565 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

karekter givning. karekter givning.

jeg har lige postet et indlæg hos Tom a
vedr. hans karekter givning og givet min teori om hvorfor at der bliver oprettet så mange fake profiler..
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=73&kommentarID=13364
kom med jeres mening om mit udsagn...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  karekter givning.
  • #1   6. okt 2004 Hello...
    Jeg ved ikke helt om jeg vil give dig ret hele vejen,
    jeg går ikke så meget op i karakterer der bliver givet på min. Men det betyder altså ikke at det er en fake, men jeg bliver da glad hvis jeg får en go karakter.
    Vi kan jo ikke allesammen ha samme smag. Heldigvis da, så ville alle jo bare køre rundt på en Mille...:-)) (joke)
    Men jeg vil give dig ret i at en standard sagtens kan være fed, og få høje karakterer fra mig ihvertfald.
    Men jeg er lidt spændt hvad Tom selv mener at hans er værd i karakter.
    mvh.
    Ronni G.

• #2   6. okt 2004 Jeg er helt enig i at vi ikke alle sammen har den samme smag og det ville også være kedeligt hvis det var sådan, jeg mener bare godt at man kan give en cykel bedre karekter selvom den er standart.
    Syntes bare at han er lidt dobbeltmoralsk når han selv har en standart cykel og en lidt tam profil.

• #3   6. okt 2004 Kan kun sige enig...

• #6   7. okt 2004 Barske løjer! Jeg hører tydeligvis ind under kategorien "useriøse" medlemmer. Så må jeg vel tage det som en kalkuleret risiko, at jeg på et tidspunkt ryger ud, med mindre jeg begynder at tage al den her karaktergivning dødeligt alvorligt og deler nogle 3-taller ud..? Tit lader jeg være med at stemme på cykler netop fordi folk blir så pisse-fornærmede... Så hvis jeg mener det er en fin cykel, så stemmer jeg på den og ellers lader jeg være. Lidt lissom ude i det virkelige liv. Hvis jeg ikke har noget pænt at sige, så lader jeg være med at sige noget! Hvad er det for en hønsegård det her? Og jeg som troede, at kvinder var slemme..? :O)

• #9   7. okt 2004 hmm, håber da ikk man ryger ud bare fordi man kun uddeler syv taller.... gider bare ikke sidde og gi nogle tre og fire, hvad får man ud af det.... bruger ikke denne side til at kritiserer andres motorcykler, jeg giver kun topkarekterer til dem jeg syntes er specielle-fede-flotte osv.... er det useriøst????

• #11   7. okt 2004 når jeg smider et syvtal til em mc , er det set ud fra forsk synsvinkler hver gang, det kan være i forhold til standard, om der er gjort meget ud af den, udstyr osv osv...både en r1 og en dt175 kan få en topkarekter herfra.... jeg fedter ikke for mine karekterer. men plejer da at komme med en bemærkning, kan jeg da osse godt selv, li at få.... håber da at dem jeg giver syv giver deres ærlige karekter "tilbage"..... hmmm

• #13   8. okt 2004 jaja self.... hver vores mening, ... ha en go weekend når i kommer så langt, mojn

Kommentér på:
karekter givning.

Annonce