2.074 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Yamaha xj 600 el problemer hjælp mig. Yamaha xj 600 el problemer hjælp mig.

Hej jeg har lige købt en brugt yamaha xj 600 årgang 1988

den kan sagtens starte og køre, men problemet er at lige pludselig er det som om der ikke er noget strøm på hele maskinen.

der er hverken lys eller noget som helst som virker og jeg kan ikke starte den da det er som om der ikke er tænding på selvom jeg drejer nøglen til "ON". Det er el problemer mener jeg.

hvad mener i alt hjælp tages i mod.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • Fjernelse af defekt skrue i lampeudtag, opsætning af IKEA-lampe 790 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha xj 600 el problemer hjælp mig.
  • #1   10. jun 2010 Jeg var heldig at få den startet engang og så kørte jeg lidt på den men lige pludselig gik den ud igen og ingen strøm var der overhovedet.

jeg ved ikke om det er batteriet men jeg har prøvet at sætte batteriet fra min suzuki gn 250 over på den da det er samme type batteri som begge maskiner bruger. Men det hjalp hellere ikke.

12 v 12 amp

• #2   10. jun 2010 synes det lyder som noget dårlig forbindelse. var måske værd og tjekke om alle ledninger var intakte?

• #3   10. jun 2010 Alf .

jo tak jeg tror at der er en løs forbindelse eller noget som kortslutter den siden det sker :S

men lige i øjeblikket er jeg fuldstændig blank. smiley ville bare gerne havde den til at køre og starte uden problemer.

det er min første store mc

• #4   10. jun 2010 forlyset og baglyset virker heller ikke og jeg har prøvet at løbe den igang og der startede den.

mon der er noget som er kortsluttet et sted.

• #5   10. jun 2010 Kan det være det er på grund af korrosion/ir i ledningerne. Den er jo trods alt 22 år gammel.

• #6   10. jun 2010 det er svært at sige, jeg har ikke den store forstand på det elektriske. men tror ikke du kommer udenom en grundig gennemgang af ledningsnettet. desværre.

• #7   10. jun 2010 1. Lad batteriet helt op. Lad det stå i en times tid og mål spændingen på batteriet. Det skal være ca 12.5 v
    2. Pil alle stikkene fra hinanden og rens dem.
    3. Tjek dine stelforbindelser.

• #9   10. jun 2010 - Martin -

tak tror jeg også at jeg vil gøre

Svend K

jo tak jeg fik et råd omkring at de ældre yamaha motorcykler kunne havde problemer med sikringsboksen.

Kommentér på:
Yamaha xj 600 el problemer hjælp mig.

Annonce