{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

Gsxr 400 starter ikke {{forumTopicSubject}}

Hejsa...
Har haft min suzuki i ca 3 år. I slutningen af sidste sæson begyndte den at gå ud og havde svært ved at starte. Nu har jeg så taget mig sammen til at rode med den igen.

Sidste år stillede jeg karburatorene og synkroniserede dem, skiftede tændrør,batteri, luftfilter og olie selvfølgelig. Den har stået hele vinteren uden at være startet, dog holdt indenfor.

Da jeg så sku ha liv i den igen, var det MEGET svært. Gav den 4 ny tændrør og fik den efter lang tid startet. Nu er problemet så, at når jeg får den startet og køre på den, er der ingen start problemer i løbet af en dag, men lader jeg den stå til næste dag er den ikke til at få liv i igen.

Har snakket med en mc mekker der siger, at det kan være nogen bøs/pakninger ved ventilerne, der kan være utætte så når den får lov at stå løber der olie ned på stemplerne?
Er der nogen der har erfaringer med det?

Når den ska startes, går den til at starte med kun på et par cylindre og så holder jeg meget lidt gas på, til de andre pludselig kommer med. Når den så er igang kører den som en drøm. ingen problemer overhovedet, indtil næste dag smiley

Håber der er andre der har prøvet det samme og har fundet en løsning?

På forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gsxr 400 starter ikke
  • #1   12. apr 2010 Jeg er ret sikker på at det er dine kaburatorer der løber over, og drukner et par af cylindrene. Prøv lige at undersøge de membraner, der sidder i kaburatorerne (mener at der sidder nogle membraner), eller pil sættet af og tag med til en mekaniker.

• #2   12. apr 2010 Eller svømmerventilerne /-højde

Jeg har kigget efter et microfoto af denne, men kan ikke rigtig finde et...

Kommentér på:
Gsxr 400 starter ikke

Annonce