{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
509 visninger | Oprettet:

Morten A
Morten A
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Lidt Hjælp til en nybegynder {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Jeg er en fyr på 21 som lige har fået min "store" motorcykelkørekort smiley
Nu går jeg så og overvejer hvilken motorcykel jeg skal invistere i og det er her i måske kan hjælpe med nogle gode råd og erfaringer.
Ku godt tænke mig en lidt kvik sports motorcykel uden dog at det er en dødsmaskine.. En motorcykel med lidt sjov uden dog den er for dyr.
Hvad kan i anbefalde og hvad har i af gode råd?

PÅ forhånd tak

MVH Rookie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lidt Hjælp til en nybegynder
  • Morten A
    Morten A Tilmeldt:
    apr 2006

#1   10. apr 2006 Havde overvejet lidt en Kawasaki ZX-6R fra 1997, men er lidt bange for den er for "voldsom" til en nybegynder..

• #2   10. apr 2006 Du kan sagtens starte på den ,så længe du ikke kører med hoved under armen....

Jeg gik fra en ZXR 400 til en TL1000 R og der er meget forskel.... men ingen problemer der..

• #3   10. apr 2006 Honda CB 600 F Hornet. Den startede jeg på sidste år. Dejlig ged. Hurtig og til at betale.

• #4   10. apr 2006 prøv en... det er meget forskelligt hvad folk mener er en dødsmaskine.. nogle mener at bare der er en smule plastik på at det er en dødsmaskine osv... en zx6r er en fin begynder mc til nogle hvor andre skal starte på en gs500.... prøv de forskellige og dan dig et billede af det... det er også surt at købe en som er "kedelig" om 2 måneder...

• #5   10. apr 2006 ellers tag en Yamaha Szr !! fed begynder/svingæder. og så er der ik så mange af dem..

mvh
    hansi

• #6   10. apr 2006 Jeg fik mit kort sidste år go købte mig en Suzuki Gsx 600F. Jeg syntes personligt dette er en kanon begynder maskine + den er rimelig kvik og til små penge...

• #7   10. apr 2006 kan du se hvad jeg mener???? der er mange forskellige meninger.... prøv prøv og prøv... men ingen tvivl om at en KAWA er et godt valg... hehe.... i kan ta' det kan i... smiley

• #8   10. apr 2006 nej vi kan ikke

• Morten A
    Morten A Tilmeldt:
    apr 2006

#9   10. apr 2006 Læste bare an skræmme historie ang ZX-R6 med at den vist er rimelig hidsig og skulle være svær at styre, så derfor ligger det lidt i baghovedet at det ikke skal være en som efter første tur, så sidder man i kørestol..

• #10   10. apr 2006 tror ikke den er mere "hidsig end de andre 6oo racere fra suz, yamaha osv... men at vælge en sports tourer som feks en gsx 600f eller en naked hornet er bestemt ikke nogle dårlige valg... igen det er bare at prøve... man kan jo altid skifte mc igen til næste sæson hvis man har købt en der er for "lille" så har man jo også det mere erfaring... og jeg vil næsten love dig at kasko er under halvt så dyrt på en 2005 gsx 600f som på en 1997 zx6r

• Morten A
    Morten A Tilmeldt:
    apr 2006

#11   10. apr 2006 Forresten nogen der kender præstationerne på ZX-6R? Vægt, HK, 0-100 osv?

• #12   10. apr 2006 Man kan starte på næsten alt, bare man køre lidt fornuftigt i starten mens man lære den at kende..
    Startede selv på en kawa zx9r sidste år. Men den har også altid været min drømme bike så det skulle bare være sådan en...
    Så bare ud prøve nogle stykker og køb hvad du synes passer dig bedst...

• #13   10. apr 2006 Køb den Kawasaki ZX-6R fra 1997 du vil aldrig fortryde det da den har nogle super køreegenskaber..
    Jeg vil mene at du nok hurtigere bliver dus med den end en GSX600F.

• #14   10. apr 2006 Sv 650s selvfølgelig.. dejlig dejlig cykel:-)

• #15   10. apr 2006 Jeg vil også sige at du kan købe hvad som helst, hvis du kan finde ud af at bruge hovedet!!
    Min kan en nybegynder kører uden problemer, hvis man holder håndtager i ro, men i visse situationer, er jeg sku stadig bange for den :o/
    Så det kommer an på han der sidder på den og ikke cyklen, har forresten em kammi der startede på en gixxer 1000 fra 2004, han kører helt vildt forsigtigt, så det er ok!!
    Køb den du føler for, og tag det med ro i starten!! ;o))

• #16   10. apr 2006 Jeg har haft 3 små maskiner og dem syntes jeg at de blev meget hurtige kedelige, men efter jeg har fået mig en zx-10 syntes jeg selv at jeg er godt kørende, så mit råd er at du skal købe nået der har lidt kræfter så du ikke bliver for hurtigt træt af den.

• #17   11. apr 2006 Du skal da bare købe min smiley

• #18   11. apr 2006 Eller Kawasaki GPX600R, den havde jeg i to år og den kører kanon uden at være en dødsmaskine og så ligger de fra 35000-55000.

• #19   11. apr 2006 Køb lillebroderen til min, den er billig, og der er mange år i den. For hvis vi skal være helt ærlige, hvor mange kan så udnytte en supersport, eller en superbike???

Kommentér på:
Lidt Hjælp til en nybegynder

Annonce