{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
991 visninger | Oprettet:

Rygskjold til langt rær {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Jeg skal bare lige høre om I kan anbefale et rygskjold til en lang slank model (1,90 og ca 75 kg).
Har fået et Uvex fra THansen som er for kort, men virker ret bredt. Tæmker om jeg skal bytte til et længere eller kigge på nogle andre mærker.
Nogen forslag/erfaringer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rygskjold til langt rær
  • #1   5. apr 2010 Hej Anders:

    Har et Dainese Wave 2 i størrelse Large, som er at for stort til mig. Du er velkommen til at se om det passer dig, og købe det til en fornuftig pris, skulle du være interesseret.

    Det er udelukkende brugt til et par banedage - og nej, det har ikke været nede og ligge :o),

    Smid en besked hvis du er interesseret


  • #2   5. apr 2010 Tjekkede lige Wave - kan åbenbart fås i forskellig længde OG drøjde. Findes der nogen klasse to for hvilke der gælder det samme?

  • #3   5. apr 2010 Fisk:

    På mit står der udover Large "B", og hvad det relaterer sig til aner jeg ikke.

    Herudover står der 41,5 - 47 (hvad jeg går ud fra er cm.) for størrelsesangivelse fra talje til lige over skulderhøjde.

    JLL


  • #4   5. apr 2010 Jeg kører med et fra Lidl fra mærket B-square til 249 eller 349 og det er super.
    Minder endda jeg læste engang herinde at det havde fået gode point under en test.
    Jeg er selv 187 cm høj, og har str. medium. L eller XL vil passe dig godt vil jeg tro.


  • #5   5. apr 2010 kører selv med uvex... og er en del længere end dig.... og noget bredere... og det passer perfekt..

    ved ikke hvad modeln hedder.....

    hvad er der galt med det rygskjold du har på billedet ???


  • #6   5. apr 2010 (link fjernet)

    dette har jeg selv jeg er 198cm jeg er dog tungere end dig , men kan spændes meget ind, det er lækkert felxer meget og mærkes ikke at have på !


  • #7   6. apr 2010 Jeg er selv 196, jeg kører med en ultamate stuff akira 7 c.l.m. Helt kanont rygskjold der følger ryggens bevægelser

Kommentér på:
Rygskjold til langt rær

Annonce