676 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

"Ekstra høj" stemmer "Ekstra høj" stemmer

Hvorfor er det at vi kun kan give 20 ekstra høj stemmer ?

Jeg syntes det er alt for lidt, der er så mange som har lagt et kæmpe arbejde i deres mc og fortjener en ekstra høj efter min mening,jeg ville nemt kunne bruge 20 mere, det burde at være en procent del af de stemmer man giver, måske 20% eller noget i den retning.
Hvad er jeres mening om det ?

Måske det var et spørgsmål til admin eller vores hjælpe-admins.

Jimmy K

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Ekstra høj" stemmer
  • #1   7. apr 2006 Du har ret Jimmy...
    / Selco...

• #2   7. apr 2006 Vil sige det samme, du har ret jimmy...

• #3   7. apr 2006 jeps, har brugt alle mine, måske kan man bytte med nogle "lav" som man har tilovers???????

• #5   7. apr 2006 Kunne sagtens bruge flere ekstra høje stemmer, mange lægger et kæmpe arbejde i profilen og deres mc, langt mere end 20. Jeg indrømmer også gerne at jeg ikke kun bedømmer ud fra de billeder der er af en mc, er der super gode billeder af en virkelig fed mc, men provokerende lidt tekst såsom runde dæk, så kommer den ikke over middel! Tror ikke folk stemmer efter at få det samme tilbage, gør jeg i alt fald ikke! og det dette er et galleri for voksne motorcyklister burde der da være den tiltro at folk ikke misbruger det på den måde. men hvis det har været et problem før kan det selvfølgelig også blive det igen!

• #6   8. apr 2006 har ikke så meget forstand på det med computere selv.... men kunne man ikke forestille sig et system hvor man har 20 ekstra høj stemmer til at starte med og så for hver gang man har afgivet for eksempel 50 eller 100 stemmer så fik man en ekstra høj stemme mere???? bare et forslag...

Kommentér på:
"Ekstra høj" stemmer

Annonce