{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  usa tur
  • #1   6. jul 2010 Jamen planlæg en tur selv det er meget billigere plus du får mere ud af det. Skal afsted for anden gang her til aug.

Vi har bare bestilt en fly billet og en hd til 16dage og så tager vi det som det kommer.vi skal være afsted i 18dage og det koster ca 20k med det hele

• #2   6. jul 2010 USA er et nomadeland. Dvs det er absolut muligt at arrangere en rejse, hvor i bare ved, hvor og hvornår I ankommer til USA og hvor og hvornår I rejser der fra igen. Bortset fra områder som Grand Canyon, Yosemite, Yellowstone o.l. er det sjældent nødvendigt at reservere hoteller/mooteller - I kan nærmest altid få en god drive-up pris.

Organiserede MC-ture er som sagt lidt dyrere, men så er der lagt rute og planer og jeres bagage vil typisk blive transporteret fra sted til sted.

Nomadefaconen betinger, at I selv transporterer bagage. Hvis I lejer cykler for at gøre dette, så skal I sikre jer, at I må køre over statsgrænser - der kan være noget forsikringsmæssigt i det. Jeg foretrækker klart selv nomadefaconen - ikke så meget pga pengene, men mere fordi, man så pludselig er blandt borgerne på en helt anden måde, og det er langt mere givende end at følge et fastlåst program - efter min mening.

• #3   6. jul 2010 Hehe da vi var derover sidst gik det nærmest sport i Bt finde billige moteller. De lå imellem 28-32 $ for 2 personer for en overnatnig

• #4   6. jul 2010 Gode råd der Knud!

Vi er nogle stykker der også regner med at køre coast to coast om nogle år.

Dennis, det lyder meget billigt det der. Jeg ville regne med ca 20K for cykel leje alene. Hvordan har du fået det så billigt?

• #5   6. jul 2010 Jamen fly og leje af hd for 16 dage koster ca 11k så der bare mad og hotel og benzin. Vi skal over og køre kyst til kyst denne her gang.8000km smiley

Sidst kørte vi route66

• #6   6. jul 2010 Patrick Q

hvorlænge skal i være derover ?? 20K kommer det ikke til at koste for leje af mc.
    Jeg var med Moto Mundo og ALT incl - overnatning på fede og sjove hoteller, indgang til seværdigheder, mad, benzin, forsikring, leje af mc, lidt shopping - ja så løb turen max op i 27K

Det var altså rart første gang at alt var planlagt, vi havde stadig en del "frihed" til at køre selv og ja så blev bagagen transporteret af følgebil. SKØN SKØN tur ;)))))

• #7   6. jul 2010 ja, det er sikkert fint at rejse hvor man selv plænlægger - men rejser alene og derfor skal det være i en gruppe hvor det er planlagt:-)..

Jeg har ikke lige mod på at rejse alene som kvinde i USA....

• #8   6. jul 2010 Pia:

Det gør det klart - har du ikke rakket rundt i USA før, så skal du i et gruppearrangement første gang. Der er enkelte ret basale spilleregler, som man skal lære, og dem kan du samle op i gruppen og trisse af på egen hånd næste gang:-)

• #9   19. aug 2010 Dennis - leje og fly til 11K lyder meget billigt. Vi bestilte fly til Phoenix for lang tid siden og det kostede alene 5000 pr. snude og leje af HD koster lige knap 10.000 med forsikring for 12 dage.

Har i sløjfet forsikringen eller leje et billigere sted vi ikke kender til smiley

I er selvf. nok afsted nu - så håber i har en god tur.

• #10   19. aug 2010 Fly har vi givet 4200 kr og 7000 kr for hd. I 16 dage

• #11   19. aug 2010 smiley

Kommentér på:
usa tur

Annonce