569 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
Ekstra lang læderdragt Ekstra lang læderdragt
HJÆLP!!!!
Jeg har lige købt MC, men har problemer med at finde en læderdragt der passer. Jeg er 2 m. høj. De forhandlere jeg har talt med indtil nu, snakker om skræddersyede dragter til 14.000 - 15.000 kr! Der må da være en billigere løsning. Er der nogen der kender noget til det problem?
0 synes godt om
dec 2003
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 2 Svar: 86
Nogle firmaer laver bukser med ekstra lang benlængde - Rukka gør med sikkerhed, måske også AlpineStar.
Så længe man blot har sorte læderbukser, skulle det ikke være mere problem end man kan få en skrædder til at forlænge dem med 15 cm; koster omkring 1.000 kr., men billigt i forhold til 15.000 kr. for en specialsyet læderdragt...
MvH.
Simon
feb 2004
Følger: 8 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 24 Svar: 58
se mere på www.safety1st.dk og www.mconline.dk
Venligst
Esben
dec 2003
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 2 Svar: 86
Man får virkelig meget for pengene hos safety1st, men ikke uden risiko for at komme til at ligne Dath Vader, hvis du spørger mig. Nu kunne jeg også kun se et af deres farveskemaer, og dragterne ser nok også bedre ud "live" 8)
MvH.
Simon
mar 2004
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Jeg har købt en Yamaha Thundercat. Jeg købte den af en god kammerat, og kendte derfor cyklen i forvejen, da jeg har prøvet den nogle gange. Den sidder jeg godt på. Men den er lidt hidsig som første MC, så man skal lige lære at beherske sig.
Ekstra lang læderdragt