{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
952 visninger | Oprettet:

Erfaringer med Icon Tøj? {{forumTopicSubject}}

Hej..

Sidder lige og kigger på Mctøj på nettet.. og ville lige høre om der er nogle af jer der har nogle erfaringer med tøj og hjelme fra Icon i usa? og der evt. er en dansk forhandler af det?

har kig på en hjelm til 280$ ca 1750 kr.. det er vel meget lig danske priser.. de skriver den er Snell M2000 and DOT certified. er det nok til gadebrug i dk?

jakken koster 600$ ca 3700 kr -lidt dyrt men den er bare super fed. med aftagelig beskyttelse i arme og ryg. i læder selvfølgelig.

Mark.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med Icon Tøj?
  • #1   13. apr 2006 Har købt de bukser (Jeans agtigt) der hedder Barrier, de er fede. igennem (link fjernet)

Fik dem så leveret i US og en kammi tog dem hjem.

Fandt aldrig en EU dealer, men lad mig vide hvis du gør.

Men go kvali, har nogle superfede ting.

• #2   13. apr 2006 Er der også told om mons på tøj?!

hva kan sådan noget løbe op i?

• #3   13. apr 2006 hvis du ligger 33% på prisen går du ikke helt galt i byen også selvfølgelig forsendelsen!

• #4   14. apr 2006 Kvaliteten af ICON tøj er rigtig god. Lige så god som alle andre topmærker. Jeg kiggede og prøvede en del ICON tøj, da jeg skulle købe tøj. Det endte dog alligevel med et sæt Alpinestars, men det er en anden historie.

Hvis du finder tøjet i Europa, kommer du alligevel til at betale mere. Momsen er højere, og euroen er stærk. Køber du det her i USA, sparer du hurtigt mere end 1000 DKK på den samme jakke end hvis du ville købe den i Tyskland. Jeg tør ikke tænke på danske priser for sådan en jakke, men 850 - 1000 $ vil være et gæt.

Find evt. en butik i Delaware, der har de ingen sales tax, og du kan spare 6% (afhængig af staten) ekstra.

Jeg kender ikke noget til de omkostninger man evt. kan blive pålagt når man sender gods fra USA til DK.

Mvh,
    Allan

• #5   14. apr 2006 Nogen Butikker i USA kan deklarere det som "gave", så slipper man for afgifter. Det ligesom hvis du får en til at sende det privat derovre fra...

• #6   14. apr 2006 Smart.. det vil jeg lige undersøge.

Tak for svar'ne gutter.

Kommentér på:
Erfaringer med Icon Tøj?

Annonce