg ville da være glad for at få info om sådan en forhandler inden jeg skulle have guldet op af lommen.
feb 2010
Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 474
nov 2007
Følger: 42 Følgere: 41 MC-er: 6 Emner: 38 Svar: 329
jul 2007
Til den dem ikke vil snydes!!!