1.184 visninger
|
Oprettet:
Nogen der kender dem ?? {{forumTopicSubject}}
http://www.bike-shoppen.dk/
Nogen der kender dem ?? Syntes jeg har svært ved at kommunikere med dem - har ringet til dem 2 x i går - 1. gang bad han mig om lige at sende et link til hva det var jeg have set på nette og han ville ringe tilbage straks - 6 timer sener ringede jeg så SELV op igen og fik fat i en anden som så undskyldt med at de havde haft meget travlt i butikken men at at han straks ville kigge på det og ringe tilbage og har jeg hørt noget endnu ??????????? NOT .. Så de skal sq da lige ha' lidt "FED" reklame med på vejen .. Eller noget !!!!!!
apr 2005
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 51
maj 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 22 Svar: 189
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 55 Svar: 219
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 97 Svar: 1.329
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 114 Svar: 678
sep 2005
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 20
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 3.189
Synes også, at du er tidligt ude med riven!
nov 2006
Følger: 68 Følgere: 69 MC-er: 25 Emner: 294 Svar: 1.891
okt 2008
Følgere: 44 MC-er: 26 Emner: 23 Svar: 1.461
Skal man så tit blive længe skal man lære at komme med mere præcise meldinger til kunderne.
Alle kan forstå en melding som:
Ja, det kan vi godt men vi har rigtigt travlt. Jeg finder et svar og kommer retur senest XXX... og så overholder det...
Jeg forstår altr fra leveranceproblemer til sygdom.. men det kræver at der er klare og rene linier...
Jeg ville også være træt af ovenstående oplevelse.
Dog ikke nok til at lave et indlæg, men til ikke at handle der..
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 51 MC-er: 4 Emner: 135 Svar: 1.573
okt 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 372
Personligt har jeg aldrig sat mine ben i en mc-butik med bedre betjening og vilje til at ville hjælpe kunden på aller bedste vis. Og så er det vel heller ikke uden grund, at de er kåret af forbrugerne som bedste forhandler 2 år i træk - mener det var 2006 og 07.
Og ja, de har ofte resende travlt, så det kan være grunden.
mvh
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 51 MC-er: 4 Emner: 135 Svar: 1.573
Jeg kan se du har skrevet dit startindlæg kl 0823, altså før de åbnede idag. HVis de ringede 2. gang til dem, en time eller lignende før de lukkede, skal de vel lige have lov til at komme på arbejde idag.
Men når det er sagt, så kan jeg ikke se forskellen på at man står fysisk i butikken eller man kommunikerer via telefon og aftaler at se på et link og ringe tilbage samme dag. Det er kundepleje og det skal da passes. Ellers burde de have sagt på forhånd, at der var travlhed i butikken og de ringer tilbage inden et givent tidspunkt.
Man skal som kunde, ikke ringe og tigge og bede om et svar.
Nogen der kender dem ??