Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Udskiftning af 6 fliser i et toilet. Budget 1500,- 1.500 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Top Box
  • #1   18. apr 2010 Så er din taske bagpå vel for stor som topboks ? Kan man ikke flytte monteringspladen længere bagud ?

• #2   18. apr 2010 Hmmm mine er 40 liters og man kan da få 46 liters som top box ... jeg har det fine gamle GIVI system med tynde stålrør i stedet for racken... og jeg kan ikke flytte noget smiley

Øster

• #3   18. apr 2010 Jeg er ret sikker på at beslagene er de samme, men derudover forstår jeg ikke spørgsmålet?

• #4   18. apr 2010 Øster

På min "gamle" MC, en Yamaha XJ600S havde jeg det gamle Givi Rack, der ikke er specielt køn. Men min kæreste sad rigtigt fint op ad topboksen, en 46 liters Kappa.

På min nye MC, har jeg fået monteret Givi PLX (rør, som du nævner). Og med en dertilhørende plate. Og jeg bruger samme topbox. Og kæresten sidder stadig som en dronning bag på.

Du har ingen billeder af dit system på din profil, jeg var lige inde og kigge. Men du kan evt tjekke billederne af begge mine MC'ere. Og hvis du har samme system som min nye, kan du også se, hvorledes platen til topboksen skal sidde.

Håber det hjælper dig lidt. Ses i Pinsen smiley

• #5   19. apr 2010 Hej Jesper... mit er det gamle system... men stadig rør.... jeg har ingen plade med Tro sgu det hedder sports rack eller ligende.. nå men nok om det... jeg må ud og låne en topbox og se om den sidder andeledes end mine sidetasker gør når den ene er monteret bag på...

Takke

Øster..

Kommentér på:
Top Box

Annonce