{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
886 visninger | Oprettet:

Hlæp! ang benzin pumpe på zxr750 {{forumTopicSubject}}

hey alle smiley går lige roder lidt med min kværn.. har haft lidt bøvl med den ikk vil ta gas.. har dog ikk været ude og prøve kører den godt varm endnu, for undre mig over at benzin pumpen ikk slår til når jeg sætter tænding på.. er udlært auto mek så ifølge mig skulle pumpen jo starte i det den får tænding på og kører konstant.. nogle der ved besked? kan det evt være et pumpe relæ eller noget? den får ikk plus til pumpen har jeg målt mig til, for når jeg luser en ledning fra direkte plus til pumpen så kører den.. men jvordan virker jeres? er lidt i vilrede??? hilsen lasse

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hlæp! ang benzin pumpe på zxr750
  • #1   3. apr 2010 kender ikke din cykel men min kører først når cyklen er startet. Troede også den var gået men fandt ud af cyklen skulle igang

• #2   3. apr 2010 Benzinpumpen kører ikke før du rører ved startknappen...

Det er lissom på biler, pumpen må ikke køre, hvis motoren er stoppet og tændingen er slået til...

Min zzr 600, der kører pumpen ikke før man forsøger og starte motoren, eller motoren er startet... Er ret sikker på det er ligeså på andre motorcykler...

• #3   3. apr 2010 tak for jeres svar.. jeg og mine mekaniker venner har diskuteret det frem og tilbage hele dagen.. men må jo bare prøve og hvis den kører som den skal så spiller det jo smiley

• #4   3. apr 2010 min køregodtnok når man drejer nøglen uden at starte den, eller den primer i hvert fald, viiiiihhhhh siger den i 2-3sek

• #5   6. apr 2010 Jeg har samme pumpesystem på min ZX10, og der kører pumpen vist ikke før starteren aktiveres. Ihvertfald kan jeg ikke høre den, når der sættes tænding på, så medmindre at den er totalt lydløs - så virker den ikke, bare ved at sætte tænding på...

Og min cykel kører ellers fint...

• #6   6. apr 2010 Men når motoren har været startet på min, kan jeg ganske vist høre et svagt "klik" et eller andet sted fra, ca. 10 sekunder efter tændingen slås fra. Så måske kører pumpen, men den er måske bare ikke hørbar på min???

Har du ikke en værkstedsmanual???

Kommentér på:
Hlæp! ang benzin pumpe på zxr750

Annonce