{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.509 visninger | Oprettet:

Mc shopper Nordjylland! {{forumTopicSubject}}

Hey hey!

Står og så skal have mig min første Mc, så vil jo gerne lige undersøge markede helt i bund. Så derfor vil jeg gerne lige høre hvilken Mc forretninger i kan anbefale i det Nordjyske?!

Hvem skal man gå til og hvem skal man holde sig fra?

Cykler jeg er på udkig efter

Honda cbr 600
Kawa Zxr6
Yamaha r6
Evt Suzuki Sv650, hvis det går helt galt med forsikring af de andre:)

Mvh

Christian

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mc shopper Nordjylland!
  • #1   30. mar 2010 Har købt min mc hos Motorgaarden MC i Svenstrup, er super glad for at komme der rigtig god service og flinke folk, så er fuld ud tilfreds med dem.

off topic:
    Min CBR 600 er til salg hvis det skulle have interesse smiley

• #2   30. mar 2010 TK Motor i Hjørring ville jeg holde mig fra, har kun hørt dårligt om ham, var selv derinde, han havde mest interesse i at fortælle mig hvad jeg skulle købe frem for hvad jeg ville have, samt manden stod og sagde at den CBR 600 jeg har nu ikke havde indsprøjtning, hvilket den jo har......

• #3   30. mar 2010 der er også sprcial mc i aalborg og auto85 i nøvling, og
    http://www.hmcmotorcykler.dk/
    eller så har jeg også en gsxr 750 fra 2005 tilsalg

• #4   30. mar 2010 Da jeg sku ha min Suzuki læste jeg en del om de aut. Suzuki forhandlere i Nordjylland...
    Jeg købte min i Farsø, og der har altid været god serivce... Låne mc tilbage til Aalborg mc. Herligt. Ok, det er ikke billigt, men om det ligefrem er dyre end andre ved jeg ikke.
    Jeg ville holde mig fra den i Frederikshavn....
    Motorgården har jeg handlet lidt småting ved, og synes de virker forholdsvis fornuftige - men jeg kører hellere til Farsø.
    TK motor synes jeg virker træls... Har været forbi et par gange.
    Special MC i Aalborg virker som et rigtig godt sted, og jeg har bl.a. købt alt mit udstyr minus hjelm der.

• #5   30. mar 2010 motorgården i svenstrup er ikke et godt sted at komme. snarere det værste sted i nordjylland.

så hellere bikes and cars hjørringvej i nørresundby, der føler man sig velkommen og de vil altid gerne sælge noget..

derudover er auto 85 i nøvling.

special i aalborg er også et godt sted.

• #6   30. mar 2010 Køb dog en privat.Lige nu kan du gøre en rigtig go handel

• #7   30. mar 2010 Takker for svar alle!

Har selv hørt at man skal være lidt obs på Motorgården smiley Men var et smut forbi Speciel Mc idag, de virkede flink og kan godt lide den historie butikken har (Havde en kollega med der viste lidt om speciel mc) smiley

Men som sagt er det ikke et krav, at jeg vil købe hos forhandler. Men nu vil jeg jo gerne ud og prøve køre div. mcer, så vil selvfølgelig ikke lige tage ud til en privat, "bare" for at testkøre hans mc..

Men jeg står og skal have det hele, tøj, hjelm, mc osv, så håber at jeg kan gøre en fornuftig handel ved en mc forhandler!

@Allan Nibe

Har du mere info/billeder af den Gxr750?

• #8   30. mar 2010 Special-MC i Aalborg som Alan.(Nibe)H skriver. Flinke, erfarne folk. De er ganske fair med prisen og jeg har aldrig fundet fejl ved de reparationer/services de har lavet på min cykel.

Kommentér på:
Mc shopper Nordjylland!

Annonce