{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

michael d
michael d
Tilmeldt:
16. nov 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

blinklys {{forumTopicSubject}}

heey derude ...
jeg har li monteret diode blinklys på min suzuki gs 500. og nu da alt er monteret blinker den på alle lyger i stedet for højre og venstre ... ved godt det lyder som om jeg ikk har monteret det rigtig men kan garentere for at det er 100 % i orden ... ved ikk om der er en form for relæ eller sådan noget man skal skifte inden man skifter fra alm. pærer til diode ,

på forhånd mange tak for hjælpen (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  blinklys
  • #1   20. maj 2010 Enten et relæ som er beregnet til LED eller osse skal du have modstande på hver blinklys ...

  • #2   20. maj 2010 hvorfor er der så mange der skifter over til dioder ?

  • Peder R
    Peder R Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Svar: 2
    #3   20. maj 2010 Vi fik diode pærer i campingvogn og der var altid lys i dem. (lysdæmper) der skal så lidt strøm til for at de lyser.
    Vi måtte lave en selvstændig afbryder for at de var slukket.
    Til Morten P: LED bruger ikke så meget strøm, holder længere og varmer ikke.


  • #4   20. maj 2010 kan din cykel da ikke holde til varmen fra blinklys pærene ?, eller levere nok strøm til dem ? smiley
    Personligt så ser jeg ingen grund til at sætte LED på, andet end at det er moderne at have.


  • #5   21. maj 2010 Morten ....
    Pkt 1 ... kan du ikke være ligeglad
    Pkt 2 ... de kan bedre holde til vibrationer end glødepærer
    Pkt 3 ... de slides ikke ved normalt brug som en alm glødepærer.
    Pkt 4 ... hvis ens cykel producere 55W ... forlygten bruger 35w ... positionslyset 5w ... baglys 5w og bremselys 21w ... .. så kan du vel selv regne resten ud


  • #6   21. maj 2010 jo men hvis alle folk var ligeglad, så var der ikke noget at diskutere ?
    ved bare at min cykel køre fint med glødepære hele vejen rundt, så ser ikke hvorfor man skal udskifte dem ?, man kan da købe pænt mange blinklys pære for samme pris som et LED blinklys sæt koster smiley


Kommentér på:
blinklys

Annonce