480 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

bandit600 vs fzr600 bandit600 vs fzr600

ja jeg må ærligt indrømme jeg er lidt skuffet over min bandit - eller dvs jeg er nok lidt mere til kåber end jeg troede!,.. den kører lækkert nok, men kunne bedre li kørestillingen på min gsx 250r og har derfor kigget på sådan en yamaha da de ligger på ca samme pris / km / årgang! hvad siger folk til sådan en fzr? vil ha den model med 2 runde forlygter, frem for de 2 trapez formede eller hvad det hedder!.. har ikke kunne lure hvor de lygter skiller, om det er årgang eller har noget med de US modeller,..! hvad ved i? fortæl fortæl!!! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bandit600 vs fzr600
  • #1   6. apr 2006 Det er kun US modellerne (som min) der har to runde forlygter (produceret fra 1996-1999)....dem med trapetz formede lygter er en FZR 600 R (den blev vidst produceret fra 1994-1997)....der er også de helt gamle med én forlygte de blev vidst produceret fra 1989-1994.....

• #2   6. apr 2006 Det er så ikke helt rigtigt. Den model med to runde forlygter, blev produceret fra 89-90 og fra til det Amerikanske marked frem til 99. Der af "US" model smiley
    Den med en forlygte blev vist nok kun lavet 91-93.
    Det er en ok sportsmaskine, var glad for min!
    Og jeg overvejer selv at anskaffe en igen, bare til gaden denne gang...

Mvh. Rune

• #3   6. apr 2006 Havde en 97' fzr 600us før jeg købte hondaen kørte knap 16000km(fra 30000 til 46000km) på den uden problemer.Absolut et dejlige bekendtskab , kører sweet og virker solid i et og alt......

/Thomas

• #4   6. apr 2006 lyder lovende indtil videre,.. smiley

• #5   6. apr 2006 Rune

Nåå...ja, du har ret, de allerførste modeller havde også runde lygter....min fejl!!!

• #6   6. apr 2006 No harm done smiley

Min FZR600 brugte lidt olie, men den var også fra 89' og jeg tror den havde kørt en del race. Ved ikke hvor langt den havde kørt, for speedometer og km-tæller var afmonteret, da jeg købte den. Der er et par billeder af den på min R6's profil.

Mvh. Rune

• #7   6. apr 2006 hvad ville i gøre i mit tilfælde? køre den nye sæson? eller skynde sig og få byttet, sådan rent prismæssigt kommer jeg vel til og sætte penge til når nu vi er nået så langt hen på foråret!..?

• #8   7. apr 2006 Hej Benjamin. Jeg bør kunne hjælpe dig, stod præcis i samme dilemma, købte en bandit 600 og synes den var for svag, så inden der var gået et halvt år skiftede jeg den ud til fordel for en fzr 600 US (den med de runde lygter). Ud over fzr'en er mere sportslig og bla bla bla.. så synes jeg egentlig ikke der er den helt store forskel hvad det angår motoren. De føles begge kvikke nok, hvor FZR vandt dog på topfarten en smule. Men så kom alt de sjove. FZR'en springer på baghjul bare du spørger den om det, i hvertfald i første. Banditten har jeg kun kunne få op med en passager bagpå. En anden stor fordel er at FZR'en føles som en knallert i forhold til banditten som er en elefant til sammenligning. Det er rart når den skal kastes rundt i sving. Pas dog på kåben, den har tendens til at gå i jorden ved store nedlægninger.
    Det er et temperament spørgsmål, jeg var ikke et sekund i tvivl om at det var det rigtige jeg gjorde for mit vedkommende. Men FZR'en er mest til leg, det skal du bare være klar over, for efter en times kørsel føles det som at stikke knive igennem dine håndled at side bag styret på sådan en fyr.

• #9   7. apr 2006 er lidt fedt du har stået i helt præcist samme situation,..! jeg må prøve og se på det - takker!

Kommentér på:
bandit600 vs fzr600

Annonce