{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

ZZR 1100 {{forumTopicSubject}}

Jeg ville høre om nogen der har lidt viden omkring levetiden af min Kawasaki zzr 1100 fra 1998, den står lige for at runde de 45.000 km jeg har haft den siden den havde kørt 13.000 den er til stor / lille service hver vinter, og ellers kører jeg den pænt men rammer da engang imellem det røde felt på omdrejnings tælleren. Ellers kunne jeg jo bare have købt en på 500 ccm.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ZZR 1100
  • #1   11. apr 2010 det er sku en fin holdbar maskine det var kun de første modeller der var problemer med sådan kan sagtens runde 100000km og forsætte smiley

• #2   11. apr 2010 der er km nok til din levetid...... smiley

• #3   11. apr 2010 Det er en d model. Den skal have ny olie en gang imellem, også skal kablet ellers bare holdes stramt resten af tide !
    så holder den evigt. ;-))))

• #4   11. apr 2010 Jeg kender en ZZR fanatiker der siger de har bedst af at blive startet på centerstøttefoden når de har stået længe... noget med at motoren er bred så når den står på sidestøttefoden ligger al olien i venstre side af motoren og så varer det lidt længere før højre side får smørelse. Det er ikke noget med at den er en tikkende bombe hvis man går og starter den på sidestøtten, men han siger at det godt kan gøre en forskel når nu motoren generelt er meget slidstærk og nok skal holde længere end de fleste hvis man ellers passer den.

• #5   11. apr 2010 Undskyld mig !men sikke noget vrøvl!!! ;-))

• #7   12. apr 2010 Nu vil jeg lige spørge blandt andre zzr 1100 kører, hvad i kan køre på toppen. Jeg så lige et andet sted her i forrummet hvor der blev spurgt hvornår hurtig er hurtig nok.
    Jeg har på min været oppe på 285 km/t efter egen speedometer, den er helt original med et givi rack til tre tasker, jeg selv vejer ca 100 kg og havde em lille ryksæk på. Den blev målt til powermeet i Randers til 125,7 hk på baghjulet.

• #8   12. apr 2010 292 i følge sigma cykel computer med en lille mand på. smiley

Kommentér på:
ZZR 1100

Annonce