1.097 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Digital og temp.styret varme i styr Digital og temp.styret varme i styr

Hej,
Er der nogen der har noget erfaring med varme i styret - ikke varmehåndtag, men varmelegemer som sættes ind i røret så man kan beholde de originale håndtag.

Og hvordan de bliver reguleret - her tænker jeg på de alt for store regulerings anordninger som ofte skæmmer MC'en

Jeg har fundet noget på (link fjernet)
, men ved ikke ok det duer til noget.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Digital og temp.styret varme i styr
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #1   5. apr 2010 Du har bare fundet nogle elementer med en on/off knap - dvs ingen regulering. Jeg kunne forestille mig at de vil virke ok - men at det bare tager lidt længere tid at få varmen ud i håndtagene i og med der er mere masse som skal varmes op.

Ofte kan man jo smide sin reguleringsenhed et skjult sted, så det er jo ikke det store problem med "de sædvanlige" :o)

• #2   6. apr 2010 man kan få et system hos hd, hvor du køber en dragt der kan regulere temp fra motoren, over i dragten, prøvede det sidste år, selv i 6 graders varme var der varmt i dragten, skal prøve at finde linket til det

• #3   6. apr 2010 Eller en bil.....

• #4   6. apr 2010 Har set nogle varme elementer/ plader der ser ud som om de er lige til at lægge rund om styret, og håndtagene udover, ved ikk om det er noget der virker, men til den pris så skulle det fanme være guld værd
    (link fjernet)
    Der er forskellige varianter af dette produkt, dette var bare det 1. jeg fandt

Kommentér på:
Digital og temp.styret varme i styr

Annonce