{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.631 visninger | Oprettet:

RIP Næsten!! {{forumTopicSubject}}

Sad i min chefs lille bil i dag ogi ventede på at køre udfra arbejdspladsens indkørsel og dreje til venstre. Samtidig som at bilen begynte at bevæge sig kunne jeg høre em motor i fuld træk. Jeg nåede at råbe op så han stoppede da en R1 ? fløj forbi med et gæt 160++ km i timen. Der ligger en rundkørsel 5-600 meter fra indkørslen. Vedkommende havde vist overhalet en lastbil på dobbelte optrukket (kunne også havde været en tur på baghjulet for jeg så ikke noget lys fra forlygten) og så skulle den bare ha gas. Det er uden tvivl det tætteste på jeg har været til at blive involveret i en meget slemt uheld med en MC og jeg sad sgu en gang på den! Jeg ved vi alle bliver harm når der en MC'ist der mister livet pga der er en bilist der trækker ude foran MEN Jeg ville aldrig kunne have bebrejdet min chef.... for Der var INGEN mulighed for at se MC'en. Jeg ved at når man har en race MC skal det afprøves men hvis ikke man kan beherske sig og købe en banedag skal man for fanden tænke sig om og gør det hvor der ikke er udkørsler og tilstødende veje.
Jeg er ikke i tvivl at både MC'isten og vi to i bilen havde ikke overlevet var det gået galt det er fanme en høje pris for 4 sekunders rush. Pas på derude .

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RIP Næsten!!
Kommentér på:
RIP Næsten!!

Annonce