1.772 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Aprilia RS 125 vs Ninja 250r Aprilia RS 125 vs Ninja 250r

Hej folkens smiley

Jeg bliver 18 til sidst i september og skal have en lille MC! Jeg har kigget på Aprilia RS 125 & Baby Ninja.
Jeg ved godt at den har været lidt oppe før, men jeg kan ikke lade være. Har læst mange forum indlæg osv. men kan stadig ikke bestemme mig.
Jeg skal bruge en MC til hverdags kørsel. Mine forældre er skilt = meget bus kørsel og er så DØD træt af det!

Lige pt hælder jeg mest til Baby Ninja - men det kan nemt ændre sig. Den helt klart største ulempe ved The Ninja er prisen. Med lidt held kan man anskaffe sig en fin '08 til 43-45k. Det er lidt for mange penge..

Aprilia RS 125 kan man få for en 17.000 - 20.000 årgang 97-98. Men har hørt meget om at Aprilia'en har en dårlig motor hvor stemplet ofte sætter sig. Den er heller ikke lige så fedt at se på som ninja'en. Hvilket betyder meget for mig.
Den skulle også lyde som en tunet knallert og mange siger at de hurtigt bliver trætte af den..

Kom med nogle argumenter om hvilken der er bedst. Vil helst høre fra folk der har PERSONLIG erfaringer og ikke bare kender nogen, som kender nogen som har en (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aprilia RS 125 vs Ninja 250r
Kommentér på:
Aprilia RS 125 vs Ninja 250r

Annonce