{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.364 visninger | Oprettet:

Hurtig weekend mc-kort i midtjylland? {{forumTopicSubject}}

Goddag

Jeg har ikke tid til at tage mc kort i hverdagene lige pt(eksamner og pis), men har faktisk meget tid i weekenderne. Jeg har før hørt om, at visse køreskoler har MC-kort i weekenden, hvor man tæsker igennem teori, og har køretimer ret hurtigt, så det kun tar' et par uger eller 3.

Kender i nogle steder i midtjylland(helst silkeborg/omegn)? Ville være fantastisk hvis jeg kunne få kortet. Ellers bliver det først engang i august smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hurtig weekend mc-kort i midtjylland?
  • #1   21. apr 2010 Tror desværre ikke det er en mulighed mere. Kun ved generhvervelse. Noget med regler om hvor mange lktioner man må have i træk.

• #2   21. apr 2010 Den mulighed har ikke eksisteret i flere år nu, selv hvis du fandt en kørelære der var villig til at ofre sin weekend (det bliver ikke billigt) Så er der krav til hvor mange dage undervisningen skal være fordelt over, dertil kommer ventetid på teori prøve, og derefter ventetid på køreprøve, der ikke kan bestilles før du har bestået teoriprøven, hvis du er meget hurtig, og planlægger hele forløbet fra dag 1, kan du være heldig og gennemføre på 2 måneder, hvis det altså er muligt at få prøve tider næsten med det samme.

• #3   22. apr 2010 Hej Tog den på en expres hold (3 uger ),men som arnbitter skriver så ventede jeg både på teoriprøve og køreprøve,så det tog faktisk næsten 3 måneder. Gert

• #4   22. apr 2010 Tror da ikke der er så lang ventetid her. hmm. Der hvor jeg tog bilkørekort har noget i weekenden, skal bare lige høre min gamle kørelærer.

Kommentér på:
Hurtig weekend mc-kort i midtjylland?

Annonce