Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Test af Honda VFR1200F
  • #1   13. apr 2010 Kunne ikke lige kigge testen da jeg er på arbejde, hvordan klarer Honda´en sig?
    I et af mine tyske mc-blade er det ihvertfald stadig BMW K1300S som vinder i den kategori (med Hayabua og ZZR1400)

• #2   13. apr 2010 Marc JJ: Er jo også et tysk MC blad...

I Bike UK testes den mod tidernes skarpeste sportsmaskiner, for at se hvor meget sport der er i den. På bane er VFR1200f hurtigere end en R1 fra 1998... Havde jeg bestemt ikke troet.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #3   13. apr 2010 Marc JJ:

Altså... man kan jo teste alt det man vil... og sammenligne alt det man vil. Men at sætte VFR1200 op imod ZZR1400 såvel den nye Hayabusa... er måske nok at lave en solid fejlplacering. ZZR1400 og Hayabusa er og bliver i sin helt egen klasse... ligeså gør det sig gældende VFR1200. Den løfter arven fra VFR750/800/VTEC - og den snupper så også "the black hole" som Blackbird efterlod. VFR er og bliver (fortsat) i sin helt egen klasse. Den nye er - som VTEC'en også var/er det - mere en sport end en "tourer". Bevares - man kan køre langture på alt... men ét kritikpunkt VFR800/VTEC havde (hvis nogen) var nemlig dens motorstørrelse på langture. Den nye VFR1200 skubber sine kræfter optimalt i mellemområdet - altså lige der hvor man bedst har brug for dem!
    Det nævnes bl.a. at VFR1200 er en "No Brainer", dvs. man kan hoppe direkte op på maskinen og straks er man ét med den... modsætningen er så Hayabusa, som i den grad kræver erfaring, følelse, kontanter til fartbøder og og og.... Man kunne forøvrigt sidde med den opfattelse at selve testen handlede mere om ZZR1400 og/eller Hayabusa'en end VFR1200!

Fair nok... de to gæve gutter har fået sig en tur på den nye VFR1200.... og de hyggede sig... men testen som sådan: Not approved! Trist, kedeligt og ringe arbejde....

VFR1200 er prismæssigt i den dyre ende... ingen overraskelser i den retning! Honda ser ud til at have leveret en solid V4-konstruktion....igen! Og den kvalitet vil jeg end ikke drømme om at slå ned på! Desværre har jeg ikke kørt maskinen (endnu), men dog haft fornøjelsen af at sidde på den...og ja.. den har de velkendte VFR-dyder som arves fra 750/800 og VTEC. Desværre for Honda må jeg også erkende, at deres slagtning af CBR1100XX (Blackbird) og manglende fornyelse af samme... førend VFR1200 var på gaden... nok har flyttet en pæn del Honda-kunder! Og mit gæt er af en del af disse ellers så glade Honda-kunder har købt sig ZZR1400 eller Hayabusa - nå ja... lige undtaget dem som er skiftet i en helt anden retning! Dejligt for VFR at den fortsat lever...ny i større og fornyet setup... men desværre er VFR1200 sendt på gaden alt for sent! Hvorfor betale SÅ MEGET for noget du kan købe billigere, til mindst ligeså god kvalitet hos andre mærker? Selvfølgelig er der dem der altid køber MC med hjertet... og stor respekt for dem!

Just my Point...

/h

• #4   13. apr 2010 den er for dyr og for grim....

• #5   13. apr 2010 Enig med TT

• #6   14. apr 2010 NUL - den er FEEEEEDDDD

den kan dreje hovedet på selv et gammelt r..... som mig, om den drejer sgu nok også en sjat af mine sparepenge en af dagene

Kommentér på:
Test af Honda VFR1200F

Annonce