blot 120 km'er {{forumTopicSubject}}
Ja, min ellers så dejlige, fine cykel som jeg er så glad for er nu kommet en tur på værksted..
Har kun kørt 120 km'er på den siden jeg fik den, og nu kan den ikke starte !!! ihhh.
Jeg havde kørt ca 10 kilometer i det gode vejr i mandags, da jeg så mente at den var klar til lidt tæsk.Jjeg kørt den helt ud i 5 gear, for at overhale min kammerat, og ved ca 160 km/t slukker den bare, og min kammi sagde der kom ild ud at udstødningen da det skete...
Den var umulig at få liv i igen, og da jeg desværre har 10 "tommetotter" var jeg godt klar over at jeg måtte på værksted med den... jeg ringede til Carstens MC i varde som førhen har serviceret min scooter og crosser og som bare har en kanon god butik og værksted.. de havde desværre ingen firma biler hjemme til at hente den.
Jeg kørte en tur til ølgod ud til http://www.xpedit.dk/ de var flinke og låne mig deres mc trailer for blot en sølle 100 kr seddel. så jeg kunne få cyklen fragtet ud til Carsten, da Xpedit helst kun gør i BMW. For dem som ikke har været ude og se Xpedit's butik og værksted var det bare en oplevelse, jeg har aldrig set så mange BMW motorcykler i mit liv, og værkstedet var MEGA stort og alt var sygeligt rent og pænt.. så vidt jeg ved solgte de 1000 motorcykler sidste år, det er jo satme næsten 3 om dagen i gennemsnit.. vildt
Men nu står min egen cykel hos carstens mc til 480 kr i timen plus moms, håber bare det kun er en lille ting, for har bare ikke økonomi til det helt vilde. De har desværre også først tid til at lave den efter påske.. Forresten kan man tørre reparationen af på ham jeg købte den af når jeg kun har kørt godt 100 km'er på den? ikke fordi jeg har tænkt mig det, men bare et spørgsmål. købte den privat.
Lidt fra den kede nye motorcykellist som ellers havde glædet sig til at komme til esbjerg i dag..
jul 2004
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 28 Svar: 593
Det er den chance man løber ved at købe lidt billigere privat.
Håber du får cyklen i form igen uden du bliver ruineret.
mar 2005
Følger: 25 Følgere: 22 MC-er: 1 Emner: 31 Svar: 271
dec 2005
Følger: 14 Følgere: 11 Emner: 33 Svar: 1.749
Ved ikke hvordan sådan en satan fungerer, men hvis det er nødvendigt at der er strøm på batteriet for at lave tænding, så passer det fint overens med at det er stået af. Min gjorde det samme ved sidste afkørsel inden Øresundsbroen i forgårs..
Passer også med at den ikke har lavet gnist og så kommer der måske en gnist igen og derfor ild ud af udstødningen... Da der jo vil ligge benzin.
nov 2005
Følger: 17 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 64
Stefan og Jesper: håber, og tror, ligesom jer også bare at det er en lille ting der galt. Da jeg prøvede at starte den bagefter lød den heller ikke helt død, der manglede ligesom bare lige den sidste gnist til at få den igang..
men er bare så bekymret for at det bliver en af de der skræk historie med en der lige har købt en cykel og et par uger efter kommer en reparation til 10.000 kr...
jul 2004
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 59 Svar: 347
okt 2004
Følger: 15 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 199
apr 2004
Følger: 42 Følgere: 42 MC-er: 2 Emner: 64 Svar: 850
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.998
Det kan værre han har haft samme problem og ved hva der er galt det sparer da en masse fejlfinding.
Eller har dårlig samvittighed og vil give kompensation.
Og ja købeloven gælder oxo ved privatsalg (eller burde gøre :-)).
Købte en bil til konen privat engang hvor gearkassen løb tør for olie efter 500 km.. Der var en ingen mislyde eller olie under gearkassen ved køb.
Sælgeren tilbød at skaffe en billig gearkasse til os, men han var sq dyrere end det vi selv kunne finde en til sååå det var en rigtig ringe handel
feb 2005
Følger: 21 Følgere: 21 MC-er: 5 Emner: 34 Svar: 759
blot 120 km'er