Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GSXR600 eller ZX6R???
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #1   9. apr 2010 Hvad siger din forsikringspris?

• #2   9. apr 2010 Åhh, du er også så praktisk Sajmon smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #3   9. apr 2010 Jamen hvis man selv er så meget i tvivl at man skal spørge et forum, så lad andre faktorer bestemme. :o)

Begge cykler kører, som du selv siger, kanon og ser kanon ud - og umiddelbart er der ikke andet end almindelige fejl som manglende vedligeholdelse man skal kigge efter på dem. De har ingen specielle fejl og begge to er meget gennemprøvede konstruktioner, så den tekniske side skulle ikke give grund til bekymringer.

Lad f.eks forsikringsprisen afgøre det - det er en ret væsentlig ting i min verden...

• #4   9. apr 2010 jeg har selv en 636 så jeg ved godt hvad jeg ville vælge smiley Jeg er godt nok glad for min ihvertfald... Selv om jeg ironisk har cyklen til salg nu jeg er så glad for den, men det er grundet nogle helt andre omstændigheder. Jeg vil til enhver tid kunne anbefale sådan en hvis den som ovenstående er vedligeholdt ordentligt!

• #5   9. apr 2010 Synes du skulle prøve en CBR 600 04 , det vil gøre valget meget nemmere smiley .fandt lige testen i Bike og kawaen er en smule stærkere hurtigere og lettere , men det er små ubetydeligheder. Jeg ville helt sikkert vælge den som havde den mest behagelige kørestilling.

• #6   9. apr 2010 inden du bestemmer dig så tag lige og tag ud og prøv en triump 600 den er virklig sprød og der er ikke mange af dem i gadebilledet.

• #7   9. apr 2010 I 600ccm klassen er der Triumph 675 Daytona, og så alle de andre smiley

• #8   11. apr 2010 nu bor jeg i et land hvor man ikke behøver at tænke på forsikrings priser, for eksempel har min kammerat lige købt et halvt års ansvarsforsikring il ca. 190 kroner som 26årige med cykel i en sæson smiley

så tager jeg ud at prøve en honda smiley

Kommentér på:
GSXR600 eller ZX6R???

Annonce