{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
849 visninger | Oprettet:

Søger input: Ducati 750 SS {{forumTopicSubject}}

Har aldrig haft Duc, så jeg skal lige bruge jeres hjælp smiley

Kigger lidt på en 750 SS fra 2005 og en 750 Desmodue fra 2000

Er der nogle kendte probs jeg skal være obs på?
Jeg ved at de kører med remme, men hvis vi nu antager at disse er skiftet (eller skiftes) er der så andet?

Der går jo mange rygter smiley

Fyr løs!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger input: Ducati 750 SS
  • #1   4. jun 2010 de fejlet aldrig noget, helt normal 2 cylindrede luftkøllet maskine ude nde store hk, det eneste der er vigitgt er at der er skiftede remme og stillet ventiler.... og normal olie service

og så kører de bare pisse godt, super fedt moment du virkelig kan bruge til noget på de snoet landeveje!!! KØBKØB...

som du kan se i min profil har jeg lidt erfaring ud i Duc´er og kan kun sige godt iom dem...

• #2   4. jun 2010 samme herfra -kanon maskine som kører godt og som samtidig ser extra godt ud.
    vigitgst af alt - skift olie med 5.000 km interval, inspicer remme jævnligt og få stillet de ventiler.
    held og lykke

• #3   4. jun 2010 Havde en i 2 dejlige år.. Der er intet galt med den maskine.. Ud over almindeligt service (service bogen foreskriver olieskifte hver 10.000 samt remskifte ((jeg gjorde olie hver 5.)) og ventiler hver 20.000)

Alt sammen noget der er super let at gøre selv.

Den kører helt afsindigt godt.. Super svingæder, kan dog anbefale at få oplagte potter, da de ellers kan skrabe imod..

• #4   6. jun 2010 takker for input - jeg må ud og prøve en smiley

Alternativt kigger jeg også efter en VFR 800 - synes også det er en spændende maskine, men der er lidt forskel på de to smiley

Kommentér på:
Søger input: Ducati 750 SS

Annonce