Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  olie temp
  • #1   9. maj 2010 er der oliekøler på??

• #2   9. maj 2010 Er det ekstraudstyr?

Ved det faktisk ikke, må jeg tilføje.

• #3   9. maj 2010 mener olie temperaturen.

det kun ved bykørsel, altså langsom kørsel hvor den ikk får luft ind gennem fronten.

blir lidt bekymret når den når over de 100 grader.

kan måske være fordi jeg lige har monteret ny komplet race udst.?

• #4   9. maj 2010 Er det i instrumenteringen du aflæser ? det er kølertemp. og ikke olie

• #6   9. maj 2010 Dennis H, ja det er ved instrumenteringen jeg ser det.

Troede bestemt det var olie temp men jeg har taget fejl kan jeg høre smiley

• #7   9. maj 2010 Narrow -

Ja det har jeg, gjorde det selv derhjemme.

Har ikk fået "justeret" den efter, mente ikk det var nødvendigt.

• #8   9. maj 2010 Det har du vist, så ingen ko på isen i den forbindelse.

• #9   9. maj 2010 Medmindre sådan en zx6r har oil temp. indikator i instrumenteringen ??

Måske en kawa mand melder sig på banen....

• #11   9. maj 2010 Det har du nok helt ret i det med en power com, vil prøve at undersøge det lidt nærmere, men ja du har ret i jeg synes den kører fantastisk smiley

Hvad ligger det i af pris sådan en powercommander + instal?
    - og kan man få den instillet til at skyde lidt stikflammer ud ?

• #12   9. maj 2010 1. det er kølevæske temperturen du aflæser og der er ikke noget kritisk i det .men cyklen SKAL justeres efter dit ingreb så christian det er nødvendigt og klart det beste for din cykel.

• #14   9. maj 2010 Helt klart! det var vidst også bare en indskudt sætning smiley

At montere udstødningen, var ikk svært bare at skille de ad og samle i samme rækkefølge, men har ikke nogen viden om en pc, så med mindre det er piece of cake vil jeg hellere lade en prof gøre det.

• #15   9. maj 2010 men må nok hellere få undersøgt hvilken pc jeg skal ha og finde en der kan justere det, da det lyder rimelig vigtigt at det bliver gjort i forbindelse med mit skift af udst.

Hvad vil det sige at få den mappet? justeret til?

• #16   9. maj 2010 (link fjernet)

• #18   9. maj 2010 okay, helt sikkert den løsning der skal til !

Tak for hjælpen alle sammen smiley

• #19   9. maj 2010 Er ret sikker på det er vandtemp du ser... Min kawasaki zzr 600 ligger også omkring 100 grader i vandtemp, det er ikke unormalt..

Olietemp kan sagtens være højere end det, og der sker ikke noget ved en olietemp på 110 - 120 grader, men den kommer ikke højere op end 80, ikke når der er oliekøler på... Det er der på stort set alle højtydende motorcykler..

• #20   9. maj 2010 Der er slet ikke noget galt fordi den bliver over 100° C ved bykørsel! Blæseren begynder først væsentlig senere, så det er ikke så mærkeligt den bliver varm når man holder stille.
    Hvis den også er varm når du kører på landeveje eller motorvej uden stop er der til gengæld noget galt. Her ligger min normalt på 67-69 og aldrig over 75.
    Men lige så snart man kommer til at holde stille et par gange i træk ryger den over 100 og blæseren begynder at kæmpe for at holde temperaturen nede...

Kommentér på:
olie temp

Annonce