{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.184 visninger | Oprettet:

Nogen der kender dem ?? {{forumTopicSubject}}

http://www.bike-shoppen.dk/

Nogen der kender dem ?? Syntes jeg har svært ved at kommunikere med dem - har ringet til dem 2 x i går - 1. gang bad han mig om lige at sende et link til hva det var jeg have set på nette og han ville ringe tilbage straks - 6 timer sener ringede jeg så SELV op igen og fik fat i en anden som så undskyldt med at de havde haft meget travlt i butikken men at at han straks ville kigge på det og ringe tilbage og har jeg hørt noget endnu ??????????? NOT .. Så de skal sq da lige ha' lidt "FED" reklame med på vejen .. Eller noget !!!!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen der kender dem ??
  • #1   15. jun 2010 Ville nok prøve en anden forhandler. smiley

• #2   15. jun 2010 Har aldrig selv handlet der, men har altid kun hørt positivt om bike shoppen i viborg.

• #3   15. jun 2010 Ender nok oss med at der bliver hanlet andet sted - men det var sq der jeg lige fandt det jeg skulle bruge til 400 kr under hva det ellers koster - og de kunne snilt nå at sende det til mig så jeg ku ha det fredag - ihvertfald den første jeg snakkede med... Men det er nok oss bare en and..

• #4   15. jun 2010 Det er synd, der er så mange seriøse forhandlere (indenfor mange områder), der ikke tager e-mail seriøst. Det er en kæmpe fordel for dem, at de kan svare, når de ikke lige står med en kunde, i stedet for man ringer og forstyrrer, men hvis man hver gang skal vente flere dage på et svar på e-mail, så ringer man jo i stedet.

• #5   15. jun 2010 det er ikke mange roser han får i almindelig omtale om det er blevet bedre tvivler jeg på

• #6   15. jun 2010 Svært ved at komminikere med dem? Du har ringet til dem 2 gange, hvor du har snakket med dem. De vender så ikke tilbage samme dag, da de sikkert har travlt. Næste morgen skal du så svines til i et forum????

• #7   15. jun 2010 Der findes rent faktisk mc-butikker, der har rimelig travlt. Bike-shoppen er en af dem.
    Synes også, at du er tidligt ude med riven!

• #8   15. jun 2010 det kunne være de havde rigtig travlt..

• #9   15. jun 2010 Man tager ikke hjem fra job uden at have kontaktet dem man har lovet af komme tilbage til...
    Skal man så tit blive længe skal man lære at komme med mere præcise meldinger til kunderne.
    Alle kan forstå en melding som:
    Ja, det kan vi godt men vi har rigtigt travlt. Jeg finder et svar og kommer retur senest XXX... og så overholder det...
    Jeg forstår altr fra leveranceproblemer til sygdom.. men det kræver at der er klare og rene linier...
    Jeg ville også være træt af ovenstående oplevelse.
    Dog ikke nok til at lave et indlæg, men til ikke at handle der..

• #10   15. jun 2010 Find et andet sted at handle... Længere er den vel ikke.

• #11   15. jun 2010 Om du vil handle der er jo i sidste ende din egen beslutning.

Personligt har jeg aldrig sat mine ben i en mc-butik med bedre betjening og vilje til at ville hjælpe kunden på aller bedste vis. Og så er det vel heller ikke uden grund, at de er kåret af forbrugerne som bedste forhandler 2 år i træk - mener det var 2006 og 07.

Og ja, de har ofte resende travlt, så det kan være grunden.

mvh

• #12   15. jun 2010 Søren S

Jeg kan se du har skrevet dit startindlæg kl 0823, altså før de åbnede idag. HVis de ringede 2. gang til dem, en time eller lignende før de lukkede, skal de vel lige have lov til at komme på arbejde idag.

Men når det er sagt, så kan jeg ikke se forskellen på at man står fysisk i butikken eller man kommunikerer via telefon og aftaler at se på et link og ringe tilbage samme dag. Det er kundepleje og det skal da passes. Ellers burde de have sagt på forhånd, at der var travlhed i butikken og de ringer tilbage inden et givent tidspunkt.

Man skal som kunde, ikke ringe og tigge og bede om et svar.

Kommentér på:
Nogen der kender dem ??

Annonce