462 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

XJ600 XJ600

Hej gutter, jeger forholdsvis ny på mc - og har lige købt en xj600 hos enghave. Den er 2 år gammel og har kørt 14.000 km. Er stadig ved at tage kørekortet - det er på en ducatti monster 620. JEg skulle jo lige prøve min egenb cykel - men der er da godtnok mere riv i skole cyklen.. er der nogen af jer der har noget erfaring med xj600?? nogle fifs?? og så vil jeg gerne vide om hvordan man kan høre om ventilerne skal stilles..

mvh

andreas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  XJ600
  • #1   13. apr 2006 tjek din servicebog, det er et godt sted at starte, men du tager kørekort på en v-2 og har købt en r-4 så er vi tilbage ved det gode gamle samtale emne!
    prøv at søg i forum!

• #2   13. apr 2006 Det er klart der er mere i riv i duc'en. Der er jo tale om en V2'er, hvor en XJ600 bliver drevet af en række 4.
    Den væsentlige forskel er at en V2 har meget bedre bundtræk, og derfor mærkes noget vildere i acceleration end xj'eren

Mht til ventilerne er det en god ide at få dem tjekket uanset om de "snakker" eller ej. På min cykel skal de stilles for hver 24000 km, mener jeg.
    Når den nu ikke er mere en 2 år gammel, så regner jeg med at der er lavet de nødvendige service, og jeg ville ikke gøre noget ang. ventiler før næste service.
    Det skal selfølgelig skiftes olie og filter, hvis du ikke ved hvornår det er blevet gjort sidst.

Håber det gav dig svar

• #3   13. apr 2006 hej drenge,

tusind tak for svaret. Servicebogen er fin fin.. men det var jo bare lige det med at jeg synes den snakker lidt.. men mon ikke det er tjekket hos enghave motor hvor jeg har købt den, inden jeg hentede den.. det håber jeg da..

Ja der er monster meget mere riv i duc´ en..

ER der nogen af jer der har ne ide om hvor tit man bliver stoppet på cykel hvis man alætså kører nogenlunde pænt, samt straffen hvis det er uden kørekort.. skal til teori tirsdag, og det er fandme svært at lade xj´eren stå... overvejer lidt at trille en lille forsigtig tur smiley

• #4   14. apr 2006 5000 slag dog mindre hvis du allerede modtage undervisning, har jeg ladet mig fortælle, men som udgangspunkt 5000.-

Kommentér på:
XJ600

Annonce