Forsikring med friskade ? {{forumTopicSubject}}
Har lige nu Tryg forsikring hvor jeg har som elitebilist har en friskade og dermed ikke stiger i præmie ved evt uheld.
Jeg er dog blevet ret trætte af dem så overvejer at skifte......
Nu gider jeg ikke ringe rundt til samtlige forsikringsselskaber da man jo tit skal igennem samtlige ens forsikringer før de kan komme med en endelig pris....
Hvilke andre forsikringsselskaber kan man få friskade ved ? - og er det nogen i vil anbefale ?
Som jeg læser nogle af de andre tråde i forum så er der også forskel på hvordan ens betingelser er hvis man gør brug af en sin friskade f.eks. med hensyn til stigning i selvrisiko, kun 1 friskade mv.
Så input til hvad man skal være opmærksom på i den forbindelse er også meget velkommen
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 37 Svar: 348
Det hedder bil unden bonus tab
Friskade er en tillægsdækning som man tegner på bilen, den dækker nedfaldende genstande, sten slag osv. og har en lav selvrisiko...
Jeg tror efterhånden at man kan tegne friskade på sin bilforsikring i alle selskaberne..
Kasper
maj 2006
Følger: 47 Følgere: 46 MC-er: 1 Emner: 62 Svar: 1.387
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 11 Svar: 88
dem er der ikke problemer..
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.956
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 37 Svar: 675
mine forældre har haft dem i over 10år og aldrig brugt dem man da der så kommer en stor ting-skade pga vand i kælderne som løber op i 50.000kr ja så er alka væk og peger fingre af kommunen. og kommunen peger på alka. og alka gider ikke køre en sag mod kommunen så mine forædlre har selv punget ud for alt i denne sammenhæng... så alka ej det tror jeg ikke jeg skal havde mere...
men lokalforsikring er ikke et kan bedre...
jeg tror ikke på der findet et forsikringsselvskab der er "ordeligt" så jeg førhøre mig om tilbud 1gang om året og finder jeg noget billiger så skifter jeg men pt holder jeg mig til GF pga .prisen
Forsikring med friskade ?