2.847 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

? hvor meget må man lave sin mc om ? ? hvor meget må man lave sin mc om ?

hej jeg har et ? til jer hvor meget må man lave sin mc om før de kan kalde sig til syn jeg tenker på må man lave skærme om og tank og lygter flytte nr pladen så den sidder på siden og må man køre uden forskærm på sin mc ja det var mange ? på engang men ville gerne vide hvad man må før jeg skal til at bygge en mc om.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ? hvor meget må man lave sin mc om ?
  • #1   3. apr 2010 Med et ord. INTET. Stort set alt kan du slæbes til sy for og afgift på ny.
    Og du har nævnt flere ting som kan sørge for du ryger til syn.

1: Nummerpalde på siden. Ulovligt.
    2: Ingen forskærm.

Og der er mange flere..........

• #2   3. apr 2010 jeg tenkte nok man ikke må lave noget om på sin mc i dk hvad så alle dem der laver sin mc om til en bobler er det vist de kalder dem så er de ulovlig at køre på ok så ved jeg det tak for svar.

• #3   3. apr 2010 peter k sidder den så ikke på siden fra ny af ??

• #4   3. apr 2010 I praksis kan man jo normalt lave meget om.. på alm mc. feks lidt for stor motor lægger de ikke mærke til.. men tager man en Harley skal man betale afgift hvis man bare skifter tændrørs mærke. På en såkaldt streetfighter hvor man nogle gange ender med at stå tilbage udelukkende med det oprindelige stel.. hvis det er ordentligt lavet stryger den lige igennem syn.. men skåret helt ind til benet er der nok en stor forskel på hvad der står i lovteksten og hvad der bliver praktiseret..

• #5   3. apr 2010 Peter K: At den er godkendt er en fejl fra synsmandens side. Det er ikke lovligt.

• #6   3. apr 2010 hvis cyklen er EF-typegodkendt med nr.pladen på siden er den lovlig...ellers ikke.
    Nr.pl. SKAL sidde bag på køtj.

• #7   3. apr 2010 Så længe det ikk er en harley, kan du sq næsten lave alt om, har ALDRIG haft problemer med mine bikes ang. syn. nu har jeg en harley som jeg lige har bygget færdig, og første tur til skærtorsdag i Esbjerg bliver den stoppet 5 gange af politiet og ALT er galt, mente panserne, trods den er synet og godkendt..
    Min drøm om en ombygget harley er fuldstændig ødelagt og den er sat til salg.. efter 2 uger på plader.. forstår ikke overhovedet at jeg skal straffes for at eje en 48 år gammel harley.. det er sq ikk det vær desværre.. ;( politiet stoppede 118 cykelister ud af 1500 og ud af de 118 stop, var min harley de 5 af dem.. Ja, mangler ord!!!! føler mig sq lidt nærmest cikaneret af pansere. .

• #8   3. apr 2010 sådan er livet med en "pudse-knallert"...de er vant til der er masser af ulovlige ombygninger, derfor går de mere efter dem.

Og selvom den er synet med diverse ombygninger på, gør den ikke lovlig, hvis du ikke har OPLYST om disse ombygninger, såfremt det er konstruktive ombygninger, som kræver syn.

Du har oplysningspligt

Kommentér på:
? hvor meget må man lave sin mc om ?

Annonce