{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mc forhandler
  • #2   10. jun 2010 Jeg kom med en god cykel til dem så de kan laver min bremselys virke og jeg fik en ødelagt mc det vil ikke starter efter mere end 2 måneder, deres undskyldning var at de har ikke en el-mekanikker men aligevel fik jeg en regning på 6990 kr., så hendede jeg mc-en som det var og aldrig mere mp.

  • #3   10. jun 2010 Jeg har en ældrer motorcykel den gider MP ikke røre ved når man ringer får man at vide at de ikke har resavedele til sådan noget gammel lort så jeg køre ind til brun larsen de gider godt at bestille dele hjem. smiley

  • #5   10. jun 2010 har handlet der, uden problemer .Ville dog ikke bruge deres værksted
    alt for mange sjove historier om deres værksted................


  • #6   10. jun 2010 Okay, så. Det er da interessant, jeg har købt min K75'er hos MP.. Har dog ikke haft brug for værksted, endnu. Vil nok osse hellere køre til Ølgod, Expedit, nogen der kender dem ?
    Har handlet der en gang, og har ikke noget negativt at sige om dem. Det har jeg så heller ikke om MP.........


  • #7   14. jun 2010 mange tak for jeres svar... godt nok mange negative svar :-((

Kommentér på:
mc forhandler

Annonce