{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Male forrør ??
  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.550
    #1   10. maj 2010 Du kan faktisk købe noget "kemi" der skulle gøre dine forrør ganske pæne igen... men problemet er, at skidt & snavs sætter sig solidt på sådan noget varmt stads....

Jeg prøvede faktisk at male forrør på min gamle VFR - endda med pænt resultat! Jeg startede med en fin pensel... men det blev ikke så pænt... så lavede jeg lidt vandslibning og brugte en "malepude-dims" - og så lignede det faktisk noget som var sprøjtet på... Det holdt faktisk godt! At jeg så gentog processen efterfølgende vinter... tja, det var måske mere fordi den skulle stå super-pæn igen.... men jo... ovnlak virker fint!

• #2   10. maj 2010 tja jeg har også prøvet at male forrør og jeg kunne ikke få det til at holde jeg sandblæste dem og malede dem med spray maling som kunne klare 650 grader og det duede ikke i ret lang tid

• #3   10. maj 2010 tjek min udstødning, den er blevet sandblæst og pulverlakket sort... det holder fint og ser fint ud

• #4   10. maj 2010 sandblæste mine forrør og malede dem med motip varmefast maling ...varmede dem op med en varmepistol for at hærde dem...( de skifter kulør når de har fået varme nok) det holder perfekt .

• #5   10. maj 2010 Der er intet som autosol 1-2 gange i måneden, holder skidtet pænt.
    Kunne aldrig finde på at male dem sorte.
    Få nogle børn fra gaden til at pudse dem hvis du ikke selv gider,
    De ville garanteret elske at få lov til at røre din kværn for en lille skilling smiley

• #6   10. maj 2010 Og dig der kun har 2 rør, jesus... smiley
    Gør det dog selv, jeg har 4 og pudser dem hver weekend.

• #7   10. maj 2010 Tro det eller ej, men jeg har malet med almindelig maling (spray) Ikke kakelovns maling.
    Bare ganske almindelig spraymaling til husholdningsbrug smiley
    Jeg har erfarret at det holder meget bedre end det andet smiley

• #8   11. maj 2010 Jeg takker for råd smiley
    Det er godt at høre, at det trods alt kan lade sig gøre.

• #9   26. nov 2010 fik du malet dine forrør ?

Kommentér på:
Male forrør ??

Annonce