{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
986 visninger | Oprettet:

SERVICEMEDDELELSE - Bakken {{forumTopicSubject}}

Ja, undskyld - ikke for at råbe, men Torben fra dk.fritid.motorcykel har lige kørt Bakke-ruten igennem og har følgende bemærkninger:

"Jeg har lige kørt ruten igennem i bil, og der er saltet hele vejen. På strandvejen i en sådan grad at der stadig ligger "liglagen" i yderbanen. Ellers er der mest korn der venter på regn og tusinder af MC dæk til at forstøve. Nok om det, skyl cyklen når du kommer hjem, og lad den stå natten over i regnen.

Hvad værre er - der er vejarbejde på Lygten (vejen efter 1. højresving ved Nørrebro station) - der er ensrettet (vores vej), men kun én vognbane der er anlagt halvvejs på cykelstien og halvvejs på vejbanen. Det _meste_ af vejen er der lagt en asfaltudjævning op til kantstenens overkant, men der er huller, riste og ubehageligt skrå kørebelægning i midten. Dertil er der 4-5 steder med metalplader, der dog er i vejbaneniveau. Afspærringen består af beton med bræddehegn. Det er et sted jeg vil forvente at der sker uheld/ulykker i aften smiley
Man kan håbe på at politiet er gode til at holde styr på tropperne, men jeg frygter mest for den uforberedte der ligger i midten af feltet, og så møder den skrå kant og rykker 30 cm. til højre.

Så : advar dem du kan og vær forsigtige det første stykke, så alle får en god tur.

Resten af vejen er som den plejer - jeg var dog ikke på P-pladsen for at se om vandstanden kan matche sidste års :-o"

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SERVICEMEDDELELSE - Bakken
Kommentér på:
SERVICEMEDDELELSE - Bakken

Annonce