1.291 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Skader det lakken? Skader det lakken?

Den tidligere ejer af min dejlige cykel sluttede desværre af med at køre i noget nyt asfalt sidste år lige inden den skulle sættes ind til vinteren. Hele nummer pladen er derfor fyldt med små sorte pletter, og de samme små "klatter" er der andre steder på cyklen! Om det er tjære eller asfalt eller hva det er aner jeg ikke, men hvad må jeg prøve at bruge til at få det af uden det skader lakken, Rensebenzin ?

Jeg skal derud over igang med at polere hele cyklen og gøre både lak og alu og ikke mindst udstødning pæn. Kan man evt købe en sæt til sådan noget eller er der bare en enkelt flaske jeg kan købe eller hvad kan der anbefales.

Til de der endnu ikke har set min nye cykel, smid da lige en stemme og evt en kommetar smiley

- Anders

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skader det lakken?
  • #1   3. apr 2006 du kan få nogen i hjem og fix eller ligende butikker der hedder asfalt fjerner det virker fint... petrolium eller lampe olie kan også bruges og nej det skader ikke lakken du skal bare huske og polere lakken med voks igen bagefter..

• #2   3. apr 2006 lampe olie gør det og det er billigt!

• #3   3. apr 2006 Du skal fjerne det med Motor rens. sprøjt det på og lad det sidde på i nogle min. Tør det af med en klud eller noget tvist, Er det ikke væk ved 1. behandling gør du det bare en gang til.
    <b>VIGTIGT:</b>Når det er væk skal du gi den en gang voks der hvor der har været motor rens, da det fjerner det beskyttende lag voks.

Jeg har lært det af min ven der er Auto poler.

Jeg har noget motor rens du kan købe hvis det er.
    Søren

• #4   3. apr 2006 Hehe nicolas, gu' fanden har han da trukket en mega koger. Jeg vil vædde på det er dækrester der er klistret på den plade og resten finder du nok i hans indkørsel smiley Skrab lortet af og puds cyklen med noget lakforsegler bagefter. Rensebenzin ta' det ikke

Kommentér på:
Skader det lakken?

Annonce