640 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Nye billeder i "fotoalbum" Nye billeder i "fotoalbum"
Så er der blevet tilføjet lidt mere øjen "guf" i form at lidt specielle mc'er fundet på det store internet.
Giv gerne kommentarer hvad enten det er positivt eller negativt.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=12368
0 synes godt om
maj 2007
Følger: 56 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 110 Svar: 1.792
dec 2005
Følger: 12 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 1.808
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 195 Svar: 2.054
Men ja smag og behag. Og desuden så finder jeg det sjovt at finde billeder af specielle mc'er når vejret er skod. Så ja det hygger jeg mig med når der skal fordrives lidt tid.
Og ang spørgsmål, så nej -skulle ikke bekræfte at billederne er mine egne. Det er jo billeder der ligger frit tilgængelig for alle på nettet.
feb 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 30 Svar: 391
Fordi billederne ligger på nettet "frit tilgængelige" så er der stadig copyright på dem! Fordi de ligger frit tilgængelige har du IKKE rettigheder til at viderebringe dem uden tilladelse. Det er derfor man tit skal bekræfte, at det er ens egne billeder man uploader, simpelthen for at undgå en eventuel retssag.
"Låner" du feks et billede fra en fotografs hjemmeside uden tilladelse, så kan du forvente en politianmeldelse og en retssag. Jeg kender flere fotografer, som desværre jævnligt er nødt til det.
Du kan læse mere om ophavsret/rettigheder/copyright på billeder her: http://www.pressefotografforbundet.dk/fotografi/ophavsret.php
Mvh
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 29 MC-er: 1 Emner: 191 Svar: 2.418
Ja selvf. er der copyright og bla bla bla men han bruger dem jo ikke til nogen form for markedsføring eller andet så chancen for at der er nogen der får ondt i røven er lig nul.
Han påstår heller ikke det er hans egne... tvivler på der er nogle fotografer der ville få ondt i røven over at han har samlet de fedeste cykler og lagt dem herind!
PS: Han risikere højt at han bliver bedt om at fjerne dem!
Nye billeder i "fotoalbum"