{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.163 visninger | Oprettet:

kristian n
kristian n
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 41

mc "knitrer" {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Min gsf 650 luftkølet er begyndt at knitre når jeg kører, jeg kan self kun høre det ved hold v lyskryds osv. Desuden prutter den ved motorbremse. Jeg har læst lidt her på forummet, og det har bekræftet min minstanke om at den står magert. Har derfor tjekket mine tændrør, og de er ikke hvide, nærmest brun/sort/grå, så en mager blandingen burde ikke være problemet. Den kører fint, men hvad kan det være, det lyder næsten elektrisk?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mc "knitrer"
  • #1   18. maj 2010 virker blinklys og det?

• #2   18. maj 2010 tændingsfejl , tændingsbanken ?

• kristian n
    kristian n Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 41
    #4   18. maj 2010 Alt el virker- om det har tændingsfejl/banken ved jeg ikke, men som sagt kører den fint.

Jens E - den buldrer og brager ikke, og det er mest ved motorbremse fra 5000 og ned. Er der et problem ved at den står lidt magert, hvis det er for meget burde den vel ikke kunne tage gassen, og tændrør være hvide?

• #5   19. maj 2010 Det behøver heller slet ikke være noget i den stil... Jeg havde engang samme problem i en bil - det var små stykker fra katalysatoren der famlede rundt i udstødningsrøret... Det er selvfølgelig ikke det der er galt med din, men det kunne jo være noget andet i udstødningen...

Har faktisk også haft samme "problem" på min r1'er - det var kablerne til exupventilen jeg ikke havde fået sat på efter at have sat motoren i stellet igen...

Kommentér på:
mc "knitrer"

Annonce