{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billigt MC kørekort Silkeborg/århus
  • #1   4. apr 2006 Hejsa.. Kan du godt lide din kæreste .??Så gå ikke nødvendigvis efter det billigste , men efter en køreskole hvor hun lærer at kører mc. Man kan måske sparer 500 eller 1000kr men det betyder jo ikke meget i det store hele , det må da værre bedere at man LÆRER at kører og færdes iblandt de andre medtrafikanter.... Bare en lille kommentar.... MvhPeterS

• #2   4. apr 2006 Nicolai - perfekt, tak for tippet
    peter - Jeg ved godt hvad du mener, men synes ikke det har en skid med prisen at gøre om de er gode eller ej - tog selv kørekortet til fuld skrald (9000,-) i silkeborg, og det var sgu ikke et ret godt sted. Synes generelt der er ret stort fokus på at bestå eleverne fremfor at lære folk hvad det er man har med at gøre. Jeg kom på et bilhold og brugte over halvdelen af tiden på at lære teoriprøver uden ad. Så min devise er at man ligeså godt kan tage kortet hvor det er billigst, og så selv bruge noget krudt på at lære sin kværn og trafikken at kende.
    MVH
    Thue

• #3   4. apr 2006 hej Carsten T.. Ja det kan du jo ha ret i, men jeg mener også bare at det vel er vigtigere med et godt sted kontra det at spare 500-1000kr. Men ja du har sikkert meget ret i at pris og kvalitet ikke altid behøver at følges ad..Nej jeg vil derfor meget anbefale at man derefter bruger lidt Dollars på at tage køreteknisk kursus, det vil måske kunne rede ens liv en dag hvis uheldet er ude.. God vind til dig og din kæreste på landevejene .. MvhPeterS

• #4   4. apr 2006 Helt enig med der køretekniske kursus - det er helt sikkert guld værd - samt at købe noget ordentligt udstyr.

• #5   4. apr 2006 prøv at ringe til frank march (march's køreskole) han er helt kanon, og han forklarer tingene på en måde hvor selv idioter kunne bestå prøverne, han virker som lidt en underlig fætter, men han er helt igennem i orden! mit valg igen hvis jeg skulle være så uheldig at skulle igennem møllen igen

Kommentér på:
Billigt MC kørekort Silkeborg/århus

Annonce