Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Marushin rs2 carbon erfaringer
  • #1   2. maj 2010 Marushin er god kvalitet smiley Har selv et par stykker. Dog ikke carbon...Men har kun hørt godt om disse også!

• #2   2. maj 2010 Jeg har Rs1'eren.. Lækkert at den ikke vejer noget når man kører. Sys den er god og ser fedt ud i carbon. Hvis jeg skulle sætte fingre på noget skulle det være støjen i den. Der er lidt rigelig vindstøj i den. Men jeg valgte sikkerhed frem for støj, og der har den jo fået 5 stjerne. Hvertfald 1'eren.

• #3   2. maj 2010 har også haft kig på den. Vil du fortælle om hvordan den er lasse hvis du køber. Nogen forhandler i jylland?

• #4   2. maj 2010 skal nok lige komme med en tilbagemæling når jeg har købt den

• #7   2. maj 2010 michael og lasse. Er der plads til ørene. Kører med xr 1000 nu og der er hul til ørene men det var der ikke i min gamle caberg

• #9   3. maj 2010 Jeg har "RS1-udgaven"
    Jeg er nu meget godt tilfreds med den, men som flere har nævnt syntes jeg også den støjer en del ved højere hastigheder
    Pasformen syntes jeg er rigtig god, men det kan jo svinge meget fra person til person
    Indretningen er ikke noget at råbe hurra for, dog er den lige kommet i "RS2-udgaven" med bedre indretning, som du spørger til, den har jeg dog ikke set IRL endnu
    Tja, jeg tror ikke at du går ikke helt galt i byen med den
    Alt i alt har jeg på ingen måde fortrudt, den er meget lækker at køre med generelt, vejer næsten intet, og kan varmt anbefales, og til prisen....
    Mvh. Michael

Kommentér på:
Marushin rs2 carbon erfaringer

Annonce